تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

پیام رسان برای ویندوز

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:24

دانلود Postbox 7.0.47 – نرم افزار مدیریت حساب های ایمیل

دانلود Postbox

| نرم افزار مدیریت حساب های ایمیل |

Postbox 7.0.47 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت سهولت ارتباط با همکاران ، هم کلاسی ها و دوستان از طریق حساب های ایمیل است. این نرم افزار شما را قادر می سازد که بتوانید به طور همزمان چندین حساب ایمیل نظیر Hotmail ، Outlook ، Gmail و Yahoo را مدیریت و جدیدترین اخبار را از طریق خوراک های RSS دریافت کنید. Postbox به شما این امکان را می دهد که صندوق ارسال ، دریافت ، پیش نویس و… حساب های ایمیل خود را در محیطی بسیار زیبا مدیریت کرده و آنان را همیشه منظم و تمیز نگه دارید ، در واقع Postbox به شما این امکان را می دهد که تمامی حساب های ایمیل خود را در رک محیط ساده و زیبا مدیریت کنید و دیگر نیازی نباشد برای مطالعه ایمیل های خود ، به وب سایت های آنان مراجعه کنید.

این نرم افزار با پشتیبانی کامل از تب ها ، شما را قادر می سازد چندین حساب کاربری ایمیل را در تب هایی مجزا از هم باز کنید و هریک را به صورت جداگانه سازماندهی کنید و سریعاً در میان آنان سوئیچ کنید. Postbox با ادغام سازی کامل سرویس های ابری Dropbox, One Drive, Box ، شما را قادر می سازد فایل های حجیم خود را به شیوه ای اسان تر با دیگران به اشتراک بگذارید. Postbox با دارا بودن قابلیت های جستجوی پیشرفته و هوشمند ، می تواند مخاطبین مورد علاقه شما را گروه بندی کند تا بتوانید به شکلی سریع تر به آنان دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Postbox را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود Altus 4.0.0 – تجربه بهتر پیام‌رسان واتساپ در کامپیوتر + قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت

دانلود Altus

| تجربه بهتر پیام‌رسان واتساپ در کامپیوتر + قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت |

Altus 4.0.0 نام یک جایگزین جدید و قدرتمند برای اپلیکیشن رسمی واتساپ (Whatsapp) ویندوز است. پیام‌رسان نام آشنا و قدیمی واتس اپ که قدمتی بیش از 10 سال دارد، پس از مسدود شدن دسترسی به تلگرام مجددا در بین کاربران فارسی زبان مورد محبوبیت یافته و با ارائه بروزرسانی‌های جدید، تا حد بسیاری توانسته انتظارات کاربران را برآورده سازد. در دسترس بودن همیشگی این پیام‌رسان، سرعت و امنیت بالا و پشتیبانی قوی کمپانی فیسبوک (Facebook) از این سرویس پیام‌رسان، از جمله نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. همانند دیگر پیام‌رسان‌ها، واتس اپ هم برای پوشش هرچه بهتر نیاز کاربران نسخه‌های مختلفی را برای انواع پلتفرم‌ها ارائه کرده است تا کاربران بتوانند صرف نظر از نوع سیستم‌عامل خود و از هر دستگاهی با همدیگر در ارتباط باشند. واتساپ نسخه موبایل و ویندوز که چندی پیش در وب‌سایت یاس دانلود در خدمت شما کاربران عزیز قرار گرفت، تاکنون میلیون‌ها مرتبه از استور اندروید، اپ استور و ویندوز دانلود شده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سراسر دنیا از آن یاد می‌شود.

پیام‌رسان واتس اپ، علاوه بر دارا بودن نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل موبایل و دسکتاپ، یک نسخه تحت وب را نیز داراست که به واسطه آن کاربر می‌تواند بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه، از طریق صفحه وب به پیام‌های خود دسترسی داشته و گفتگوی جدیدی را با مخاطبین آغاز کند. بسیاری بر این باورند که پیام‌رسان واتس اپ با وجود قدمت بسیار بالا، هنوز هم از رقیب نوپای خود یعنی تلگرام در رتبه پایین‌تری قرار دارد. یکی از نقاط ضعف این پیام‌رسان، عدم پشتیبانی از امکان چند کاربره بودن است که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک نرم افزار ساده و رایگان، این نیاز شما را برآورده خواهیم ساخت. نرم افزار فعلی می‌تواند به عنوان کلاینت ویندوزی اپلیکیشن واتساپ وب شما مورد استفاده قرار گرفته و امکانات بسیار بیشتری را نسبت به نسخه اصلی آن در اختیار شما قرار دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت مختلف اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Altus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود بالونت 8.1.0 – پیام‌رسان حرفه‌ای برای کامپیوتر 7.1.0 / اندروید / مک / لینوکس

دانلود بالونت برای کامپیوتر و اندروید

| پیام‌رسان و شبکه اجتماعی کاملا ایرانی با امکانات حرفه‌ای برای کامپیوتر / اندروید / مک / لینوکس |

بالونت 8.1.0 اندروید / کامپیوتر 7.1.0 – پیام‌رسان حرفه‌ای نام یکی از جدیدترین پیام‌رسان‌های فارسی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه آن را متناسب با امکان نصب بر روی رایانه دسکتاپ (ویندوز، لینوکس، مک)، موبایل (اندروید) را به خدمت شما کاربران عزیز و محترم ارائه می‌کنیم. گویی همین دیروز بود که برای برقراری ارتباط از راه دور با دوستان و آشنایان خود، محدود به روش‌هایی همچون تماس تلفنی و یا پیامک بودیم. با گسترش کاربرد شبکه اینترنت همراه در بین کاربران، رفته رفته روش‌های ارتباطی شکل و شمایل جدیدی را به خود گرفتند. طی تمام این سال‌ها، انواع مختلف اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان را تجربه کرده‌ایم که هرکدام از آن‌ها خصوصیات مثبت و منفی خود را داشتند. سرنوشت برخی از این سرویس‌ها نیز بنابر شرایط موجود به مسدودی ختم شد که از جمله پرسر و صداترین آن‌ها می‌‌شد به فیسبوک، وایبر، وی‌چت و از همه‌ مهم‌تر شبکه احتماعی تلگرام اشاره کرد. طولی نکشید که پس از مسدود شدن هریک از این سرویس‌ها، دیگر اپلیکیشن‌های جایگزین فرصت را غنیمت شمارده و پا به عرصه نهادند تا شاید بتوان از فضای موجود نهایت استفاده را برد.

در این بین، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان داخلی نیز فرصتی یافتند که بتوانند امکانات خاص خود را به کاربران معرفی و شروع به جذف مخاطب کنند. پیام‌رسان سروش که پس از مسدودی تلگرام توانست به یک جانشین نسبتا مناسب برای این پیام‌رسان بدل شود، تاکنون میلیون‌ها کاربر را از سراسر ایران به خود جذب کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک اپلیکیشن پیام‌رسان جدید و حرفه‌ای در خدمت شما فارسی‌زبانان عزیز هستیم که با دارا بودن نسخه‌هایی سازگار با کلیه سیستم‌عامل‌ها، با دستی پر به میدان آمده است. بالونت یک پیام‌رسان حرفه‌ای فارسی است که در کنار دارا بودن امکانات گسترده‌ای همچون ارسال و دریافت متن، تصویر، ویدیو، صوت، انواع فایل‌های دیجیتال، تماس صوتی و تصویری، ایجاد کانال، گفتگوی گروهی و …، امکانات بیشتری را نیز متناسب با نیاز سازمانی کسب و کارها در خود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید نرم افزار بالونت برای کامپیوتر، ویندوز، اندروید، لینوکس و مک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Microsoft Teams 1.4.00.4167 Win/Mac – نرم افزار مایکروسافت تیمز

دانلود Microsoft Teams

| نرم افزار مایکروسافت تیمز |

Microsoft Teams 1.4.00.4167 Win/Mac نام یک پلتفرم جدید، رایگان و قدرتمند است که از سوی کمپانی مایکروسافت با هدف بهبود تعامل، مشارکت و همکاری اعضای یک سازمان و یا تیم توسعه داده شده است. همانطور که می‌دانید، به لطف فراهم بودن بستر تجهیزات دیجیتال امروزه این امکان فراهم است که افراد بتوانند به صورت دورکاری و از منزل به امور و مشاغل حرفه‌ای خود بپردازند. در همین راستا، شمار بسیاری از ابزارها به منظور تسهیل فرآیند دورکاری معرفی و روانه بازار شده است که نرم افزارهایی نظیر ترلو (Trello) و اسلک (Slack) از جمله محبوب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند. در شرایط کنونی و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند، استفاده از چنین ابزارهایی تا زیادی می‌تواند در بهبود روند فعالیت‌ها، تعامل و همکاری اعضا به کسب و کارها کمک کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزار جدید و قدرتمند مایکروسافت تیمز در خدمت شما هستیم که نقشی مهم را در این زمینه ایفا خواهد کرد.

مایکروسافت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه فناوری و نوآوری‌های حوزه دیجیتال، به تازگی ابزاری تحت عنوان مایکروسافت تیمز را معرفی کرده که از همین حالا باید آن را به عنوان رقیبی جدی برای اسلک و سرویس‌های مشابه به شمار آورد. با استفاده از مایکروسافت تیمز، همکاری در سازمان دیجیتالی شما با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت و وجود امکانات متعدد و حرفه‌ای در این نرم افزار، نیاز شما به دیگر ابزارهای مشابه را حذف می‌کند. به عنوان مثال، اگر همین حالا هم در یک مرکز به صورت دورکار فعالیت دارید، شاید برای مکالمه با دیگر همکاران از سرویس‌های مبتنی بر وب نظیر اسکایپ، واتس اپ و … برای مکالمات خود استفاده می‌کنید. مایکروسافت تیمز با دارا بودن تمامی این قابلیت‌ها، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید بدون نیاز به هرگونه ابزار مشابه، تمامی نیازهای خود در حوزه دورکاری و ارتباط سازمانی را برطرف کرده و از از تمام مزایای کاربردی آن به صورت رایگان بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Teams را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود واتساپ برای ویندوز و کامپیوتر – WhatsApp PC 2.2106.10 x86/x64 Win/Mac/Portable

دانلود واتساپ برای ویندوز و کامپیوتر

| دانلود واتساپ برای ویندوز کامپیوتر WhatsApp Desktop + مک Mac |

واتساپ برای ویندوز کامپیوتر  WhatsApp PC 2.2106.10 x86/x64 Win/Mac/Portable نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتساپ دسکتاپ ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست ! یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که برنامه واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد. بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

اگر شما نیز از دسته افراد هستید که طی چند سال اخیر انواع مختلف پیام‌رسان‌ها را امتحان و نصب کرده و نقاط قوت و ضعف هریک را به خوبی می‌شناسید، شاید برایتان کمی سخت و دشوار باشد که بخواهید از پیام‌رسان‌هایی قوی همچون تلگرام بخواهید به سرویس واتساپ برگردید. ولی هم‌اکنون این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که سرویس محبوب واتس اپ نیز طی چند سال اخیر، امکانات بسیار بیشتری را به نسبت نسخه‌های قدیمی در خود گنجانده تا شما هم بتوانید بدون قرارگیری در فضایی غریب و ناشناس (!)، به شیوه دلخواه خود ارتباط خود را با دوستان خود در فضای مجازی حفظ کنید. به عنوان مثال، تا چند سال قبل نمی‌شد هیچ سرویسی را به عنوان جایگزینی در حد و اندازه اسکایپ معرفی کرد؛ اما قابلیت مکالمه ویدیویی که در نسخه‌های جدید پیام‌رسان WhatsApp معرفی شده، توانسته به محبوبیتی مثال‌زدنی در بین کاربران دست یابد. از آنجا که این پیام‌رسان و سرویس مکالمه‌های صوتی و ویدیویی آن به صورت بهینه برای گوشی‌های موبایل طراحی شده، شما می‌توانید مکالمات خود را بدون هیچگونه تاخیر و با کیفیتی مطلوب تجربه کنید. در واقع به هنگام استفاده از این پیام‌رسان چه در مکالمات صوتی و چه در تماس‌های تصویری (فردی/گروهی)، دیگر هیچ خبری از سکوت‌های طولانی و انتظار برای ارسال و دریافت تصویر و صدا نخواهد بود؛ زیرا که پیام‌رسان واتساپ ویندوز به صورت بهینه با سرعت اینترنت و دیتای موبایل شما طراحی شده و به همان نسبت سعی می‌کند کیفیت را مطابق با سرعت انتقال داده در شبکه شما تطبیق دهد تا بتوانید از تجربه مکالمات خود با کیفیتی مطلوب تحت شبکه اینترنت لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز را با لینک مستفیم و به صورت رابگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram 6.1.7 PC Win/Mac

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز

| نرم افزار اینستاگرام برای ویندوز Desktop PC / مک Grids for Instagram |

اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram 6.1.7 PC Win/Mac نام یک نسخه زیبا و دوست‌داشتنی از نرم افزار رسمی اینستاگرام است که با نصب کردن آن بر روی رایانه می‌توانید از تمامی امکانات نسخه رسمی این اپلیکیشن در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ ویندوز یا مک خود نیز بهره‌مند شوید. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یک سرویس به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و کاربرپسند توانسته میلیاردها کاربر مختلف در سراسر دنیا را به خود جذب کند. این شبکه اجتماعی به‌اشتراک‌گذاری تصویر، امکانی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا افراد بتوانند لحظات خاطره‌انگیز زندگی خود را با انتشار عکس یا فیلم با دیگر دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. وجود ده‌ها افکت زیبا و جذاب نیز در کنار امکانات این نرم افزار سبب شده که افراد بتوانند خلاقیت خود را در ساخت و انتشار اینگونه محتوا دوچندان کرده و از تجربه کار با این سرویس جذاب و دوست‌داشتنی نهایت لذت را ببرند. نکته‌ای که از همان روزهای نخست بسیاری از کاربران متوجه آن شدند، این بود که با وجود تخت وب بودن این نرم افزار، کارکرد نسخه وب با اپلیکیشن تفاوت داشت. به عنوان مثال، همین حالا هم در نسخه وب (باز کردن Instagram.com) در مرورگر اینترنتی، فاقد امکاناتی است که در اپلیکیشن اصلی شاهد آن‌ها هستید.

بنابراین در صورتی که تا به امروز برای بهره‌مندی از سرویس دایرکت مسیج اینستاگرام از شبیه‌ساز اندروید در ویندوز استفاده می‌کرده و یا اینکه خود را با این محدودیت وقف داده بودید، ما برایتان یک راهکار جدید را سراغ داریم که می‌تواند به تمامی این محدودیت‌ها خاتمه دهد. نرم افزار قدرتمند گریدز، یک سرویس رسمی بر پایه کلاینت اینستاگرام است که با عرضه رسمی در فروشگاه مک اپ استور توانسته میلیون‌ها مخاطب سیستم‌عامل مک در سراسر دنیا را به خود جذب کند. این اپلیکیشن زیبا و کاربردی شما را قادر می‌سازد تا بتوانی دبدون نیاز به موبایل یا تبلت، به طور مستقیم اینستاگرام خود را در ویندوز یا مک لاگین و از کلیه امکانات جذاب آن بهره‌مند شوید. امکاناتی که در نسخه وب اینستاگرام از آن حذف شده، تماما در گریدز اینستاگرام قابل استفاده بوده و شما به آسانی می‌توانید در زمان کار با رایانه هم به طور مستقیم با حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود تلگرام برای ویندوز و کامپیوتر Telegram Desktop 2.6.1 + Portable Win/Mac/Linux

دانلود تلگرام برای ویندوز و کامپیوتر

| دانلود تلگرام دسکتاپ برای ویندوز Telegram Desktop + مک + لینوکس |

تلگرام برای ویندوز و کامپیوترTelegram Desktop 2.6.1 + Portable Win/Mac/Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در پیام رسان تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

برخلاف سایر ابزارهای ارتباطی ، Telegram یک سرویس مبتنی بر فضای ابری با بالاترین درجه امنیتی است که با الگوریتم هایی پیچیده رمزگذاری شده اند ، شما با راه اندازی اکانت تلگرام خود در دستگاه ها ثانویه ، متوجه نمایش تمامی پیام های ارسالی و دریافتی دستگاه اولیه ، در دستگاه جدید خواهید بود ! سرویس ابری به شما این امکان را می دهد که تمامی محتوای ارسالی و دریافتی خود را در تمامی دستگاه ها و در هر نقطه ای از دنیا به همراه داشته باشید. با آنکه تنها تقریبا 2 سال از در دسترس قرار گرفتن سرویس Telegram می گذرد ، هم اکنون می توان تلگرام را به پرطرفدارترین و موفق ترین اپلیکیشن ارتباطی در تمامی دستگاه ها و پلت فرم ها به شمار آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین نسخه از کلاینت ارتباطی Telegram دسکتاپ را متناسب با سیستم عامل های ویندوز ، لپ تاپ ، مک و لینوکس برای شما کاربران دستگاه های دسکتاپ آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود MailWasher Pro 7.12.54 – نرم افزار پاک سازی ایمیل ها

دانلود MailWasher Pro

| نرم افزار پاک سازی ایمیل ها |

MailWasher Pro 7.12.54 نام نرم افزاری جدید جهت کنترل فضای صندوق دریافت و جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم در انواع حساب های ایمیل است. این نرم افزار با دارا بودن نسخه مختلف برای انواع دستگاه های ویندوز ، اندروید و iOS ، شما را قادر می سازد کنترلی دقیق را بر صندوق دریافت ایمیل خود داشته و از دریافت ایمیل های اضافه و تبلیغاتی جلوگیری کنید. همواره بحث دریافت اسپم و تبلیغات فوق العاده زیاد در صندوق دریافت ایمیل ، از مهم ترین مشکلات کاربران بوده است. در صورتی که به آدرس ایمیل شما هم ایمیل های ناشناس ، تبلیغاتی و به طور کلی اسپم ارسال می شود ، ما به شما MailWasher Pro را پیشنهاد می کنیم تا بدین ترتیب از شر پر شدن صندوق دریافت راحت شوید !

MailWasher Pro شما را قادر می سازد در ابتدا پیش نمایش ایمیل ها را در محیط این نرم افزار مشاهده کنید ، در این محیط شما می توانید تمامی ایمیل های دریافتی را مشاهده کرده و در فضایی امن به بررسی آنان بپردازید. حال می توانید اسپم ها را شناسایی کرده و دیگر شاهد دریافت اسپم در صندوق دریافت ایمیل خود نباشید. این نرم افزار با الگوریتم هایی دقیق و بسیار پیشرفته ، اسپم ها را از ایمیل های ضروری تشخیص داده و از دریافت حتی 1 عدد اسپم در صندوق دریافت شما جلوگیری می نماید.این نرم افزار در مجموع 8 میلیون طرفدار و کاربر داشته و به عنوان برترین ابزار ضد اسپم در ایمیل ها به شمار می رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MailWasher Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود Slack 4.13.0 Win/Mac/Linux/ 20.08.10.0 Android – مدیریت پروژه و دورکاری با اسلک

دانلود Slack

| مدیریت پروژه و دورکاری با اسلک |

Slack 4.13.0 Win/Mac/Linux/ 20.08.10.0 Android نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای مدیران و کارمندانی است که می‌خواهند حتی در شرایط دورکاری هم بتوانند به بهترین شکل ممکن با دیگر اعضای تیم خود در ارتباط باشند. این روزها، بسیاری از مشاغل سعی دارند تا زیرساخت دورکاری را برای کارمندان خود فراهم سازند تا علاوه بر حذف اجبار بر حضور کارکنان در محل کار، بتوان تا حد ممکن از صرفه هزینه‌های اضافه خودداری کرد و در عین حال، بهره‌وری کارها و پیشرفت پروژه‌ها را نیز افزایش داد. نرم افزار اسلک، یکی از راهکارهای شناخته شده در این زمینه است که می‌تواند بهره‌وری امور را تا حد بسیار زیادی در این چارچوب بهبود بخشد.

اسلک به بیان ساده یک چت‌روم برای کل شرکت و کارکنان آن است. با استفاده از اسلک، یک تیم کاری به چندین کانال کوک تقسیم می‌شود تا اعضای گروه با هم در آن‌ به مکالمات کاری پرداخته و امور پروژه را توسعه دهند. با استفاده از اسلک، دیگر کاربرد مکالمات تلفنی و یا ایمیل حین کار تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. به طور کلی می‌توان گفت در صورتی که شما هم به عنوان عضوی از یک پروژه تیمی فعالیت دارید، اسلک تا حد زیادی می‌تواند به کمک شما و دیگر اعضای تیم بیاید. با استفاده از ابزار قدرتمند اسلک، شما می‌توانید با تیم خود به راحتی در یک جا ارتباط داشته و به جستجوی محتوا و تبادل نظر بپردازید. استفاده از این برنامه، برای افرادی که در یک گروه و یا تیم جهت انجام پروژه‌هایی با هدفی مشترک فعالیت دارند توصیه می‌گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار Slack برای ویندوز، کامپیوتر، اندروید ، مک و لینوکس را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید Skype 8.61.0.96 / Skype Desktop 8.69.0.77 Win/Mac/Android/Portable

دانلود اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید

| پیام رسان قدرتمند اسکایپ برای اندروید – تماس صوتی و تصویری رایگان |

اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندرویدSkype 8.61.0.96 / Skype Desktop PC 8.69.0.77 / Classic 7.41.0.101 Win/Mac/Android/Portable نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه گفتگوی آنلاین با سایر کاربران در سارسر جهان است. در ابتدا، اسکایپ صرفا به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباط رایگان صوتی و تصویری شناخته می‌شد. تماس‌های تصویری پیام‌رسان اسکایپ، از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و از مزایای آن در بسیاری از گفتگوهای آنلاین، جلسات از راه دور، مکالمات رایگان با سایر کشورها و … استفاده می‌شود. در نسخه‌های جدید این سرویس محبو، قابلیت پیام‌رسانی نیز گنجانده شده که این امکان، محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران فارسی زبان دارد. اگر شما هم به دنبال یک راهکار امن و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هستید، اپلیکیشن اسکایپ می‌تواند به عنوان یک راهکار عالی و با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

نسخه جدید پیام‌رسان اسکایپ، قابلیت‌های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مشابه آن را به سختی می‌توان در سایر برنامه‌های مشابه یافت! سابقه چندین ساله سرویس محبوب Skype، تضمینی بر امنیت و محبوبیت بسیار بالای این پیام‌رسان محبوب در سراسر جهان است. بسیاری بر این تصور هستند که نرم افزار اسکایپ، راهکاری برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی به وسیله ارتباط اینترنتی و فاقد امکان برقراری ارتباط متنی و یا به اصطلاح پیام‌رسانی است. اما باید گفت که سرویس محبوب اسکایپ، امکانات جامعی را برای برقراری ارتباط متنی با دوستان و یا سایر کاربران این سرویس فراهم می‌آورد. امکانات محبوب این پیام‌رسان را می‌توان به قابلیت ارسال و دریافت پیام، امکان شرکت در گروه‌های کاربری، ارسال عکس، فیلم، شکلک، انیمیشن‌های GIF و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید پیام رسان اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


منبع: www.yasdl.com