رنگ مغازه برای جذب مشتری
نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 18:37
بازاریابان و طراحان گرافیک به این نتیجه رسیده اند که رنگ، نقش مهمی در موفقیت هر کمپین بازاریابی ایفا می کند. رنگ های خاص باعث فوران احساسات در مشتریان می شوند و در نتیجه این رنگ ها باعث ایجاد ارتباط بین نام تجاری هر شرکت با میزان انگیزۀ خرید مشتریان می شود. در لیست زیر 10 رنگ را که باعث افزایش فروش می شود با ذکر نوع احساساتی که در افراد ایجاد می کند، بیان شده است.
1. قرمز
قرمز رنگ قدرت است. این رنگ باعث جلب توجه افراد می شود. به همین دلیل است که این رنگ
برای بازاریابی است. نکته قابل توجه این است که از این رنگ نباید بیش از اندازه استفاده شود.
2. آبی
اگر می خواهید خود را به عنوان یک شرکت قابل اعتماد و مورد اطمینان به نمایش بگذارید، از
استفاده کنید. ترکیب رنگ آبی با رنگ های مکمل بهترین نتایج را برای جذب مشتری ایجاد می کند.
3. صورتی
اگر تمایل به جلب توجه خانم های جوان دارید، از
استفاده کنید. زیرا این رنگ جذاب و دارای ابعاد و تزیینات کاملا زنانه می باشد.
4. زرد
رنگ زرد، رنگ قدرتمندی است، اما استفاده بیش از آن نیز خطرناک است. استفاده از
به منظور جلب توجه مخاطبان و نشان دادن اعتماد به نفس شما در توانایی هایتان بسیار مناسب است.
5. سبز
رنگ سبز، رنگی همه کاره است. این رنگ، گرم و دعوت کننده است و باعث ایجاد احساس آرامش در مخاطبان خود می شود. علاوه بر این، این رنگ نشان از سلامت، محیط زیست و حسن نیت افراد دارد. در نهایت،
، رنگ پول است، بدین معنا که در مخاطبان افکار ثروت و سرمایه را به وجود می آورد.
6. بنفش
بنفش رنگی مجلل و سلطنتی است، برهمین اساس
برای نشان دادن ظرافت و اعتبار و نفوذ یک شرکت در بازاریابی بسیار مناسب است.
7. طلایی
رنگ طلایی، رنگی زیبا، شیک و معتبر است. این رنگ در مقایسه با رنگ سبز و یا بنفش، از قدرت بیشتری در نمایش ثروت و اصالت برخوردار است.
8. نارنجی
، رنگ انرژی و توانایی است. ویژگی های این رنگ شامل قدرتمند بودن در جلب توجه، سرگرم کننده و مناسب است که باعث می شود مخاطبان و مشتریان آن احساس کنند که با یک شرکت بدون حد و مرز و قدرتمند در ارتباط هستند.
9. قهوه ای
رنگ قهوه ای، به علت بعد زمینی و خاکی که دارد، به عنوان یک رنگ آرامش شناخته می شود، این رنگ همچنین آرامش را به مشتریان انتقال می دهد.
10. سیاه
نیز یکی دیگر از رنگ های همه کاره محسوب می شود. می توان آن را مدرن یا سنتی، هیجان انگیز و یا آرامش بخش دانست. از این رنگ، بیشتر برای ایجاد تضاد و ایجاد یک حس درام (غم انگیز یا عاشقانه) استفاده می کنند.
Mahan
سفید رنگ خلوص و پاکی است. رنگ برف تازه یا نوری که از بالا می تابد. آنچه ما نمیتوانیم تشخیص دهیم این است که هم برف و هو نور در خود ناخالصی دارند اما به نظر کی آید که در نوع خود خالص ترین هستند. دوستداران رنگ سفید خجالتی هستند اما این شرم و حیای واقعی نیست.
علاقمندان به رنگ زرد ذهن کسب و کاری دارند و دوست دارند بقیه متوجه تحصیل کرده بودن آنها بشوند. آنها می کوشند تا در هر زمینه ای که نیاز به توانایی ذهنی دارند موفق شوند.
قرمز رنگ اشتیاق، انرژی و پول در آوردن است.دوستداران رنگ قرمز متمایل به نارنجی، آدمهایی پویا و با نشاط هستند که فعالیت های بیرون از خانه با مردم دیگر را می پسندند.
بنفش رنگ معنویت است. دوستداران رنگ بنفش سعی می کنند از نظر معنوی، احساسی و ذهنی همیشه بهتر از آنچه تصور می کنند باشند.
دوستداران رنگ صورتی می خواهند که بر روی هر چیزی صورتک خندانی رسم کنند. آنها یا معمولا خوشحالند و یا به دنبال آدم های شاد می گردند.
دوستداران رنگ نارنجی عاشق طبیعت هستند. ذهن ورزشی دارند و دوست دارند در فضای باز فعالیت کنند.
سبز رنگ شفا است. افراد علاقمند به رنگ سبز دوست دارند که به همه کمک کنند.
آبی رنگ احساسی است. کسانی که به رنگ آبی علاقه دارند، درونگرا هستند و زیاد به دیگران اعتماد ندارند.
سیاه یکی از زیباترین رنگ هاست. با این حال نشانه ی نبود رنگ است. کسانی که رنگ سیاه را انتخاب می کنند دوست دارند که همه ی کارها با جزئیات انجام شود.
سمینار مذاکره، خلاقیت و افزایش فروش برگزار شد.
ارسال یک نسخه از متن پیام به ایمیل خودم .
* * * * *