تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

نمونه نامه تبلیغاتی بیمه عمر

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 مهر 1400 ساعت 10:17

یکی از روش هایی که در بازاریابی بیمه عمر وجود دارد، روش نگارش و ارسال نامه تبلیغاتی برای مشتریان احتمالی است. این نامه بایدبه گونه ای باشد که بتواند به خوبی توجه مشتری را به خود جلب نموده و منجر به استقبال مشتری برای آشنایی بیشتر با بیمه نامه و جلسه حضوری گردد. در نتیجه این مطلب مهم است که نامه تبلیغاتی چگونه نوشته شود.

قبل از این که به چگونگی نگارش نامه تبلیغاتی در فروش بیمه عمر بپردازیم، ابتدا شما باید کلیه مزیت های بیمه نامه خود را لیست نمایید و سپس از بین آن ها، مهمترین مزیتی که بیشتر به مشتری نفع می رساند و باعث می شود که مشتری بیشتر به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه نامه پیشنهادی، کنجکاو گردد. حال باید به سراغ نگارش نامه تبلیغاتی رفت.

دستوالعمل 5 مرحله ای نگارش نامه تبلیغاتی برای فروش بیمه عمر

1-   جلب توجه کنید.

توجه داشته باشید که مشتری پس از دریافت نامه تبلیغاتی، ابتدا نگاهی به تیتر نامه می اندازد و اگر این تیتر برای او جذاب نباشد، از خواندن ادامه نامه منصرف می شود. لذا جلب توجه نامه تبلیغاتی، بر عهده تیتر یا همان عنوان نامه است. شما باید مهمترین مزیت بیمه نامه خود را، به عنوان تیتر نامه قرار دهید.

2-   نیازهای مشتری را بیان کنید.

حال شما باید در ادامه نامه بیان کنید که این بیمه نامه چه کمک هایی به شما می کند لذا با توجه به تجاربی که در برخورد با مشتریان قبلی داشته اید، لیستی از نیازهای مشتریان آماده و در نامه ارائه کنید تا مشتری بداند که رفع نیازهای آن ها، اولویت کاری شما است.

3-   به رفع نیازهای مشتری بپردازید.

پس از این که به مشتری نشان دادید که شما متوجه نیازهای او شده اید، حال باید راه حل رفع نیازهای او را از طریق بیمه نامه نشان دهید. این همان موردی است که مشتری به آن اهمیت می دهد. شما باید نشان دهید که بیمه نامه شما، چگونه به مشتری کمک خواهد کرد.

4-   به مشتری ثابت کنید که قابل اعتماد هستید.

مسلما شرکت های بیمه دیگر هم بیمه عمر را عرضه می کنند لذا برای این که مشتری را به سمت خود جلب کنید، باید به او ثابت کنید که شما به خوبی می توانید نیازهای مدنظرش را رفع کنید. برای اثبات این مسئله، چند راه حل به شما پیشنهاد می کنیم:

–       فواید و مزیت های بیمه عمر را خود را مطرح نمایید و سعی کنید بیشتر روی مواردی مانور دهید که شرکت های بیمه دیگر این مزیت ها را ارائه نمی کنند.

–       نظرات و تقدیرنامه های مشتریان فعلی که هم اکنون از بیمه عمر شما استفاده می کنند را به عنوان مدرک، ارائه کنید.

–       به صورت منطقی، بیمه عمر خود را با بیمه عمر سایر شرکت ها مقایسه نموده و نشان دهید که بیمه عمر پیشنهادی شما، برتر از سایرین است.

–       اگر در مورد خدمات بیمه عمر پیشنهادی خود، پژوهش نموده ایدف حتما در نامه، نتایج پژوهش ها را ذکر کنید تا مشتری بیشتر به شما اعتماد کند.

–       خدمات خود از جمله سودهایی که شما در قبال بیمه عمر به سهام داران و بیمه گذاران فعلی ارائه می کنید را ذکر نمایید.

5-   راه های تماسی را ارائه کنید.

پاراگراف آخر نامه، به عنوان پاراگراف عمل نامیده می شود به این معنا که شما باید در این قسمت، کلیه راه های ارتباطی با شرکت بیمه خود را ذکر کنید تا مشتری در صورت تمایل، به آسانی بتواند با شما ارتباط برقرار کند و در نتیجه شما وارد عمل فروش شوید.

حتما بخوانید :