تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 17:52

امروزه برندهای متعددی در اینستاگرام فعالیت تجاری می‌کنند و با راهکارهای متنوعی به‌دنبال افزایش فروش محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستند. در ایران هم بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها با استفاده از ترفندهایی توانسته‌اند فروش خدمات و محصولات خود را نحو چشمگیری افزایش دهند. گرچه اینستاگرام تا چند سال قبل به عنوان یک شبکه اجتماعی از نظر بسیاری از متخصصان در اولویت فعالیت‌های برندها برای فروش قرار نمی‌گرفت، اما حالا مدت زیادی است که اینستاگرام خود را با این نیاز برندها تطبیق داده و حتی امکان ایجاد فروشگاه و درج لینک خرید روی پست‌ها را فراهم کرده است. با اقداماتی از این دست، حالا اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای فروش است و می‌توانیم با رعایت ترفندهایی مشخص با چاشنی خلاقیت، فروش خود را از این طریق افزایش بدهیم. در ادامه این مطلب با معرفی 10 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که  «چگونه می‌توان در اینستاگرام فروش بیشتری داشت؟» با ما همراه باشید. اگر بدنبال نصب اینستاگرام هستید مطلب راهنمای نصب اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

1. حساب کاربری کسب‌و‌کار خود را Business  کنید

یکی از اولین قدم‌هایی که در طراحی صفحه اینستاگرام مناسب برای فروش کالا و خدمات باید برداشته شود این است که صفحه متناسب با شرایط یک فروشگاه باشد. یک فروشگاه راههای ارتباطی با مخاطبان را پیش‌بینی می‌کند. مثلا آدرس سایت، شماره تماس و ای‌میل. بنابراین صفحه را Business   کنید تا از این امکانات برخوردار شوید. علاوه بر مزایای ارتباطی، اینستاگرام با این امکان به صاحبان کسب‌و‌کار فرصت یک تحقیقات بازاریابی کوچک را فراهم کرده. یعنی می‌توانید به اینسایت‌ها مراجعه کنید و متوجه شوید مخاطبان شما از کدام پست‌ها بیشتر استقبال کرده‌اند. این این راه صاحبان کسب‌و‌کار به راحتی می‌توانند با سلیقه و نگرش کاربران خود آشنا شوند و محتوای مطلوب برای فروش محصول یا خدمات خود را منتشر کنند.

2. Bio کسب‌و‌کار را کامل بنویسید

رسیدن به هر مقصدی نیازمند یک آدرس سر راست است. بعد از تغییر حساب کاربری کسب‌و‌کار به حالت Business، اطلاعات اصلی کسب‌و‌کار را باید در قسمت Bio ثبت کرد. در این قسمت به زبانی خیلی ساده و سرراست به مخاطبان خود توضیح می‌دهید که کار شما چیست و چطور می‌توانید به آنها کمک کنید. به طوری که به محض وارد شدن به صفحه شما و دیدن توضیح بیو متوجه شوند که کار شما چیست.

3. خرید از اینستاگرام کسب‌و‌کار خود را آسان کنید

هرقدر راهکارهای ارائه شده توسط کسب‌و‌کارها برای خرید از اینستاگرام آسان‌تر باشد، احتمال خرید  بیشتر و در نتیجه شاهد افزایش فروش در اینستاگرام هستیم. علاوه بر دسترسی شفاف به وبسایت و راههای ارتباطی، توضیح کاملی از روند خرید و قیمت محصول و خدمات در کپشن پست‌ها و در مجموعه استوری‌های هایت‌لایت منتشر کنید و از ایجاد سردرگمی برای رسیدن به اطلاعات مفید و دقیق برای کاربران جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید راههای ارتباط با پشتیبانی و نحوه پیگیری مشکلات در سفارش و خرید را با شفافیت بیان کنید و آن را برای مخاطبان جدیدی که به صفحه اضافه می‌شوند تکرار کنید.

4. تقویم محتوایی داشته باشید

استراتژی و برنامه محتوایی داشته باشید. مشخص کنید در هر بازه زمانی مشخصی مثلا هفته یا ماه، چه محتوایی را به چه دلیل و با چه هدفی منتشر می‌شود. اینکه این برنامه‌ریزی را چطور انجام بدهید کاملا به کسب و کار شما بستگی دارد. می‌توانید محتوای صفحه را به دسته‌های مختلفی (فروش، اطلاع‌رسانی، امکانات سایت، مسابقه و مشارکت مخاطبان و…) دسته‌بندی کنید. این دسته‌بندی باید با توجه به استراتژی محتوایی شما و نیازهای کسب و کارتان تعیین شود. بعد یک تقویم محتوایی بسازید که در آن روزهای مختلف هفته و محتوایی که در آن روز منتشر می‌شود با جزئیات کامل درج می‌شود. جزئیاتی مثل کپشن، هشتگ‌های مورد استفاده‌، لوکیشن، تگ‌ها و…  این تقویم محتوایی به شما کمک  می‌کند پیش از رسیدن به هر روز و هر هفته از قبل همه موارد لازم را آماده کنید و چند قدم جلو باشید. متناسب با اتفاقات روز می‌توانید در تقویم‌تان تغییراتی ایجاد کنید و آن را به روز کنید. مثلا در صورتی که شرایط باعث شد مخاطبان شما به کالایی بیش از پیش نیاز پیدا کنند، می‌توانید با انعطاف‌پذیر نگه داشتن برنامه خود، تبلیغ روی آن کالای خاص را در اولویت قرار دهید.استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام داشته باشید.

5. عکس‌های با کیفیت منتشر کنید

اینستاگرام فضایی تصویرمحور دارد و عکس‌ها و تصاویر ویدیویی اولین قلابی هستند که می‌توانید برای پیدا کردن مخاطب و مشتری بیندازید. زمانی که تصویر شما جلب توجه می‌کند، کاربر فرصت پیدا می‌کند تا صدای شما را بشنود. بنابراین برای عکاسی از محصولات خود زمان کافی در نظر بگیرید، چیدمان مناسب انجام دهید و در نظر داشته باشید کپشن متناسب با عکس باشد. این راهکار باعث ارائه تصویر مناسبی از برند و محصولات یک کسب‌و‌کار در اینستاگرام می‌شود، هرقدر در این بخش زمان بیشتری صرف کنید، ضرر نمی‌کنید.

از طرف دیگر عکس‌ها خود از جاذبه‌های اینستاگرامی هستند که می‌توانند مخاطبانی که حتی مشتری شما نیستند را در صفحه شما نگه دارند. ممکن است بسیاری از افراد قصد خرید از شما را نداشته باشند، اما به دلیل جذابیت‌های تصویری صفحه یا نکاتی که یاد می‌گیرند آن را دنبال کنند. این افراد هم برای شما ارزشمند هستند چرا که امروز مشتری نیستند اما احتمال دارد در ادامه، با دنبال کردن صفحه شما اعتمادشان جلب شود و تبدیل به مشتری‌های جدید شوند.

6. پاسخگو و در دسترس باشید

یکی از راهکارهایی که باعث جلب اعتماد کاربران می‌شود و به‌صورت مستقیم در افزایش فروش در اینستاگرام موثر است، پاسخگو بودن به کاربران به‌صورت تمام‌وقت است. توجه به کامنت کاربران و ارائه پاسخ مناسب به پرسش‌هایی که مطرح کرده‌اند از جمله فعالیت‌هایی است که موجب افزایش اطمینان و به تبع آن افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود. در صورتی که مشتریان شما از خدمات ناراضی بودند هرگز کامنت آنها را حذف یا اکانت‌شان را بلاک نکنید. موضوع را شخصی برداشت نکنید و تلاش کنید پاسخ حرفه‌ای و قول پیگیری بدهید تا در نهایت رضایت‌شان را جلب کنید.

7. با پروموشن‌ها مخاطبان‌تان را تشویق کنید

یکی از راههای ایجاد جذابیت برای مخاطبان صفحه اینستاگرامتان در نظر گرفتن پروموشن است. بسیاری از آنها منتظر فرصتی برای خرید از شما هستند و تخفیف‌های گاه به گاه می‌تواند بهانه لازم را برایشان به وجود بیاورد. برای این کار می‌توانید از مناسبتها استفاده کنید. مثلا روز مادر، روز ولنتاین و مناسبت‌های دیگری مانند اینها فرصت‌های خوبی هستند که می‌توانید با ارائه تخفیف و خدمات ویژه برای جلب مشتری تازه از آنها استفاده کنید. می‌توانید علاوه بر این تخفیف‌های دوره‌ای، گاهی هم بدون دلیل خاصی به فالوورهای وفادار اینستاگرامی هدیه‌های ویژه بدهید. مثلا از آنها بخواهید شما را به دوستانشان معرفی کنند و تخفیف بیشتری دریافت کنند. یا از آنها بخواهید استوری‌های شما را دنبال کنند تا از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه بهره‌مند شوند و کدهایی را پیدا کنند که تنها در صفحه اینستاگرام‌تان منتشر می‌کنید.

8. برنامه هدفمند تبلیغاتی با همکاری اینفلوئنسرها داشته باشید

هرقدر محتوای منتشر شده در حساب کاربری یک کسب‌و‌کار جذاب باشد برای افزایش فروش در اینستاگرام نیاز به یک برنامه تبلیغاتی هدفمند دارید. یکی از مهمترین برنامه‌های تبلیغاتی هدفمند برای افزایش فروش در اینستاگرام، استفاده از ظرفیت تبلیغاتی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب‌و‌کار شماست.تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید.

اینفلوئنسرها داستان برند شما را تعریف می‌کنند در نتیجه برای انتخاب اینفلوئنسرها باید شناخت و حساسیت کافی را به خرج دهید. اگر در انتخاب اینفلوئنسرهای همکار برندتان دقت کنید، می‌توانید مخاطبان آنها را به مخاطبان خودتان تبدیل کنید. لازمه این کار آن است که اینفلوئنسرهایی را برای همکاری دعوت کنید که مخاطبانی شبیه به گروه مخاطبان بالقوه شما داشته باشند و بتوانند روایت زیبا و تاثیرگذاری از برند شما ارائه کنند. اینفلوئنسرها برای اینکه بتوانند موثر عمل کنند باید خلاق باشند و ارتباط نزدیکی با مخاطبان خودشان برقرار کرده باشند. در این مورد تنها داشتن تعداد بالایی فالوور کافی نیست و تاثیرگذاری را تضمین نمی‌کند.محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی را بشناسید.

در صورتی که بخواهید اینفلوئنسر مارکتینگ انجام دهید، یکی از بهترین راهها، استفاده از پلتفرم نشانت است. در نشانت شما کمپین خود را تعریف می‌کنید و اینفلوئنسرهایی که توانایی تولید محتوا برای شما را دارند و به برند شما علاقمند هستند با توجه به سنخیت مخاطبانشان با اهداف شما، به سراغتان می‌آیند و برایتان محتوا می‌سازند. به این ترتیب شما از گشتن به دنبال آنها بی‌نیاز می‌شوید و آنها را به سادگی پیدا می‌کنید، صفحاتشان را بررسی و در صورت تایید، با آنها همکاری می‌کنید.

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی میان کاربران ایرانی است. بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند و این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ اثرگذارترین نوع تبلیغ در اینستاگرام برای این کاربران است. از این رو بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها بخشی از برنامه بازاریابی آنلاین خود را متمرکز بر افزایش فروش در اینستاگرام کرده‌اند. در این زمینه نشانت با ارائه خدمات بازاریابی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند و صاحبان کسب‌و‌کار را به مرتبط‌‌ترین اینفلوئنسر در حوزه فعالیت آن‌ها وصل می‌کند تا در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات هدفمند و اثربخش داشته باشند.

 برنامه‌ریزی و اجرای هدفمند برنامه‌های بازاریابی و برندینگ، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، ارائه گزارش‌های آماری کامل و … از جمله خدماتی است که نشانت به کسب‌و‌کارها ارائه می‌کند. برای دریافت خدمات بازاریابی هوشمند و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانت مراجعه کنید. 

9. از هشتگ‌ها استفاده کنید

این روزها بسیاری از کسانی که قصد خرید دارند به جای جستجو در پاساژها یا سرچ کردن در گوگل به سراغ اینستاگرام می‌آیند و هشتگ‌ها را سرچ می‌کنند. به همین دلیل حالا اهمیت هشتگ‌ها بسیار بیشتر از قبل شده و آنها می‌توانند افرادی را که اصلا شما را نمی‌شناسند و تا به حال اسم برندتان را هم نشنیده‌اند به صفحه شما بکشانند و به مشتری شما تبدیل کنند. برای اینکه بهترین نتیجه را از هشتگ‌ها بگیرید لازم است چند نکته را رعایت کنید: از هشتگ‌های پرمخاطب مرتبط با حوزه کارتان استفاده کنید چرا که این هشتگ‌ها زیاد سرچ می‌شوند و ممکن است شما بر اساس زمان پست گذاشتن، در این هشتگ‌ها توسط مخطاطبان جدیدی دیده شوید. از هشتگ‌های کم‌مخاطب‌تر هم استفاده کنید؛ در این هشتگ‌ها شما در میان رقبای کمتری قرار می‌گیرید و احتمال بیشتری دارد که اگر کسی آنها را سرچ کرد شما را پیدا کند. از هشتگ‌های اختصاصی خودتان هم استفاده کنید؛ این هشتگ‌ها رو خود شما می‌سازید و مخاطبان با استفاده از آنها می‌توانند دسته‌ای از پست‌های شما را جداگانه ببینند و در میان آنها محصول دلخواه را پیدا کنند. مثلا یک فروشگاه لباس می‌تواند از هشتگی حاوی نام خودش و دسته مورد نظر استفاده کند. (مثل: #زارا_کفش) تا اگر کسی تلاش کرد از این صفحه کفش بخرد هشتگ را سرچ کند و همه کفش‌ها را یکجا ببیند.

10. خیال مشتریان‌تان را از خرید آنلاین راحت کنید

یکی از چالش‌های فروش آنلاین چه در اینستاگرام چه در پلتفرم‌های دیگر، نگرانی و عدم اعتماد به خرید آنلاین است. به دلیل اینکه در سالهای گذشته نمونه‌های زیادی از خرید ناموفق و کلاهبرداری‌های اینترنتی وجود داشته، برای بسیاری از مشتریان بالقوه شما سخت است که بتوانند به خرید آنلاین اعتماد کنند. ممکن است عده‌ای از آنها علاقه داشته باشند محصولی را که در صفحه شما دیده‌اند حضوری بخرند. اگر چنین امکانی دارید، راههای مشاهده محصول از نزدیک را به آنها نشان بدهید. اگر فورش شما تنها اینترنتی است، باید بتوانید اعتبار کافی را به دست بیاورید. مثلا می‌توانید از پشت صحنه مرتب کردن محصولات و بسته‌بندی برای ارسال استوری تهیه کنید، می‌توانید از رضایت مشتریان قبلی اسنادی منتشر کنید و از آنها تشکر کنید، می‌توانید روند بسته‌بندی و ارسال تمیز و بهداشتی کالاها را نشان دهید و از امکانات پشتیبانی و تعویض اجناس محتوا بسازید. به این ترتیب مخاطبان متوجه می‌شوند که در صورت بروز هر مشکلی چه راهی پیش پایشان هست تا هزینه اضافی به آنها تحمیل نشود.

 روش‌های خلاقانه افزایش فروش در اینستاگرام

با استفاده از دیگر روش‌های خلاقانه می‌توانید جایگاه برند کسب‌و‌کار خود را میان مخاطبان ارتقا و شاهد افزایش فروش در اینستاگرام باشید. اینستاگرام فرصت نامحدودی برای خلاقیت در اختیار شما می‌گذارد و هر از چند گاهی امکانات تازه‌ای به آن اضافه می‌شود. شما می‌توانید با کمی فکر کردن و ایده‌پردازی کردن اولین برندی باشید که از یک امکان، استفاده‌ای خاص و ویژه می‌کنید و توجه مخاطبانتان را جلب می‌کنید. مثلا زمانی که اینستاگرام امکان IGTV را فعال کرد، برندهایی که در استفاده از این امکان پیشرو بودند بهتر دیده شدند، چرا که محتوای تولید شده در این بخش بسیار کم و ناچیز بود و آنها در رقابت با دیگران کار ساده‌تری داشتند.

در این پلتفرم پیشرو بودن و خلاقیت به خرج دادن به راحتی شما را از دیگران متمایز می‌کند. در حال حاضر برندهای زیادی در این شبکه اجتماعی محبوب فعال هستند و توانسته‌اند سهم بازار مناسبی را از میان کاربران اینستاگرام تصاحب کنند. در صورتی که بتوانید برنامه‌ای انعطاف‌پذیر داشته باشید، در عین ثبات در اجرای برنامه فرصت این را پیدا می‌کنید که میان خودتان و رقبا تمایز ایجاد کنید. یکی از راههای ایجاد تمایز این است که به جای صحبت کردن از ویژگی‌های محصول و قیمت و نحوه خرید، کاربرد آن را در زندگی نشان دهید. صحبت کردن از فروش و تخفیف و قیمت به طور مداوم، مخاطبان شما را خسته می‌کند. آنها هر روز قصد خرید ندارند و دوست ندارند مدام پست‌های تبلیغاتی ببینند. پس تلاش کنید با تولید محتوای مفید و تاثیرگذار، از فضای تبلیغ مداوم دور شوید و از سبک زندگی مشتریان‌تان بگویید. به این ترتیب آنها می‌بینند که نسبت به نیازهای آنها آگاه هستید و علاوه بر اینکه محصولی تولید می‌کنید، می‌توانید مشکلی را در زندگی آنها رفع ‌کنید.

نتایجی که از افزایش فروش در اینستاگرام به دست می‌آید

فروش اینترنتی در سالهای گذشته رو به رشد بوده است و بسیاری از افرادی که تجربه خرید اینترنتی را نداشتند، به این مسیر روی آورده‌اند تا با صرف زمان کمتر و بی‌دردسرتر به هدف برسند. از طرف دیگر صاحبان کسب و کارها هم به مزایای فروش اینترنتی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها پی برده‌اند و علاقه بیشتری به این شیوه کار پیدا کرده‌اند. در شبکه‌های اجتماعی هم فروش بسیار رونق گرفته و حتی مخاطبان این شبکه‌ها هم علاقمند هستند برندها را دنبال کنند. در میان همه شبکه‌های اجتماعی هم، اینستاگرام پیشروترین پلتفرم در توسعه امکانات بازاریابی بوده است.

 طبق آمار هوت‌سوییت برای سال 2020 روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل یک صفحه بیزنسی را نگاه می‌کنند. یک سوم استوری‌هایی که بیش از همه دیده می‌شوند از برندها هستند. 62درصد کاربران گفته‌اند بعد از دیدن استوری‌های برندها به آنها بیشتر علاقمند می‌شوند و احتمال دارد مشتری آنها شوند و هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام روی گزینه خرید کلیک می‌کنند. همه این آمارها نشان می‌دهد اینستاگرام تبدیل به فرصت بزرگی برای فروش شده است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. از یک فروشگاه بزرگ که مغازه‌ای پررونق و شلوغ در سطح شهر دارد تا برند محصولات خانگی که روزانه توان ارائه خدمات به 10 متشری را دارد، در اینستاگرام می‌توانند به فروش دست یابند و کسب و کار خود را گسترش بدهند. 

روش‌های جذب مشتری از طریق اینستاگرام

با استفاده از چند امکان ویژه در اینستاگرام می‌توانید به‌راحتی مشتریان جدید جذب کنید. IGTV یکی از امکانات تجاری اینستاگرام است که از طریق آن می‌توان ویدیوهای طولانی به‌همراه لینک منتشر کرد. از انتشار Story و ویژگی Swipe up link  غافل نشوید. این امکان برای هدایت کاربران جهت افزایش فروش در اینستاگرام بسیار مرسوم و کاربردی است. همانطور که می‌دانید در اینستاگرام پست‌ها قابلیت همراهی لینک را ندارند و به همین دلیل استوری‌ها امکان مهمی برای افزایش فروش در اینستاگرام هستند. از ترکیب IGTV و Story استفاده کنید و ویدیوهایی که در IGTV منتشر می‌کنید را از طریق Story  و Swipe up link   معرفی کنید. اینستاگرام امکانات زیادی مانند آنچه اشاره شد، برای فعالیت تجاری کاربران در نظر گرفته که استفاده از آن‌ها طبعا به افزایش فروش در اینستاگرام منجر خواهد شد.

در کنار استفاده از امکانات فنی، ایده‌های نو و زیرکی در استفاده از کلمات و هشتگ‌ها هم اهمیت خاصی دارند. شما می‌توانید با مشاهده کردن بهترین نمونه‌های فروش در اینستاگرام از آنها ایده بگیرید و روش‌های مخصوص به خودتان را ابداع کنید. حالا چند سالی است که فروشگاه‌های مختلفی در اینستاگرام فعال شده‌اند و نمونه‌های خوبی برای الگو گرفتن موجود است. اما فراموش نکنید که همیشه خلاقیت می‌تواند به شما کمک کند منحصر به فرد و پیشرو باشید.

نمونه فروشگاه‌های موفق در اینستاگرام

نمونه‌های بسیاری در اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید و به ویژگی‌هایی که باعث موفقیت‌شان شده پی ببرید. بیایید یک نمونه را با هم ببینیم.

نمونه فروشگاه‌های موفق در اینستاگرام

صفحه spell در اینستاگرام نمونه یک فروشگاه موفق است که توانسته بیش از یک میلیون دنبال کننده داشته باشد. صفحه این برند وریفاید شده (تایید شده توسط اینستاگرام با تیک آبی) است و این مساله باعث شده مخاطبان در یک نگاه بتوانند به اعتبار آن مطمئن شوند. در های‌لایت‌ها می‌توانید آنچه می‌خواهید درباره برند بدانید را پیدا کنید و از طریق بیو به راحتی به سایت هدایت می‌شوید. استوری‌ها هر روز محصولات را به صورت کاربردی نمایش می‌دهند. تمام عکس‌ها با کیفیت هستند و هارمونی رنگی خوبی با هم دارند. بسیاری از عکس‌ها توسط مشتریان اسپل گرفته شده‌اند و در صفحه با روایتی از آنها منتشر شده. از طرف دیگر آنها صرفا مثل یک کاتالوگ عکس‌هایی با زمینه سفید از محصول را نمایش نمی‌دهند بلکه تصاویری از حضور محصولات در زندگی واقعی نشان می‌دهند. در کنار نمایش محصولات، پیشنهاداتی برای استایل و رسیدن به سلیقه بهتر در لباس پوشیدن و دکوراسیون هم از هدف‌های آنهاست که به نوعی مکمل کارشان است. در کامنت‌ها به سوالات مشتریان جواب داده شده و آنها را برای خرید راهنمایی می‌کنند. از امکان IGTV و لایو هم برای نمایش محصولات و بررسی ویژگی‌های آنها استفاده شده است. همه این خصوصیات این صفحه را به یک فروشگاه موفق در اینستاگرام تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید از روش تگ کردن در اینستاگرام مطلع شوید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.

شما هم می‌توانید با رعایت کردن نکاتی شبیه به این، صفحه‌ای زیبا و جذاب داشته باشید تا توجه مخاطبان بیشتری را جلب کنید و به فروش بیشتری دست پیدا کنید.

افزاش فروش بیشتر در اینستاگرام چگونه است؟

افرایش فروش در اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی افتد، در این مطلب 10 راهکار اصولی برای افزایش فروش بصورت قدم به قدم ارائه کردیم، حتما آن را بخوانید

راهکارهای کاربردی افزایش فروش در اینستاگرام کدام ها هستند؟

تولید محتوای خوب، برنامه ریزی انتشار و تبلیغات هدفمند سه راهکار طلایی برای این موفقیت هستند

چگونه در اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشیم؟

جذاب باشید یا جذاب نشان دهید! هیچی به اندازه جذابیت محصول نمیتواند فالورها را برای خرید متقاعد کند

آیا تعداد فالوور بیشتر روی افزایش فروش تاثیر دارد؟

بله، چرا که نه، اما این افزایش فالور باید با حفظ کیفیت فالوورها و نرخ تعامل آنها باشد، فالوور فقط عدد نیست!