تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

پنل مدیریت ربات تلگرام رایگان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 20:11

پیام رسان ها

✅ شکی نیست تلگرام از بین پیام رسان های رایج در ایران یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پیام رسان شده است که در سرعت انتقال پیام و امنیت متمرکز بوده و با توجه به مدیریت و ساخت ربات تلگرام، کار با این برنامه رایگان بسیار ساده است. با تلگرام می‌توان ارسال عکس، ویدئو ، گیف (به شکل فایل و مدیا)، استیکرها، متن و هر نوع فایلی را ارسال نمود. ساخت گروه و سوپر گروه (با امکان پین کردن چت ها و ساخت ربات مدیر گروه تلگرام) و همچنین ساخت کانال (با قابلیت پین کردن چت ها و ساخت ربات مدیر کانال تلگرام) ایجاد گفتگوی مخفی، بلاک و آنبلاک کردن افراد، افزودن مخاطبین، عدم نمایش آنلاین بودن، گذاشتن رمز و خیلی از امکانت ریز و درشت منحصر به فرد دیگر که جهت ساخت ربات در سامانه برگاموت پنل مدیریت ربات تلگرام در اختیار کاربران میباشد…

? اما یکی ویژگی های خاص تلگرام امکان طراحی ربات های هوشمند برای انجام امور مختلف، مانند ایجاد سامانه های هوشمند اطلاع رسانی و ۲۴ ساعته برای مخاطبین یا امکان عضو گیری، ارسال پیام به فرد یا گروهی خاص و … است، از این ویژگی میتوان به راحتی جهت انتشار مطالب وب سایت در کانال تلگرام یا به کاربران استفاده کرد. به طور کلی ربات تلگرام تکه کد برنامه نویسی شده ای ست که بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده در اختیار کاربر قرار میگیرد، فعالیت خاصی، مانند ارسال پیام را به صورت خودکار انجام می دهد و در حقیقت ربات تلگرام محدودیتی در انجام فعالیت های مرتبط با تلگرام ندارد.

? مدیریت و ساخت ربات تلگرام با توجه به عملکرد بسیار بالا و قدرت کارایی این برنامه محبوب به اوج خود رسیده است . همچنین تعداد بالای کاربران در ایران باعث شده تا توسعه دهندگان تمایل به ارائه خدمات از طریق ساخت ربات مدیر کانال تلگرام یا ساخت ربات مدیر گروه تلگرام داشته باشند تا دارندگان هر شغل و صنف از این نوع ربات های هوشمند بهره مند شوند .

✅ سامانه برگاموت جهت مدیریت و ساخت ربات تلگرام و تنظیمات مربوط به آن ، پنل مدیریتی تحت وب در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی بتوانید ربات خود را طراحی و کنترل کنید . همچنین جهت امکانات بیشتر یا خاص شغل خود میتوانید فرم سفارش ربات اختصاصی را تکمیل بفرمائید.

✅ جدا از امکان افزایش امنیت تلگرام با روش های متعدد زیر که در اختیار خود کاربر قرار دارد:

? رمز گذاری روی برنامه تلگرام passcode lock
? تایید دو مرحله ای یا two–step verification
? کنترل و مشاهده دستگاه های وارد شده active sessions
? عدم نمایش آنلاین بودن در تلگرام Last Seen

? ربات ها با استفاده از یک توکن اختصاصی منحصر به فرد کار میکند، که میتوان به آنها به عنوان رمز عبور یاد کرد، به همین دلیل تنها کسانی امکان استفاده از ربات را دارند که به توکن آن دسترسی داشته باشند.

✅ با توجه به اینکه در حال حاضر تلگرام بیشترین مخاطب آنلاین را در ایران دارا می باشد، شما می توانید راحت ترین دسترسی را با بهترین روش معرفی و تبلیغ در سامانه مدیریت و ساخت ربات تلگرام برگاموت آن هم بدون نیاز به دانش برنامه نویسی را در اختیار داشته باشید.

⌨ امکان برنامه نویسی و دادن قدرت مانور به برنامه نویسان برای انجام هر کاری به شکل اختصاصی در ربات های تلگرام این محبوبیت را برای توسعه دهندگان ایجاد کرده تا بتوانند امکانات گوناگونی را طراحی کنند.

? ارتباط با وب سرویس ها: برای مچ شدن ربات با سایت در صورتی که سایت توسط ما طراحی شده باشد و یا پارامترهای لازم را بتوان در آن اضافه نمود نیز امکان پذیر است تا دیدگاه یا فرم تماس جدید یا آخرین ایمیل های خود را مستقیما در تلگرام دریافت کنید.

ساخت بازی های فکری ساده : نحوه ارتباط از طریق API این قابلیت را میدهد تا به سرعت پاسخ های کاربران را تحلیل کرده و نتایج متناسب با آن را برایشان ارسال نمایید و همین قابلیت امکان ساخت و طراحی بازی های گوناگونی را ایجاد نموده است.

ابزار کاربردی : ربات های تلگرام می توانند با توجه به درخواست کاربران ، برنامه نویسان را بر طرح ریزی انواع امکانات اعم از دریافت نرخ ارز، اطلاعات هواشناسی، اخبار روز و تفریح و سرگرمی وا داشته و هر کدام از موارد نام برده از نمونه های موفق کاربرد های ربات تلگرام هستند.

✅ با پیشرفت فناوری ها در کسب و کار ، مدیریت و ساخت ربات تلگرام مورد استقبال قرار گرفت چون ربات ها قادر هستند برای سازندگان و توسعه دهندگان کسب درآمد نمایند. اهمیت ساخت و استفاده از ربات های تلگرام زمانی پررنگ میشود که بتوان از آن به عنوان منبع ارائه خدمات غیر حضوری و درآمد زایی استفاده کرد.

? یکی دیگر از امکانات ربات ها فروش کالا یا خدمات است. یعنی ربات میتواند به طور مشخص برای فروش‌ کالاها اطلاع‌ رسانی کنند و اطلاعاتی را درباره خرید کالاها به مشتری خود ارائه دهد. همچنین ربات ها میتوانند تبلیغ کننده و اطلاع رسان برای سایت‌ها باشند و کلیک خور سایت‌ ها را بالا ببرند.