قیمت چاپ بنر تبریز
نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 28 آبان 1400 ساعت 13:04
بنرها یکی از مهمترین ابزار برای انتقال یک اخبار یا مناسبت یا پیام تبلیغاتی به مخاطبان خود هستند. بنرها از نوعی پارچه ضخیم که درون آن لایه های از پلاستیک هم وجود دارد ،تولید می شوند. چاپ بنر تبلیغاتی هدفی جز انتقال یک مفهموم را ندارد به اینصورت که در طراحی بنرهای تبلیغاتی از المانی خاص برای رساندن پیام که این المان خاص می تواند لوگو یا نوشته تبلیغاتی یا آگهی تبلیغاتی یا عکسی از محصول یا کارخانه باشد، استفاده می شود. بنرها و آگهی های تبلیغاتی، نوارهای کاغذی، پلاستیکی، یا پارچه ای هستند که یک شعار یا تصویر را به نمایش می گذارند و در اماکن عمومی آویخته می شوند، یا اینکه در راهپیمایی یا دسته های مردمی حمل می گردند. آنها در وهله اول تبلیغات بصری به شمار می روند در گذشته آگهی ها و بنرهای عریض در بسیاری موارد نیازمند چاپ اسکرین بودند که از حیث رنگ و تصویر محدودیت هایی داشتند. ظهور چاپگرهای جوهر افشان رنگی با قطع بزرگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ همه چیز را دست خوش تغییر کرد. بنرها و آگهی ها بخش عمده ای از تبلیغات چاپی را تشکیل می دهند. از آنجا که میزان نشریات افست کاهش یافته، فروش حاصل از آگهی ها ، بنرها و تصاویر بزرگ، رشد چشمگیری را به خود می بیند. سی میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. بنرها و آگهی ها نیازمند چاپ عریض روی الیافی هستند که قابلیت قرار گیری در معرض آفتاب ، بارندگی ، و آلاینده ها را داشته باشد. بازار تبلیغات شامل مشاغل جزئی متعددی می شود که ملزم به تحویل فوری آگهی هستند . تجهیزات تکثیر باید قادر به چاپ روی الیاف مصنوعی مقاوم در برابر آب و هوا ( به ویژه وینیل های پایدار در برابر اشعه فرابنفش ) باشند. به همین منوال علایم نمایشگاهی روی لمینیت های چاپی می شوند که در عمل نیمه سخت به نظر می رسند اما می توانند در مقابل بسته بندی های مداومی که به منظور جابه جایی صورت می گیرند، انعطاف نشان دهند.