تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

ارسال پیام در اینستاگرام وب

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 شهریور 1400 ساعت 00:56

اگر از جمله کاربران اینستاگرام هستید که بنا به دلایلی، از نسخه تحت وب آن استفاده می‌کنید و هنوز از برخی قابلیت‌های اپلیکیشن آن بهره‌مند نشده‌اید، خوب است بدانید که به تازگی اینستاگرام در حال آزمایش ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب است.

تیم شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به طور داخلی در حال آزمایش و بررسی ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب برنامه خود است. این مزیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی محبوب، از قابلیت چت آن بهره‌مند شوند. این در حالی است که بسیاری از دنبال کننده‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل حجم بالای این برنامه و عدم برخورداری دستگاهشان از فضای ذخیره‌سازی و رم کافی، از نصب آن بر روی گوشی و یا تبلت خود اجتناب می‌کنند. این خبر می‌تواند نظر کاربران را به سوی خود جلب کرده و آن‌ها را به استفاده از اینستاگرام ترغیب کند.

هنگامی که این قابلیت مهم در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد، این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌های خود را مستقیما از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا از طریق یک مرورگر گوشی موبایل ارسال کنید.

ارسال پیام دایرکت در نسخه وب اینستاگرام می‌تواند راه حلی برای جایگزینی کامل‌تر پیامک شود. در واقع، این امکان، محبوبیت این شبکه اجتماعی را افزایش می‌دهد و موجبات استفاده‌های جدید از آن را فراهم می‌آورد.

همانطور که می‌دانید فیسبوک قصد دارد یک برنامه یکپارچه و واحد از برنامه‌های مسنجر، اینستاگرام دایرکت و همینطور واتساپ ایجاد کند. این ویژگی جدید اینستاگرام می‌تواند راه را برای تیم فیسبوک و برای اجرای برنامه‌ای که در پیش رو دارند، هموارتر سازد.

به گفته جین مانچون وانگ، از متخصصان حوزه علوم کامپیوتر، سرویس مورد نظر احتمالا از نشانی اینترنتی /Instagram.com/direct استفاده می‌کند و از طریق یک آیکون فلش مستقیم در گوشه سمت راست بالای صفحه قابل دسترس باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ما باید منتظر اطلاعات رسمی و دقیقی از تیم این شبکه اجتماعی باشیم. نظر شما درباره اضافه شدن قابلیت ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب چیست؟ آیا این قابلیت از نگاه کاربران مهم است؟