تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

سایت ساخت شماره مجازی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 16:55

۸ سایت ساخت شماره مجازی رایگان برتر در دنیا

سلام به دوستان و کاربران عزیز سایت مکس نامبر، کسانی که علاقمند به خرید شماره مجازی هستند معمولا یک سوال مهم از ما میپرسند و آن هم این سایت که آیا امکان ساخت شماره مجازی رایگان وجود دارد؟ آیا می شود به شماره مجازی رایگان اعتماد کرد؟ یا اینکه درخواست هایی از قبیل معرفی سایت ساخت شماره مجازی میکنند.
خوشبختانه شما هم اکنون در بلاگ مکس نامبر میتوانید در سایت ها را مشاهده کنید، اما خواهشمندیم این مقاله را کامل بخوانید.

این سایت هایی که در جدول زیر مشاهده میکنید محبوب ترین سایت های ساخت شماره مجازی رایگان در جهان می باشند که توانسته اند نیازهای کاربران را برطرف کنند.

سایت اولwww.receive–sms–online.info
سایت دومreceivefreesms.net
سایت سومreceivesmsonline.com
سایت چهارمhs3x.com
سایت پنجمwww.receivesmsonline.net
سایت ششمsms-receive.net
سایت هفتمreceive-a-sms.com

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام دیگر کارایی ندارد!

بی شک شما مانند تعداد زیادی از افرادی که دنبال دریافت شماره مجازی و ساخت آن به صورت رایگان برای تلگرام هستند اما تلگرام در این چند ماهه سیاست خود را به شدت تغییر داده و توانسته با ساخت ربات های هوشمند شماره های این سایت ها را چک کند و خودکار بلاک کند! البته گاهی هم بین هر 50 تا شماره مجازی, یکی از آنها سالم می باشد که میتوانید از آن بهرهمند شوید لذا توجه کنید که بعد از ساخت آن اکانت باید تایید دو مرحله ای بگذارید تا شخص دیگری نتواند به اکانت تلگرام شما نفوذ کند و خوشبختانه اگر بتوانید اکانت را بسازید به احتمال 50 تا 80 درصد دیگر اکانت شما بلاک نخواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید.در راجب ریپورت بودن شماره مجازی هم باید بگم کافیست که به ربات اسپم بات پیام بدهید تا خارج شدن از ریپورت تلگرام صورت بگیرید.

بنابرین پیشنهاد ما خرید شماره مجازی تلگرام می باشد، برای خرید روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید:

خرید شماره مجازی

شماره مجازی رایگان سایر شبکه ها بسته شد!

بسیاری از شبکه های دیگر از جمله توییتر و اینستاگرام و … همانند تلگرام ربات هایی دارند که شماره مجازی این سایت ها را دریافت و خودکار بلاک میکند به همین منظور شما با این شماره های مجازی رایگانی که در سایت قرار گرفته به احتمال 70 درصد نمیتوانید در شبکه های مهم مجازی دیگر عضو شوید و اینکه خطر هک شدن اکانت با این شماره ها در شبکه های دیگر از تلگرام بیشتر می باشد زیرا در سایر رسانه های اجتماعی مانند توییتر امکان تایید دو مرجله ای با شماره مجازی وجود ندارد.

راه چاره چیست؟

بهترین راه چاره این است به جای ساخت شماره مجازی رایگان از سایت های خرید شماره مجازی استفاده کنید که برای خرید کردن در این سایت ها نیازمند حساب خارجی برای خرید دلار یا یورو و دیگر واحد های ارزی هستید و یقیناٌ برای بسیاری از افراد دشوار می باشد. اما خبر خیلی عالی این است که سایت مکس نامبر این پنل های فروش شماره مجازی را خریداری کرده و شما قادر خواهید بود که به صورت مستقیم و آنلاین از درگاه پرداخت شاپرک با پروکتل امن HTTPS خرید نمایید, برای اینکار کافیست به صفحه اصلی سایت بروید و نرم افزار و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت وجه را واریز نمایید تا شماره خود را دریافت کنید.