تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

گزارش فعالیت در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 28 مرداد 1398 ساعت 21:24

گزارشات صفحات اینستاگرام

برای مشاهده گزارشات صفحه اینستاگرام خود ابتدا لازم است از قسمت گزارشات، صفحهاینستاگرام خود را در اسنت وی ثبت نمایید.

برای این کار لازم است ابتدا وارد صفحه گزارشات شوید.

ثبت نام در اسنت وی و شروع گزارش گیری

بیشتر بخوانید :

در صفحه گزارشات اینستاگرام، روی گزینه اضافه کردن پیج کلیک کنید.

سپس در صفحه ای که باز می شود نام کاربری و کلمه عبور صفحه اینستاگرامتان را وارد نمایید.

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه زیر هدایت میشوید.

برای مشاهده گزارشات صفحه اینستاگرامتان، نیاز است که از طریق سایتاینستاگرام، به اسنت وی اجازه دسترسی به اطلاعات پایه ای، لیست دوستانتان، دسترسی به اطلاعات عمومی، لایک های تصاویر، کامنت های تصاویر، و مدیریت دنبال کردن را بدهید. برای این کار در صفحه بالا روی گزینه Authorize کلیک کنید.

در مورد این مساله اینستاگرام پیشنهاد می دهد که :

شما فقط باید به برنامه های شخص ثالثی که به آنها اطمینان دارید اجازه دسترسی بدهید، و باید متوجه باشید که چه وقت و چطور از اطلاعات شما استفاده می کنند. شما میتوانید دسترسی این نرم افزار را در هر زمان که مایل باشید از طریق صفحه ی پروفایلتان و کلیک بر روی گزینه “لغو کردن” در قسمت دسترسی، لغو کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، صفحه اینستاگرام شما در داشبورد گزارشات نمایش داده می شود. برای مشاهده گزارشات این صفحه روی گزینه گزارشات پیج کلیک کنید.

اینستاگرام  ممکن است بعد از گذشت چند روز، به دلایل امنیتی، دسترسی اسنت وی را به صفحه اینستاگرامتان قطع کند. در این صورت می توانید با کلیک کردن روی گزینه ی اتصال به اینستاگرام، مجددا نام کاربری و رمز عبور خود را در اسنت وی وارد نمایید تا بتوانید گزارشات صفحه اینستاگرامتان را مشاهده نمایید.

مقایسه رقبا

آموزش مقایسه رقبا با اسنت وی

در این قسمت می توانید تا ۲ صفحهاینستاگرام را، به عنوان رقیب مشخص نمایید. در قسمت مقایسه با رقبا می توانید موارد زیر را با صفحه ی اینستاگرام رقبایتان مقایسه کنید.

  • مقایسه کلیات پیج ها
    • تعداد پست
    • تعداد پست تصویری
    • تعداد پست ویدیویی
    • تعداد پست های حذف شده
    • مجموع لایک ها
    • مجموع کامنت ها
    • فالوورها
    • میزان مشارکت
  • ۵ پست با بیشترین مشارکت در ۷ روز گذشته
  • مقایسه بر اساس تعداد پست های ارسالی در ۳۰ روز گذشته
  • جزییات پست در طی ۳۰ روز گذشته
  • نسبت تعداد پست های منتشر شده در ۳۰ روز گذشته
  • مقایسه پیج در ۳۰ روز گذشته
    • تعداد پست
    • تعداد پست تصویری
    • تعداد پست ویدیویی
    • مجموع لایک ها
    • مجموع کامنت ها
    • فالوورها
    • میزان مشارکت

گزارشات پیج

با کلیک بر روی گزینه گزارشات پیج، به صفحه گزارشاتاینستاگرام هدایت خواهید شد.

در ابتدای این صفحه شما اطلاعات کلی ای در ارتباط با موارد زیر مشاهده خواهید کرد :

  • نام صفحه اینستاگرام
  • بایو صفحه
  • تعداد پست
  • تعداد فالوور
  • تعداد فالووینگ
  • تعداد لایک
  • تعداد نظرات
  • تعداد منشن

پنج پست با بیشترین نظر، لایک و سهم مشارکت به طور جداگانه

پستهای شما با بیشترین سهم مشارکت

این پستها پستهایی هستند که به نسبت کل کاربران پیجتان بیشترین مجموع لایک و نظرات را دریافت نموده اند.

با کلیک بر روی گزینه مشاهده نمودار، جزئیات نمودار را مشاهده نمایید

پستهای شما با بیشترین لایک

این پستها پستهایی هستند که به نسبت کل پست های پیجتان بیشترین مجموع لایک را دریافت نموده اند.

پستهای شما با بیشترین نظرات

این پستها پستهایی هستند که به نسبت کل پست های پیجتان بیشترین مجموع نظرات را دریافت نموده اند.

گزارش های عمومی در مورد صفحه اینستاگرام

در این قسمت موارد زیر بررسی می شود :

تقویم پست ها، موقعیت جغرافیایی، مقایسه دو پست اخیر

  • تقویم پست ها
  • موقعیت جغرافیایی پست ها بر اساس بیشترین نظرات
  • موقعیت جغرافیی پست ها بر اساس بیشترین لایک ها
  • مقایسه دو پست اخیر

تقویم پست ها

با کلیک بر روی عکس پست ارسالی، شما به صفحه ی گزارش پست هدایت می شوید.

آموزش گزارش پست ها در اینستاگرام

موقعیت جغرافیایی پست ها بر اساس بیشترین لایک و نظرات

مقایسه دو پست اخیر

مواردی که در این قسمت بررسی می شوند :

  • نوع پست
  • درصد مشارکت
  • تعداد لایک ها
  • تعداد کامنت ها
  • تعداد منشن
  • نام تگها
  • نمودار نسبت لایک دو پست اخیر
  • نمودار نسبت کامنت دو پست اخیر
  • نمودار نسبت منشن دو پست اخیر

نمودار نسبت تعداد، لایک ها و نظرات پست های تصویری و ویدیویی

نسبت تعداد پستهای تصویری و ویدیویی

با این گزارش شما میتوانید متوجه شوید از کل پستهای پیج شما چه تعداد و چند درصد از پستها تصویری و چه تعداد و چند درصد ویدیویی بوده است. در این نمودار پستهای تصویری با رنگ آبی و پستهای ویدیوی با رنگ نارنجی از هم تفکیک شده اند.

نسبت تعداد لایک های پستهای تصویری و ویدیویی

با این گزارش شما میتوانید متوجه شوید که چه تعداد و چند درصد لایکهای پیج شما مربوط به پستهای تصویری و چه تعداد و چند درصد پستهای ویدیویی می باشند . در این نمودار پستهای تصویری با رنگ سبز و پستهای ویدیوی با رنگ آبی از هم تفکیک شده اند.

نسبت تعداد نظرات پستهای تصویری و ویدیویی

با این گزارش شما میتوانید متوجه شوید که چه تعداد و چند درصد نظرات مربوط به پستهای تصویری و چه تعداد و چند درصد پستهای ویدیویی می باشند.در این نمودار پستهای تصویری با رنگ نارنجی و پستهای تصویری با رنگ آبی از هم تفکیک شده اند.

روند افزایش و کاهش لایک هاو نظرات روی پیج شما در طی ۲۴ ساعت گذشته

از این گزارش شما میتوانید متوجه شوید که در طول ۲۴ ساعت گذشته لایک های پیج شما در ساعات مختلف چه تغییراتی داشته اند .چه ساعتی بیشترین و کمترین لایک و نظر را دریافت کرده اید و حتی بر اساس روند تغییرات روی نمودار بهترین زمان پست گذاری روی پیج را دریابید.لایکها با رنگ قرمز و نظرات با رنگ آبی تفکیک شده اند.

روند افزایش و کاهش فالوورها و فالوینگ های پیج شما در طول ۲۴ ساعت

از این گزارش شما میتوانید متوجه شوید که در طول ۲۴ ساعت گذشته تعداد فالوور ها و فالوینگ های پیج شما در ساعات مختلف چه تغییراتی داشته اند .چه ساعتی بیشترین و کمترین تعداد فالوور و فالوینگ را جذب کرده اید و حتی بر اساس روند تغییرات روی نمودار بهترین زمان برای جذب فالور را روی پیج خودتان دریابید. فالوورها با رنگ سبز و فالوینگ ها با رنگ بنفش تفکیک شده اند.

روند افزایش و کاهش فالوورها و فالوینگ های پیج شما در طول زمان

از این گزارش شما میتوانید متوجه شوید که در طول زمان فعالیت پیجتان تعداد فالور ها و فالوینگ های پیج شما در تاریخ های مختلف چه تغییراتی داشته است .چه ساعتی بیشترین وکمترین تعداد فالور و فالوینگ را جذب کرده اید و حتی بر اساس روند تغییرات روی نمودار بهترین زمان برای جذب فالور را روی پیج خودتان دریابید. فالورها با رنگ سبز و فالوینگ ها با رنگ بنفش تفکیک شده اند.

نسبت لایک ها , نظرات , منشن های پیج شما

با این گزارش شما میتوانید دریابید که نسبت لایک ها , نظرات و منشن ها در کل پیج شما چند درصد بوده است.

نسبت منشن پستهای تصویری و ویدویی

با این گزارش شما میتوانید دریابید که نسبت منشن های پستهای تصویری به ویدیویی در کل پیج شما چند درصد بوده است.

تگهای استفاده شده در پیج شما

از این گزارش شما میتوانید دریابید که چه تگهایی در کل پیج خودتان استفاده کرده اید.در این گزارش (ابر تگها) تگ ها بر اساس تعداد دفعات استفاده شده با سایز های مختلف مشخص شده است.همچنین با کلیک بر روی هر یک از تگها میتوانید پستهایی که از این تگ استفاده شده است را مشاهده نمایید.