کسب درآمد با دیدن تبلیغ
نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 18 آبان 1398 ساعت 09:06
Ad. Analytics
آنالیز دادههای نمایش تبلیغ
با نمودارهایی که تپسل در اختیار شما قرار میدهد، از میزان تاثیرگذاری تبلیغات بر کاربر در اپلیکیشن خود باخبر شوید.
Zone
تبلیغگاه
به کمک ویژگی تبلیغ گاه تپسل، تبلیغات موجود در مکانهای مختلف اپلیکیشن خود را از هم تفکیک کنید.تامدیریت بهتری بر مکان های تبلیغات داشته باشید.
Instatnt Start
سریعترین نمایش تبلیغات ویدئویی
SDK تپسل با فشردهسازی ویدئوها، زمان انتظار کاربران برای شروع نمایش را کاهش داده است.
تبلیغات بنری استاندارد
Standard Banner Ad
تبلیغات بنری استاندارد، از سادهترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده میشود. توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.
تبلیغات بنری بینابینی
Interstitial Banner Ad
در تبلیغات بنری بینابینی، مطابق مدل پیادهسازی توسعه دهندگان، در زمان مشخص یک بنر تمام صفحه به کاربر نمایش داده میشود و کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا میتواند پس از گذشت چند ثانیه، از تماشای بنر انصراف دهد.با ثبت اپلیکیشن تان از تبلیغات بینابینی کسب درآمد کنید.
تبلیغات بنری همسان
Native Banner Ad
در تبلیغات همسان موبایلی با ارائه تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی، هویت بصری و تجربهی کاربری حفظ میشود و در عین حال، ناشران تپسل کسب درآمد جدیدی از تبلیغات همسان خواهند داشت.
تبلیغات ویدئویی همسان
Native Video Ad
تبلیغات ویدئویی همسان با ارائه ویدئوهای تبلیغاتی در قالبی متناسب با اپلیکیشنهای نمایشدهنده باعث جلب توجه مخاطب و بدون آسیب به تجربه کاربری میشوند.ناشران از تبلیغات ویدئویی همسان میتواند درآمد قابل توجهی کسب کنند.
تبلیغات ویدئویی جایزهای
Rewarded Video Ad
در تبلیغات ویدئویی جایزه ای، کاربران، خود تماشای تبلیغات را انتخاب میکنند و بهازای تماشای مقدار معینی از تبلیغات به کاربران پاداش اختصاص داده میشود. تبلیغات ویدئویی جایزه ای از متداول ترین نوع تبلیغات موبایلی می باشد و ناشران (به خصوص ناشران بازی موبایل) میتوانند درآمد پایداری را از این نوع تبلیغات کسب کنند.
تبلیغات ویدئویی بینابینی
Interstitial Video Ad
ویدئوهای تبلیغاتی بینابینی با ظاهری مشابه محتوای اصیل رسانه شما و در لحظاتی که کاربران اپلیکیشنتان بیشترین میزان توجه را دارند، به آنها نمایش داده میشود.ناشران اپلیکیشن های موبایل میتوانند باهمکاری تپسل از این نوع تبلیغات کسب درآمد قابل توجهی داشته باشند.
تبلیغات پیشنمایشی
Pre-Roll Ad
اگر رسانه شما محتوای ویدئویی دارد، میتوانید از این دسته از تبلیغات در اپلیکیشن استفاده کنید. در تبلیغات پیش نمایشی، ویدئویی بسیار کوتاه در ابتدای ویدئوی اصلی به کاربر نمایش داده میشود و سپس ویدئوی اصلی آغاز میشود و در نهایت کسب درآمد به ازای نمایش تبلیغات صورت می گیرد.
تبلیغات بنری استاندارد
Standard Banner Ad
تبلیغات بنری استاندارد، از سادهترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده میشود. توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.
eCPM در تبلیغات به چه معناست؟
بهطور متوسط میزان درآمدی که توسعهدهنده از هر هزار نمایش کامل ویدئوی تبلیغاتی کسب میکند را درآمد موثر هزاره (eCPM) میگویند. این شاخص به نوعی کیفیت پیادهسازی تبلیغات در یک اپلیکیشن و بهینه بودن نمایش یک تبلیغ در یک اپلیکیشن را مورد بررسی قرار میدهد. اگر پیادهسازی تبلیغات در اپلیکیشن به گونهای باشد که اکثریت کاربران از تبلیغات استقبال کنند و به عبارت دیگر، اهداف کمپینهای تبلیغاتی اعم از کلیک کاربر بر لینک نهایی، نصب اپلیکیشن، استفاده از کد تخفیف و … در یک اپلیکیشن بیشتر محقق شود، قیمت نمایش تبلیغات در آن اپلیکیشن بیشتر وکسب درآمد موثر هزاره آن نیز بیشتر خواهد بود.
SDK تپسل
تپسل SDKهای زیادی در اختیار دارد. اپلیکیشن شما اندرویدی باشد یا ios، با unity ساخته شده باشد یا B4A، تپسل SDK مخصوص شما را در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید بهراحتی با هر نوع اپلیکیشنی که در اختیار دارید از تپسل استفاده کنید،به آسانی SDK تپسل را در اپلیکیشن خود پیادهسازی کنید و کسب درآمد از تبلیغات داشته باشید. همچنین تیم ارتباط با ناشران تپسل از همان آغاز پیادهسازی SDK تپسل با شما هستند تا به شما کمک کنند تا با پیادهسازی بهینه SDK بتوانید بدون آسیب رساندن به تجربه کاربری به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابید و از تبلیغات بیشترین سود را کسب کنید.
با SDKهای تپسل و نحوه پیادهسازی آنها بیشتر آشنا شوید.
مزیت کسب درآمد از تبلیغات در تپسل چیست؟
1
تنوع کمپینهای تبلیغاتی
دیگر نگران تمام شدن و تکراری بودن تبلیغات نمایشی به کاربران خود نباشید. با تپسل به بیش از ۵۰۰ کمپین تبلیغاتی مختلف برای نمایش دسترسی پیدا خواهید کرد.
2
افزایش نرخ بازگشت روزانه
کارشناسان تپسل به شما کمک خواهند کرد که با روشهای پیادهسازی صحیح، نه تنها آسیبی به تجربهی کاربری شما وارد نشود بلکه نرخ بازگشت روزانه کاربران به اپلیکیشن شما افزایش بیاید و درآمد بیشتری کسب کنید.
3
پشتیبانی پاسخگو و SDKهای مختلف
تیم فنی تپسل به صورت ۷/۲۴ برای پاسخ به سوالات شما آماده است. اپلیکیشن شما اندرویدی باشد یا ios، با unity ساخته شده باشد یا B4A، در تپسل SDK مخصوص شما پشتیبانی میشود.
با تپسل، درآمد تبلیغاتی پایداری را تجربه کنید!
- 02 - قرار دادن کد در APP
به جمع رسانههایی که ناشر تپسل هستند، بپیوندید و با نمایش تبلیغات بدون آسیب به تجربه کاربری رسانه خود، درآمد قابل توجهی از تبلیغات کسب کنید.