تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

رنگ سفید با چه رنگی ست میشود

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 16:59

امروز راجع به رنگ سفید صحبت می کنم که مثل رنگ مشکی رنگ پرکاربردیه. سفید سنبل پاکی و صلح است. همچنین نشانه ای است برای مراکز بهداشتی بیمارستان ها و نشانه ی پاکیزگیه. رنگ سفید در لباس های ما کاربرد های خیلی زیادی داره. اگر خواص رنگ سفید را بشناسیم، خیلی راحت می تونیم از اون در تمام لباس ها استفاده کنیم.

سفید و قرمز

سفید رنگ خنثی

اول از همه این که سفید رنگ خنثی است. خاصیت رنگ خنثی اینه که اگه در کنار رنگ دیگه ای قرار بگیره، باعث میشه اون رنگ جلوه ی بهتری و بیشتری داشته باشه. این مهم ترین خاصیت رنگ سفیده که شما می تونید به جای این که مثلا کل لباستون به رنگ قرمز باشه، اون رو با رنگ سفید ترکیب کنید و بپوشید که باعث میشه رنگ قرمز بیشتر از قرمز خالی به چشم بیاد و در عین حال بیش از حد هم از قرمز استفاده نکردین.

اگه رنگ سفید رو در زمینه ی سیاه به کار ببریم اون سفیدی بیشتر از اندازه ی واقعیش جلوه می کنه و انگار از خطش بیرون میزنه.این خاصیت خیلی مهمیه که رنگ سفید یا رنگ های خیلی روشن دارند.این به این معنیه که به خاطر خطا ی چشم هر چیزی که سفید ه از اندازه ی واقعیش بزرگتر به نظر بیاد . و این کاربرد بسیار مناسبیه برای افرادی که نیاز دارن قسمتی از بدنشون رو بزرگتر نشون بدهند.افرادی که خیلی لاغر هستند بهتره از رنگ های روشن و سفید بیشتر استفاده کنند.مثلا افرادی که پاهای لاغری دارند شلوار روشن بپوشند.

من اینجا ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگه رو بهتون نشون میدم.

ست کردن سیاه و سفید

ترکیب رنگ سیاه و سفید جزو پر کاربرد ترین ترکیب رنگ ها و یکی از شیک ترین ترکیب هاست. این ترکیب برای تمامیه مجالس قابل استفاده است. چه مراسم رسمی باشه چه مهمونیه عصر، شما از این ترکیب میتونید به راحتی استفاده کنید. و این بستگی به شما داره که دوست دارید این رنگها رو به چه صورت توی لباس ها و کیف و کفشتون به کار ببرید. اگه می خواهید لاغر به نطر برسید بیشتر از رنگ سیاه استفاده کنید و برای سبک کردن کار قسمت های کوچکی مثل دستمال گردن یا گردنبند و گوشواره سفید استفاده کنید.

سفید و سیاه

ست کردن سفید و قرمز

همونطور که توی عکس ها میبینید، انواع رنگ قرمز رو می تونید با سفید ترکیب کنید. تیره و روشن بودن رنگ قرمز ترکیبات متفاوتی رو میتونه با رنگ سفید ایجاد بکنه که هم میتونید اون رو به عنوان یک ترکیب شاد و سرزنده بپوشید و یا به عنوان لباس رسمی در محل کار.

سفید و قرمز

سفید و زرشکی

سفید و آبی

یکی از ترکیبات دلنشین دیگه که با سفید میشه انجام داد، رنگ آبی و سفید هست. این ترکیبات هم اگه آبی تیره تری داشته باشه، تضادش با سفید خیلی جلوه می کنه. میتونه این آبی یک شلوار جین باشه با شومیز سفید.

سفید و آبی

رنگهایی که با سفید ست میشوند

این ترکیبات هم مثل ترکیب با رنگ قرمز میتونه بسته به تیرگی و روشنی سبز، اون لباس رو برای یک مهمانی عصر یا یک جلسه ی رسمی آماه کنه. همونطور که تو عکس میبینید هر چی سبز روشن تر باشه اون و غیر رسمی تر جلوه میده و بر عکس.

سفید و سبز

سفید و سبز

سفید و زرد

ترکیبات روشن گلبهی و کرم نیز با سفید، همیشه میتونه شیک و قشنگ باشه.این ترکیب ملایم، احساس آرامش و آرومی رو به آدم منتقل میکنه و برای جاهایی که لازم نیست خیلی جلوه ی زیادی داشته باشه لباستون، این ترکیب بسیار مناسب و در عین حال بسیار شیک است.

سفید و گلبهی

سفید و کرم

در آخر هم اگه دقت کرده باشید هر رنگی که کنار سفید قرار گرفت خیلی بیشتر خودش و نشون داد. پس از این خاصیت میتونید استفاده کنید و حتی اگه از یک قسمت خیلی کوچک از یک رنگ دیگه استفاده کنید، به جلوه ی لباستون خیلی اضافه میکنه. حالا میتونه توی طرح پارچه باشه یا کفش یا زیورآلات.