تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 اسفند 1398 ساعت 16:19

نام کاربری (username) و یا اسم پیج اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی در اینستاگرام مارکتینگ برخوردار است. در این مقاله از های کارن قصد داریم بهترین راهکار های انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. چرا که وقتی اسم برای پیج اینستاگرام خود را به خوبی انتخاب کنید این اسم پیج شماست که در مرحله اول مورد توجه کاربر در اینستاگرام قرار می گیرد.(البته در مرحله اول اسم پیج و عکس پروفایل شما مورد توجه قرار می گیرد که در مقاله ای دیگر به صورت کامل در رابطه با عکس پروفایل اینستاگرام نیز صحبت می کنیم) اگر اسم برای پیج اینستاگرام را به خوبی انتخاب کرده باشید کاربر وارد پروفایل شما می شود و در صورتی که محتوای پیج شما برایش جذاب باشد شما را فالو می کند. پس اولین گام برای افزایش فالور انتخاب صحیح و مناسب اسم برای پیج اینستاگرام است. که در ادامه به شما آموزش های لازم برای انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام شخصی یا تجاری خودتان نیاز دارید را به شما می گوییم. با استفاده از این راهکارها می‌توانید بهترین اسم برای پیج اینستاگرام شخصی، تجاری و … انتخاب کنید.

1- محتوای پیج اینستاگرام شما

در اولین قدم شما باید در نظر بگیرید که هدف من از این پیج چیه؟ قراره چه پست هایی در این پیج قرار بدم. بعد از بررسی دقیق این موارد به سراغ انتخاب اسم برای پیج میرویم.

• نام کاربری (username) شما باید با محتوای پیج شما یکسان باشه. مثلا اگر پیج شخصی می خواید می توانید از نام کوچک خودتان استفاده کنید. که اکثر اسم ها از قبل ثبت شدن که در این صورت می توانید از اسم فامیلی خودتان(پیشنهاد میشه که اگه تلفظ اسم فامیلی ساده است) استفاده کنید. اگر هم دوست ندارید که از نام فامیلی خودتان استفاده کنید می توانید از سایر روش ها که در ادامه آموزش می دهیم استفاده کنید.

2- استفاده از کلمه ی کلیدی در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

اگر می خواهید پیجی برای بیزینس و کسب و کارتون راه اندازی کنید حتما سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتون در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خودتون استفاده کنید. مثلا اگه شما فروشگاه دارید از کلمه shop استفاده کنید.

• نکته مهم : جدای بحث قرار دادن کلمات کلیدی در (username) مهم ترین قسمتی که شما باید از کلمه کلیدی استفاده کنید در قسمت name پیج شماست. اگر نام برند شما نایک است و محصول شما مثلا کفش است در قسمت name حتما از عبارت “فروشگاه کفش نایک” را قرار دهید تا وقتی کاربری در اینستاگرام به دنبال فروشگاه کفش بود و سرچ کرد شما هم در صدر نتایج آن موضوع نمایش داده شوید.

3- نوشتن و تلفظ راحت

حتما در انتخاب اسم برای پیج تلفظ راحت و نوشتن راحت کلمه رو در نظر بگیرید. استفاده از کلماتی که نوشتن آن برای کاربر سخت است استفاده نکنید. سعی کنید اگر از underline یا زیر خط و یا نقطه ( _ و . ) استفاده کردید به صورت پشت سر هم استفاده نکنید. به خصوص استفاده پشت سر هم از زیر خط باعث قاطی شدن آنها می شود و مناسب نیست.
• نکته مهم : از اسم های بلند استفاده نکنید.

4- استفاده از original ، official و real

می توانید در کنار استفاده از زیرخط یا نقطه از این کلمات نیز استفاده کنید و یا بدون استفاده از نقطه و زیرخط از این کلمات استفاده کنید. Original به معنای واقعی،اصلی،منبع و… و official به معنای رسمی است و کلمه real به معنای واقعی،حقیقی و… است.
استفاده از این کلمات در اینستاگرام رایج است و معمولا افراد مشهور در انتخاب اسم برای اینستاگرام خود از این کلمات استفاده می کنند. شما هم می توانید به خوبی از این کلمات استفاده کنید.

5- استفاده از نام برند یا سایت

اگر برند خاصی دارید و یا می خواهید برای سایت خود پیج اینستاگرام هم داشته باشید می توانید مشابه اسم سایت را در اینستاگرام ثبت کنید. مانند بسیاری از سایت های ایرانی مثل دیجی کالا و…

6- استفاده از اعداد

می توانید از اعداد نیز در نام کاربری پیج اینستاگرام خود نیز استفاده کنید. مثلا در انتهای username پیجتان عدد سال تولد خود را قرار دهید.