تبلیغات اینستاگرام
ads.fileon.ir

سایز استند بنر ایستاده

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:28

جهت مشاوره رایگان و سفارش بر روی هریک از صفحات کلیک کنید.

استند ایکسچیست؟

استند ایکس سازه ای محکم و سبک است که برای نمایش هر تبلیغی مناسب است می توان گفت استند ایکس از رایج‌ترین ابزار نمایش تبلیغات می باشد.
از مزایای دیگر استند ایکس هزینه به صرفه و اقتصادی آن می باشد. همچنین استند ایکس ابزاری است که دارای نصب راحت است و قابلیت حمل دارد و چاپ آنرا نیز به راحتی می توان تغییر داد.
از آنجا که استند ایکس یک سازه ی تبلیغاتی است؛ این امکان را به شما می دهد تا در بازۀ زمانی کوتاه به معرفی کالا یا محصول یا ایده و... بپردازید و اطلاعات کلی و مفیدی از محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این سازه فلزی و دارای چاپ پلات لمینت است.
استندها اغلب در همایش ها و  کنفرانس های مهم خبری، علمی، هنری و...،فروشگاه ها و نمایشگاه ها و هتل ها و بیمارستان ها و مراکزی که خرید و فروش و یا اطلاع رسانی  در آن جریان دارد بیشتر یافت می شود.
لازم بذکر است که از استندهای ایکس می توان هم در فضاهای داخلی و هم فضاهای خارجی استفاده کرد. که طرح صفحه ی چاپی آن را می توانید با سلیقه خود و با توجه به فضای مورد استفاده و نوع تبلیغ و اطلاع رسانی مورد نظرتان و یا با نظر و مشورت گروه کارشناسان طراحی ما سفارش دهید. لازم به ذکر است که استند های ایکس دارای دو سایز متفاوت هستند.

سازهاستند | پایه استند

زمانی که شما این محصول را سفارش می دهید، آن را در داخل یک کیف پارچه ای (سوزنی) مخصوص دریافت می کنید. این محصول داری یک سه پایه و دو میله ی جداگانه  است که به راحتی و توسط هر فردی قابلیت اتصال بهم را دارد و مهارت خاصی را طلب نمی کند و هر زمان هم که  بخواهید می توانید میله ها را از هم  جداسازی و در زمان مورد نیاز آنها را مجدد بهم وصل کنید.

همچنین در چهار طرفه میله های چه دو میله پایینی چه بالایی گره هایی برای اتصال به صفحه ی چاپی پلات و لمینت وجود دارد که خود صفحه ی چاپی پلات و لمینت دارای پانچ در چهار گوشه ی خود برای اتصال  به استند ایکس می باشد.

چاپاستند  ایکس

با توجه به اندازه ی پایه های استند ایکس یک صفحه چاپ پلات و لمینت رو آن قرار می گیرد که دارای چهار پانچ در چهار گوشه ی صفحه است. ما صفحه چاپی پلات لمینت ها را در دو نوع براق و مات عرضه می کنیم که تفاوت این دو فقط در قدرت جلب نظر و دید آنها است.

در چاپ پلات و لمینت براق رنگ ها شفاف تر به نظر می رسند امّا در چاپ پلات لمینت مات رنگ ها هر چند شفافیت کمتری نسبت به نوع براق خود دارند امّا از نظر دید و جلب نظر مشتریان و...قدرت بالاتری دارند; همین طور در چاپ مات انعکاس نور وجود ندارد که خود این مورد جزء مزایای چاپ مات به براق محسوب می شود، زیرا در صورت برخود نور با صفحه ی چاپ شده چون انعکاسی ندارد قابلیت دیدن ناظر را آسان می کند. البته در گذشته از چاپ بنر استفاده می شد که به دلیل سبک بودن  و چین خودگی و... بنرها  دیگر کمتر از این نوع چاپ استفاده می شود. در کل امروز در سراسر جهان اکثراَ از چاپ پلات و لمینت برای استندها استفاده می شود.

چاپپلاتولمینتچیست؟

چاپ پلات و لمینت یکی از نحوه های چاپ دیجیتال محسوب می شود، که دارای کیفیت فوق العاده است که امکان چاپ در عرض های بسیار بالا را امکان پذیر کرده است.

این نوع چاپ دارای ویژگی های بسیاری از جمله :

  • مقاومت بسیار بالایی
  • کیفیت دید بسیار مناسب حتّی برای فضاهای داخلی
  • بالا بردن قدرت اثر چاپی مناسب
  • قدرت استحکام بالا در برابر عوامل محیطی است

ابعادهایمختلفچاپاستندهایایکس

استندهای ایکس دارای دو سایز متفاوت هستند. تفاوت استندها با یکدیگر هم در ارتفاع و هم در عرض آنها است که با توجه به نیاز و مکان مورد نظرتان می توانید یکی از این دو سایز را انتخاب کنید.

استند ایکس در سایز 200*90 ( در ارتفاع 200 و عرض 90 سانتی متر )

استند ایکس در سایز 160*60 ( در ارتفاع 160 و عرض 60 سانتی متر )

نحوهینصبچاپرویاستندایکس

  1. ابتدا پایه و میله های استند ایکس را از کیف آن خارج کنید.
  2. پایه ی استند را روی زمین قرار می دهید و زاویه ی مناسب بین پایه های پایینی را تنظیم کنید و توسط پیچ تنظیم آن را محکم نمایید.
  3. در این مرحله پایه ی عقبی توسط پیچ تنظیم فیکس می شود.
  4. در محل های موجود برای نصب دو میله ی بالایی را رو میله ی پایه اصلی  نصب کنید.
  5. در مرحله ی پایانی پلات و لمینت را روی پایه نصب و فیکس نمایید.

تفاوتچاپبنروپلاتلمینت

اگر بخواهیم به طور جداگانه به این موضوع به پردازیم می توانیم بگوییم که در چاپ صفحه ی مورد استفاده در استندهای ایکس از دو نوع چاپ استفاده می شود:

1.بنر

2.پلات و لمینت

ابتدایی ترین نوع چاپ صفحه استند ایکس چاپ بنر است و با این که هزینه ی کم تری دارد امّا دارای معایب فراوانی است که از جمله مهم ترین و اصلی ترین آنها می توان به انعطاف پذیری و چین خوردگی و انعکاس نور در آن اشاره کرد و دلیلی می شود تا استفاده از این نوع چاپ در تهیه صفحه ی چاپی پیشنهاد نشود.

امروزه نه نتها در داخل کشور ما بلکه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته هم برای چاپ صفحه ی چاپی استند ایکس از پلات و لمینت استفاده می شود، که خود دارای دو نوع چاپ براق و مات می باشد، که در این نوع چاپ هم نوع مات نسبت به نوع براق ارجحیت بیشتری دارد و آن هم به سبب انعکاس نوری است که در چاپ پلات و لمینت مات انعکاس نوری وجود ندارد و در مکان هایی که با توجه به فضای طراحی محیط دارای نور بسیار بالایی است مشکل دید برای بازدید کننده ها و یا مراجعین و یا عابرین و... را ایجاد نمی کند.


نقش
استندایکسدرعرصهتبلیغاتی

با توجه به گسترش دنیای تبلیغات و تنوع در این زمینه استفاده از استندهای ایکس محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شاید دلیل اصلی محبوبیت این محصول را می توان به :

  • استفاده در نمایشگاه ها
  • محیط های درونی و بیرونی مغازه ها
  • پاساژها و فروشگاه ها
  • کلیه امکان عمومی (بیمارستان ها، داروخانه ها،کلانتری ها،دانشگاه ها...)
  • قابلیت طراحی صفحه ی چاپ استند با توجه به طرح مورد نظر
  • برای نمایش و معرفی لگو هاو برندهای شرکت ها و...
  • در عین کم هزینه بودن امّا بهترین نوع بازدهی تبلیغاتی و اطلاع رسانی عمومی

     و....اشاره کرد.

مزایایاستفادهازاستندهایایکس

  • نصب سریع و آسان
  • آسان بودن در نصب
  • استفاده مجدد و چندین بار
  • مناسب و اقتصادی
  • سبک بودن و قابلیت حمل و نقل آسان
  • طراحی زیبا و مدرن و سطح تبلیغاتی و اطلاع رسانی وسیع


منبع: www.banichap.com