تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

امکانات تلگرام ایکس

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 مرداد 1398 ساعت 10:37

بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

12,268 بازدید

تلگرام ایکس Telegram X یک نسخه مورد تایید از  وب سایت رسمی تلگرام است و اکنون به عنوان اپلیکیشنی رسمی از تلگرام منتشر شده است و شما همین حالا میتوانید اقدام به دانلود تلگرام ایکس نمایید.

خیلی از کاربران تلگرام ایکس را به عنوان تلگرام دوم در گوشی های خود نصب می کنند. حالا مهمترین ترین سوالی که ممکن است برای خیلی از کاربران ایجاد گردد امکانات این نسخه از تلگرام در مقایسه با نسخه معمولی آن است.

امکانات تلگرام ایکس در مقایسه تلگرام ایکس با تلگرام اصلی، مهمترین تفاوت هایی که ذکر شده است:

۱- افزایش سرعت، اجرای سبکتر، انعطاف سفارشی سازی

۲- قابلیت نمایش تصاویر ارسالی

نمایش تصاویر ارسالی بدون ایجاد حاشیه در تصاویر:

تصاویر ارسالی در مقایسه با نسخه تلگرام اصلی، بزرگتر و نمایش آن تمام صفحه  شده و جلوه زیباتر را به کاربران ارائه می دهد. در تلگرام معمولی تصاویر همراه با یک چهارچوب ارسال می گردد که این موضوع باعث می شود تصویر در محیط چت، بسیار کوچکتر از اندازه واقعی نمایش داده شود. اما تلگرام ایکس  تمامی تصاویر بدون ایجاد حاشیه و قاب برای کاربر نمایش داده شده.

۳- فضای مهیج تر

۵- از دیگر امکانات اضافه شده در تلگرام ایکس، امکان پخش ویدیو حتی در حالتی است که شما از صفحه مربوطه خارج می شوید، می باشد. در این حالت بدون اینکه پخش ویدیو قطع گردد، می توانید به صفحات مختلف وارد شده و پیام های دیگر را نیز بخوانید اما ویدیوی پلی شده، قطع نخواهید گردید.

۴- حالت شب Night mode:

از ویژگی های دیگر این نسخه تلگرام ایکس ویژگی جالب Night mode یا حالت شب می باشد. Night mode به شما این امکان را می دهد که در محیط های تاریک یا کم نور راحت تر پیام های خود را ببینید و نور صفحه را نسبت به نور محیط تنظیم می کند.

۵- با اجرای فرمان‌های سوایپ مختلف می‌توانید کارهای متفاوتی انجام دهید. می‌توانید بین چت‌های مختلف حرکت کنید و حتی می‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید.

۶- در تلگرام X با پخش‌کننده موسیقی جدیدی مواجه می‌شوید و همچنین صفحه پروفایل جدیدی را هم مشاهده می‌کنید. در این اپلیکیشن دیگر حباب دور پیام‌ها را مشاهده نمی‌کنید و همه چیز خیلی ساده و آزاد به نظر می‌رسد

۷- قسمت Shared Media تغییر کرده با ظاهر و امکانات جدید پیش روی کاربران قرار گرفته است. در این قسمت می‌توانید فایل‌ها را دسته بندی کنید و به راحتی یک فایل را نسبت به فرمتی که دارد پیدا کنید.

ویدئوی منتشر شده از شرکت تلگرام درباره Telegram X

از آن جا که نسخه ابتدایی Challegram از کتاب خانه دیتا بیس تلگرام گرفته شده است قطعا ویژگی های جذاب دیگری نیز در ذهن توسعه دهندگان خواهد آمد و آن ها را به گسترش و ارائه یک اپلیکشن بهتر تشویق می کند. توصیه میکنیم هر چه زودتر آن را از پلی استور یا اپ‌ استور دانلود کرده و امتحان کنید , چرا که با استقبالی که از تلگرام ایکس شده  احتمال می رود این نسخه جایگزین نسخه اولیه تلگرام شده و جای آن را بگیرد.

اگر دارای انال تلگرام می باشید و با آن کسب و کار خود را تبلیغ می کنید پیشنهاد می کنیم مقاله روش های افزایش ممبر کانال تلگرام را مطالعه فرمایید.

از اینکه این مقاله را مطالعه فرمودید از شما سپاسگزاریم. لطفا با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در ارائه بهتر مطالب پایدار بلاگ یاری فرمایید.

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری