تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

آموزش نصب اینستاگرام با ایمیل

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 10:18

چرا آموزش نصب اینستاگرام؟ اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است که ماهیت اصلی آن برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. تبلیغات در اینستاگرام این روزها سر و صدای زیادی دارد و شما از اینستاگرام می توانید به خرید، اطلاعات از آخرین اخبار و …بپردازید. این برنامه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد و شما با عضویت در اینستاگرام می توانید وارد دنیای تازه ای از عکس و عکاسی و ویدیو شوید. دنیایی که در آن می توانید از زندگی روزمره یا اتفاقاتی که برایتان رخ می دهد فیلم و عکس بگیرید و در آن با خانواده و دوستانتان به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیت های جذاب آن دنبال کردن (Follow) افرادی است که دوستشان دارید یا اگر پستی را دوست دارید آن را لایک کنید و کامنت بگذارید. علاوه بر آن می توانید بعد از آموزش روش نصب اینستاگرام از افکت های تصویری اینستاگرام برای جذابتر شدن عکس هایتان استفاده کنید.در این پست فیلم آموزش نصب اینستاگرام را هم داریم که می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش نصب اینستاگرام

خوب حالا حتما ترغیب شده اید که این برنامه را نصب کنید و قصد دارید بصورت حرفه ای یا برای سرگرمی از آن استفاده کنید. ما در این مطلب آموزش نصب اینستاگرام را برای شما بصورت تصویری و قدم به قدم و با جزییات کامل آماده کرده ایم تا مطمئن شوید اکانت خود را به درستی ساختید و در آینده مشکلی برای اکانت اینستاگرام شما پیش نمی آید و روش نصب اینستاگرام را به درستی می دانید. اگر می‌خواهید از نحوه تگ کردن در پست اینستاگرام مطلع شوید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.


آموزش نصب اینستاگرام روی گوشی

خوب قبل از هر کاری ابتدا باید برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید
اینستاگرام روی سیستم عامل های اندروید و ios قابلیت نصب دارد و استفاده از آن رایگان است.

البته نصب اینستاگرام برای کامپیوتر هم امکانپذیر است که آن را در مقاله ی دیگری توضیح می دهیم.

راهنمای نصب اینستاگرام بصورت ویدیو

اگر بدنبال یک راهنمای تصویری و ویدیویی و فیلم آموزش نصب اینستاگرام هستید ما راهنمای نصب اینستاگرام را ضبط کرده ایم که با پخش کردن این ویدیو می توانید مراحل کامل جستجوی اپلیکیشن اینستاگرام تا نصب را خیلی خلاصه تماشا کنید. اما اگر بدنبال راهنمای نصب اینستاگرام بصورت کاملتر هستید می توانید ادامه مطلب را بخوانید.

فیلم آموزش نصب اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام

بعد از نصب برنامه به یکی از روش های زیر می توانید در اینستاگرام ثبت نام کنید و اکانت خود را بسازید که هر کدام را برای شما توضیح خواهیم داد: 

  •  Sign Up with Email Address or Phone Number: ثبت نام از طریق ایمیل یا شماره تلفن
  • Log In With Facebook: ورود با فیسبوک

آموزش نصب اینستاگرام با ایمیل

پس از نصب وارد برنامه اینستاگرام شوید و گزینه Sign Up with Email Address or Phone Number را انتخاب کنید و روی عنوان EMAIL ADDRESS ضربه بزنید سپس با وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر دکمه Next را بزنید و وارد مرحله ساخت حساب کاربری در اینستاگرام شوید

در قسمت Full Name  نام خود و در قسمت Password  هم رمز عبور مناسب را وارد کنید سپس یکی از دو دکمه زیر را برای ادامه انتخاب کنید

Continue and Sync Contacts : ادامه با یکپارچه سازی مخاطبان بصورتی که اگر لیست شماره های شما در اینستاگرام اکانت داشته باشند اینستاگرام آنها را به شما نمایش می دهد تا اگر مایل بودید فالو کنید
Continue Without Syncing Contacts : ادامه بدون یکپارچه سازی مخاطبین

  • یکپارچه سازی اینستاگرام با مخاطبین
  • انتخاب نام و پسورد اکانت اینستاگرام

در مرحله بعد تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید و دکمه Next را بزنید. دقت کنید اگر زیر 18 سال باشید در مراحل بعدی اینستاگرام مانع از استفاده شما از برنامه می شود.

انتخاب تاریخ تولد در اینستاگرام

پس حتی اگر زیر 18 سال سن دارید و قصد استفاده از اینستاگرام را دارید دارید عدد دیگری انتخاب کنید.
خیلی از افراد چون تاریخ تولد خود به میلادی را نمی دانند به اشتباه این مورد را پر می کنند اما اگر دوست دارید تاریخ تولد خود را به میلادی تبدیل کنید پیشنهاد ما به شما سایت Time.ir است.

در مرحله بعد اینستاگرام بصورت تصادفی یک یوزر نیم  (user name) یا ایدی یا نام کاربری به شما نمایش می دهد. اگر دوست دارید می توانید گزینه Change username را بزنید و یک نام کاربری خاص مثل neshanet برای خود انتخاب کنید و سپس دکمه Next را بزنید.

تغییر نام کاربری اینستاگرام

در مرحله بعد میتوانید اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید و دوستان فیسبوکی خود را در اینستاگرام پیدا کنید یا برای رد شدن از این مرحله روی دکمه Skip بزنید. همانطور که می بینید در مرحله بعد باید تصویر پروفایل انتخاب کنید یا برای رد شدن از این مرحله هم روی دکمه Skip بزنید.

  • انتخاب عکس پروفایل برای اینستاگرام
  • اتصال اینستاگرام به فیسبوک

در این مرحله اکانت های افرادی را می بینید که اینستاگرام به شما پیشنهاد می دهد. اگر دوست دارید آنها را دنبال کنید و یا روی فلش Next بزنید

  • به اینستاگرام خوش آمدید
  • پیشنهاد فالو در اینستاگرام

تبریک می گوییم! اکانت اینستاگرام شما ساخته شد.

آموزش نصب اینستاگرام بدون ایمیل

راه دیگر برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده از شماره تلفن است. در ورژن های جدید اینستاگرام روش های ثبت نام شبیه به هم و بسیار آسان است. برای این کار گزینه Sign Up with Email Address or Phone Number را انتخاب کنید و روی عنوان PHONE NUMBER ضربه بزنید. با وارد کردن یک شماره موبایل معتبر دکمه Next را بزنید. اینستاگرام کد تاییدی برای همین شماره پیامک می کند آن را وارد کنید تا شماره شما تایید شوید و باقی مراحل ساخت را مشابه ساخت اکانت با ایمیل ادامه دهید.

  • کد تایید اینستاگرام
  • آموزش نصب اینستاگرام با شماره تلفن

آموزش نصب اینستاگرام با فیسبوک

اگر در فیسبوک اکانت دارید و از آن دسته آدم هایی هستید که دوست دارند اکانت فیسبوک شان برای لاگین در سایت های مختلف استفاده شود پس از دانلود و نصب برنامه گزینه Log In With Facebook را انتخاب کنید و پس از ورود به اکانت فیسبوک خود مراحل را مشابه قبل پیش بروید. (فراموش نکنید چون فیسبوک در ایران فیلتر است حتما VPN گوشی خود را فعال کنید)

نصب اینستاگرام با فیسبوک

آموزش نصب اینستاگرام جدید

برای نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام باید از Google Play یا App Store یا کافه بازار و فروشگاه های مشابه اپلیکیشن های موبایلی برنامه اینستاگرام را جستجو کنید و اگر نیاز به بروزرسانی داشت دکمه Update را بزنید.

بیشتر بدانید: آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟

با توجه به اینکه سیستم عامل گوشی موبایل شما اندروید یا ios است وارد Google Play یا App Store شوید و برنامه اینستاگرام را جستجو و نصب کنید. لینک های نصب داخل این مطلب وجود دارد.

چگونه در اینستاگرام اکانت بسازیم؟

به کمک شماره تلفن یا آدرس ایمیل و طبق راهنمای تصویری این مقاله به درستی در اینستاگرام اکانت بسازید.

چگونه در اینستاگرام ثبت نام کنیم؟

پس از نصب اینستاگرام بر روی گوشی خود می توانید براحتی در اینستاگرام ثبت نام کنید و ما راهنمای کاملی برای شما آماده کرده ایم پس حتما این مقاله را بخوانید.