تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

آموزش کانال تلگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 14:04

با داشتن یک کانال تلگرام شما میتوانید مطالب خود را منتشر کرده و افرادی که کانال شما را انتخاب کرده اند و عضو کانال شما هستن مطالب شما را ببینند . در کانال تلگرام محدودیت تعداد اعضا مانند گروه وجود ندارد و شما قادر به جذب بی نهایت عضو در کانال تلگرام خودتان خواهید بود . این قابلیت باعث میشود شما با افزایش اعضاء کانال حتی بتوانید یک کسب درآمد مناسب از تلگرام داشته باشید .

هنگامی که شما کانالی ایجاد میکنید کاربران کانال شما قادر به ارسال هیچگونه پیام یا فایلی نبوده و فقط میتواند از مطالبی که توسط مدیران کانال به اشتراک گذاشته میشود بهره ببرند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند . پست های ارسال شده در کانال براحتی قابل پاک و از دسترس خارج کردن را دارند . شما میتوانید دسترسی کانالها ی خود را به حالت عمومی و خصوصی تعیین کنید تا فقط عده خاصی بتوانند به آن وارد شوند و یا همه افراد بتوانند در حالت عمومی به آن ورود شوند .

در ادامه با آموزش ساخت کانال تلگرام به صورت قدم به قدم و تصویری آشنا میشوید . ما در سایت سودآور سعی میکنیم مطالب بصورت مختصر و مفید و دنباله دار ارسال شود .

ساخت کانال تلگرام

۱ – ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه تلگرام را روی گوشی اندروید خود نصب کرده اید برای نصب نسخه جدید تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود تلگرام برای اندروید

برنامه را اجرا کنید و مراحل نصب را انجام دهید . بعد از نصب شکل زیر را مشاهده میکنید

سه خط بالا سمت چپ را انتخاب کنید . تصویر زیر را مشاهده میکنید

از بین گزینه ها گزینه New Channel را انتخاب کنید . تصویر زیر مشاهده میشود

سپس گزینه CREATE CHANNEL را انتخاب کنید . شکل زیر قابل مشاهده است .

در این مرحله بایستی برای کانال تلگرام خود نام و تصویر و توضیحات اضافه کنید .

Channel Name انتخاب نام کانال خودتان ( باید لاتین باشد ) مثلا نام کانال ما در تلگرام Sodavar می باشد.

Description توضیحات کانال تلگرام خودتان را بنویسید ( فارسی یا لاتین باشد )

با کلیک روی آیکون دوربین که در بالا در کنار  Channel Name مشخص است  قادر به انتخاب یک لوگو یا عکس برای کانال تلگرام خود خواهید بود

در آخر تیک بالای صفحه را لمس کنید تا به تصویر مرحله زیر برسید .

در اینجا شما باید نوع حساب خود را مشخص کنید که میخواهید حساب شما به صورت عمومی باشد یا خصوصی .  گزینه Public برای ساخت حساب عمومی و Private برای ساخت یک کانال خصوصی استفاده می شود .

Public Chat با انتخاب این نوع کانال گروه های شما به صورت عمومی می باشد یعنی کاربر ابتدا محتویات کانال را مشاهده می کند و سپس می تواند با کلیک روی دکمه Join عضو کانال شما شود.

Private Chat با انتخاب این گزینه شما یک گروه خصوصی می سازید و کاربر باید حتما عضو شود تا بتواند محتویات کانال تلگرام را مشاهده کند

Link شما باید یک نام برای لینک ( لاتین باشد )  برای گروه خود انتخاب کنید ( می تواند همان نام کانال باشد ) و کاربران از طریق جستجو در تلگرام و یا ارسال این لینک به دوستان خود می توانید کاربر جذب کنید.

اگر شما کانال عمومی ایجاد کرده اید باید برای کانال خود یک ایدی مشخص کنید ایدی را در قسمت Link وارد کنید (ایدی باید قبلا ساخته نشده باشد) ما در قسمت بالا آیدی sodavar0 را انتخاب کردیم .

اگر هم مانند تصویر زیر Private Chat را انتخاب کنید لینک را بصورت اتوماتیک میسازد .

در پایان روی تیک بالای صفحه که در عکس مشخص است کلیک کنید.تصویر زیر را میبینید

در مرحله آخر شما می توانید دوستان خود را به کانال ساخته شده دعوت کنید. با کلیک روی هر کدام از دوستان قادر به دعوت آنها به کانال می باشید ، بعد از انتخاب دوستان روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.

خب تمام شد! اکنون کانال شما ساخته شده و میتوانید برای کاربران و اعضاء کانال مطالب و فایل های مورد نظرتان را ارسال کنید.( اگر کانتکت ها را اضافه نکنیم کانال فعلا خالی است )

شما که قصد دارید از کانال تلگرام خود کسب درآمد کنید بایستی مطالب ناب و کاربر پسند بر روی کانال خود به اشتراک بگذارید تا مطالب شما توسط اعضاء به اشتراک گذاشته شود و کاربران بیشتری مطالب شما را ببینند و روز به روز اعضاء کانال شما افزایش پیدا کند .

خب حال شما یک کانال تلگرام با یک موضوع و هدف مشخص دارید . برخی عقیده دارند کسب درآمد از کانال تلگرام فقط برای یک سری اعضاء خاص است. ولی واقعیت این نیست کسب درآمد از تلگرام در شرایط فعلی که میلیون ها کاربر مشتاق ایرانی هر روزشان را با تلگرام آغاز می کنند و شب شان را با تلگرام به تخت خواب می روند امری در دسترس و بسیار محتمل است . شما میتوانید یک کسب و کار پردرآمد و بسیار پرسود و در عین حال با سرمایه کم راه اندازی کنید . لازم نیست متخصص فناوری اطلاعات یا نرم افزار یا صاحب فلان برند باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب این اپلیکیشن،‌ انتخاب یک نام مناسب برای کانال  و البته صرف وقت است که این موضوع بسیار مهم میباشد .

در ادامه این سری از آموزشها که در حوزه تلگرام خواهد بود، ترفندهای افزایش کاربر ، روشهای بی نظیر کسب درآمد از تلگرام  و تنظیمات مربوط به مدیریت کانال آموزش داده خواهد شد .

همچنین کتاب الکترونیکی با موضوع کسب درآمد از تلگرام توسط سایت سودآور آماده گردیده است . در صورتی که علاقه دارید با راه و روشهای کسب درآمد از تلگرام آشنا شوید و از این راه کسب درآمد داشته باشید میتوانید با مراجعه به لینک زیر آن را تهیه نمائید .

کتاب آموزش کسب درآمد از تلگرام