تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

دانلود مستقيم موبوگرام براي ايفون

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 بهمن 1400 ساعت 10:13

توضیحات اپلیکیشن :

همانطور در جریان می باشید ، این روز ها در کشور ما اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توانسته است در بین کاربران طرفدار و محبوبیت بالایی پیدا کند ، بگونه ای که می توان گفت این روز ها کمتر کاربری را شما می توانید پیدا کرد که اپلیکیشن تلگرام را نشناسد و با ان سروکار نداشته باشد . حال ، در همین راستا ، باید بگوییم که اخیرا در اپ استور اپلیکیشنی با نام موبوگرام همراه با امکانات و ویژگی های منحصربفرد منتشر شده است و این مژده را به شما می دهد تا از این پس بتوانید در دیوایس های مبتنی بر iOS خود این برنامه را داشته باشید و از ان استفاده کنید . همچنین ، قابل ذکر است که اپلیکیشن موبوگرام همچون اپلیکیشن اصلی تلگرام می باشد و دقیقا در ان از API های خود تلگرام استفاده شده است و مستقیماً به سرور های اصلی تلگرام متصل می شود و از طرفی هم می توان گفت که از لحاظ بحث امنیتی ، تفاوتی بین تلگرام و موبوگرام نمی باشد . بنابراین ، از این پس شما می توانید اپلیکیشن موبوگرام را در کنار اپلیکیشن تلگرام و بعنوان تلگرام دوم در دیوایس خود دانلود و نصب کنید و در صورت تمایل از هر کدام که از ان ها خواستید ، استفاده کنید .

حال با تمام توضیحاتی که داده شد ، اگر بخواهیم اپلیکیشن موبوگرام را در یک خط توصیف کنیم ، باید گفت که ، اپلیکیشن موبوگرام یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی همراه با امنیت و سرعتی بالا می باشد .

در پایان لازم به ذکر است که دانلود و نصب اپلیکیشن موبوگرام از اپ استور رایگان می باشد . اما پس از نصب و اجرای ان ، می بایست برای استفاده و دسترسی به ویژگی های منحصربفرد ان قیمتی معادل ۳ دلار یا همان ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید . (توجه داشته باشید که در صورت اتفاق و یا بروز هرگونه مشکل ، خودتان مسئول می باشید)

ویژگی های نرم افزار Mobogram :

  • امکان شخصی سازی تب های پایین
  • منوی آبشاری
  • حالتروح : آنلاین باشید ، ولی آفلاین دیده شوید . پیام های خوانده نشده را بدون آنکه وضعیت آنها برای مخاطبتان به خوانده شده(تیک دوم) تغییر کند بخوانید .
  • تفکیکگفتگوها : گروه ها، کانال ها، ربات ها و مخاطبین در تب های جدا قرار گرفته اند
  • مخاطبخاصپیشرفته : از آنلاین و آفلاین شدن ، تغییر عکس و نام و شماره تلفن مخاطب خاص خود در کمترین زمان ممکن آگاه شوید
  • دستهبندیچتها : چت های خود را در دسته بندی های دلخواه قرار دهید

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: ​

  1. نشان گذاری بعضی از چت ها
  2. رفع باگ ها
  3. اضافه شدن چراغ برای وضعیت کاربر
  4. تغییر سایز نوشته