دانلود رایگان کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه
نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 23 آذر 1400 ساعت 16:16
معرفی کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه
کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه اثر حمید امامی با استفاده از تکنیکها و روشهایی که ارائه داده است توانایی شما را در متقاعد کردن افراد افزایش داده و کمک میکند از زمان بهترین بهرهوری را داشته باشید و در کسب و کار بیمه به موفقیت دست یابید.
همان گونه که بزرگان صنعت بیمه موفقیتشان را به صورت اتفاقی به دست نیاوردهاند و افراد زیادی نیز با سرمایهای اندک و نداشتن تحصیلات عالیه و خودباوری پایین در نهایت توانستهاند نیروی سحرانگیز درون خود را یافته و آن را به حرکت درآورند، شما هم میتوانید با استفاده از کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه نیروی فوقالعادهٔ درونتان را کشف کنید و به کمک آن به هر چه در فروش بیمهٔ عمر میخواهید دست یابید و نهایتاً به ارزشمندترین اهدافتان برسید.
در بخشی از کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه میخوانیم:
همیشه فروشتان را با برنامه جلو ببرید نه با شانس، در ضمن همانطور که برای هر قفلی کلیدی وجود دارد، هر جواب نه هم علتی دارد. باید با صبر و حوصله راه تبدیل "نه" به "بله" را پیدا کرد و این کاملاً به هنر شما بستگی دارد.
آن چنان عاشق مشتریتان باشید که جز او هیچ چیز دیگر را نبینید، مثل مادری که وقتی فرزندش عرض خیابان را طی میکند بدون توجه به اطراف و ماشینهایی که از مقابل میآیند، به طرف فرزندش میرود و جز امنیت و حفظ جان فرزندش در این خیابان پر رفت و آمد، به هیچ چیز دیگر فکر نمیکند.
فهرست مطالب
مقدمه
داستان زندگی من
آیا فکر نمیکنید کاری که انجام میدهید، نوعی رسالت پیامبرگونه است
با آموزش میتوان انسانها را متحول کرد؛ میتوان شرکتها و سازمانها را شکوفا کرد؛ با آموزش میتوان جهان را تغییر داد
یکی از عوامل مهم موفقیت در فروش .................. است. حدس بزنید
مشتری کجاست؟ همه جا، مشتری کیست؟ همه کس، مشتری کی میآید؟ همه وقت
رفتار ما میتواند بر دیگران تأثیر بگذارد؛ یک نماینده یا بازاریاب بیمه همیشه زیر ذره بین است
فروش با الهام از طبیعت
مثل یک فانوس دریایی در یک شب طوفانی راه را برای مسافران نشان دهید
با مشتری به زبان خودش صحبت کنید؛ مثالهایتان در راستای شغل، علایق، و خواستههای مشتری باشد
مشتری بهانه می آورد؟ شما سؤال بپرسید!
ماهیهای کوچک، ماهیهای بزرگتر را دنبال خودشان میکشند! تیمسازی کنید
توصیهی راهگشا در ارتباط با مشتریانتان و 13 توصیه ی راهگشا در ارتباط با خودتان!
آنچه نباید انجام داد
بخش دوم: 9 تجربهی فروش ناموفق