تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

آژانس تبلیغاتی اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 00:57

آیا تبلیغات اینستاگرام، برای تجارت شما مناسب است؟ آیا میخواهید تجارتتان به کمک تبلیغات در اینستاگرام برجسته شود؟

شرکت ها از اینستاگرام و مدیریت آن به عنوان راهی برای ایجاد مخاطب و همچنین ارتباط با مشتریان بهره می بردند. البته مشتریانی که هنوز، شناخت زیادی درمورد آنها و نحوه عملکردشان ندارند اما به زودی، به شناخت عقاید، نظرات و دیدگاه های مختلف کاربران و مخاطبان خویش پی خواهند برد. تبلیغات در اینستاگرام، اغلب به افزایش اثرات برند، ایجاد ترافیک وبسایت، تولیدات جدید، و هدایت جریان فعلی به قیف فروش، منجر میشود. از آنجا که اینستاگرام پلتفرمی بصری می باشد، لذا تبلیغات متنی جایگاه خاصی ندارند، در عوض شما به یک تصویر یا مجموعه ای از تصاویر و یا ویدئوها ( که می تواند با متن همراه باشد ) برای رسیدن به مخاطبین خود با تبلیغات در اینستاگرام نیاز دارید. بر طبق تحقیقات در مارس ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰ میلیون نفر اینستاگرامر، از وب سایت، دریافت مسیرها، فراخوانی، ایمیل های فرستاده شده و یا مستقیما برای کسب اطلاعات در مورد یک تجارت بر اساس آگهی اینستاگرامی بازدید کردند، بر طبق این تحقیقات ۶۰% از مردم میگویند که محصولات جدید را بر روی این پلتفرم کشف می کنند و ۷۵% کاربران اینستاگرام پس از الهام گرفتن از پست ها اقدام می کنند ( اقدام به خرید، سفارش و … ).

این سوال به این پرسشهای واضح منجر می شود که: چه کسانی در اینستاگرام هستند؟ آیا اینستاگرام فقط برای این است که نوجوانان عکس های سلفی خودشان را در آن به اشتراک بگذارند؟ در مورد جمعیت های مسن چه می گویید؟ آیا آنها برای نوه هایشان برنامه ریزی می کنند؟ متاسفانه برای همه شما که بازاریابان جمعیت شناسی پدربزرگ و مادربزرگ ها را هدف قرار داده اند. درحالیکه تمایل اینستاگرام به سمت مخاطبان جوان تر است با بیشترین درصد از کاربران در محدوده سنی ۲۹-۱۸ سال یعنی ۵۵% و سپس بین ۴۹-۳۰ سال ۲۸% و فقط ۱۱% از کاربران اینستاگرام بین ۶۴-۵۰ سال هستند و تنها ۴% از بزرگسالان بالای ۶۵ سال هستند.