موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

متن تبلیغ بیمه

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 اردیبهشت 1398 ساعت 20:07

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

از دفتر نمایندگی بیمه خود برای بازاریابی استفاده کنید. اگر مشتریان به محل شما مراجعه می‌کنند و باید مدتی در محل شما بمانند، از این فرصت فوق‌العاده استفاده کنید. به‌جای اینکه دیوارهای شرکت خود را با تابلوهای تزئینی پر کنید، مطالبی نصب کنید که محصولات و خدمات شما را تبلیغ می‌کند. مثلا بسیاری از کسانی که برای بیمه کردن اتومبیل خود به شرکت بیمه مراجعه می‌کنند، اطلاعات کافی درباره بیمه‌های دیگر مثلا بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ندارند.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه اول فروردین 1396 توسط مهدی شاهرودی

این متن های زیبا برای تبلیغات شما در زمینه فروش بیمه. که هر چقدر متن تبلیغات شما خلاق تر باشد در نتیجه بازدهی شما چند برابر خواهد بود. که خوشبختانه ما در ایجاد پیامک های خلاق به شما کمک خواهیم کرد و متون تبلیغات خلاق را به شما خواهیم داد. عناوین تبلیغاتی زیر،  برای فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرند.هرچقدر متن خلاق تر و ممتاز باشد بازدهی آن 100% بالاتر خواهد بود.

76960042601271618234.gif

برچسب‌ها: تبلیغات جدید بیمه, برترین عناوین تبلیغاتی بیمه,


نوشته شده در تاريخ سه شنبه بیست و چهارم اسفند 1395 توسط مهدی شاهرودی

img-626ca44f45d447aa238de86e2ddce619.html

بزرگترین چالش و عامل فرسایشی پیش روی کارگزاران عدم آشنایی بیمه گذاران و شرکت های بیمه و حتی بخش عمده ای از همین شبکه با نقش و وظایف حرفه ای این اشخاص در بازار بیمه است . شرکت های بیمه این گروه را بطور سنتی رقیب غیر قابل اعتمادی برای شعب و شبکه نمایندگی خویش میدانند و لذا در بیشتر مواقع با کارگزاران نامهربان هستند .شبکه نمایندگی شرکت های بیمه نیز علی رغم امکان همکاری با آنها همواره به رقابت های شدید میپردازند.


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه بیست و نهم دی 1395 توسط مهدی شاهرودی

img-cbf48d78a23d908cbe06d117bf7fbd22.html

تحلیل‌رفتگی شغلی حالت خستگی مفرط احساسی و جسمیه. معمولا اون رو با سه بُعد خستگی مفرط، بدبینی و عدم بهره‌وری شناسایی میکنن. به طور مشخص‎تر، فرد دچار تحلیل‌رفتگی شغلی، علائم زیر رو داره:

احساس میکنه که هر روز در کار، روز بدیه؛
اغلب احساس خستگی مفرط داره؛
اشتیاقی به کارش نداره یا حتی کارش براش افسرده‌کننده است؛
احساس میکنه مسئولیت‌هاش بیش از تواناییاشه؛
به راه‌های گریز مثل مصرف الکل یا سکس پناه میبره؛
در مقابل دیگران صبرش کمتر میشه؛
در مورد زندگی یا کار احساس ناامیدی میکنه؛
علائم فیزیکی بروز میکنن؛ مثل درد در قفسه سینه، کم آوردن نفس، بی‌خوابی و تپش قلب.

مراحل ۱۲ گانه‌ای که فرد طی میکنه تا به فرسودگی شغلی برسه معولا به شرح زیره؛ البته ترتیبشون الزاما به این شکل نیست:


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه بیست و نهم دی 1395 توسط مهدی شاهرودی

img-2a7fe74e5aaf17a3aa43c3d72b7e3ceb.html

اطلاعیه در خصوص منابع و سرفصل های آزمون های نمایندگی بیمه

پژوهشکده بیمه منابع و سرفصل های آزمون های نمایندگی بیمه موضوع ماده 5 و ماده 17 آئین نامه شماره 75 مصوب شورای عالی بیمه را به شرح زیر اعلام می دارد:


• کتاب جامع آموزش بیمه جلد 1 و جلد 2 انتشارات پژوهشکده بیمه (کتب و جزوات آموزشی دیگر مورد تایید نمی باشد).
• سرفصل های مرتبط:
- مجموعه قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی
- اصول، کلیات بیمه و ریسک
- رشته های مختلف بیمه ای از جمله ( بیمه های عمر، حادثه، درمان، آتش سوزی، باربری، اتومبیل، مسئولیت و مهندسی)
- حقوق بیمه
- قانون بیمه و قانون تاسیس
- قانون جدید بیمه اجباری شخص ثالث (از سایت بیمه مرکزی دانلود شود)
- بازاریابی بیمه
- آئین نامه های مصوب شورای عالی بیمه ( از جمله: 71، 83، 54، 75، 81، 84، 79، 74، 68، 53، 21و 92)
- اصطلاحات انگلیسی بیمه ای
- فرآیند صدور بیمه

نوشته شده در تاريخ یکشنبه بیست و ششم دی 1395 توسط مهدی شاهرودی

این روزها گروه وسیعتری از کسب و کارها و مدیران، بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی را شناخته اند و از آن استفاده می کنند. بیمه دی، با شعار بسیار  خوبِ بیمه دی برای جبران، اخیراً یک ویدیو را به صورت viral در شبکه های اجتماعی خصوصاً تلگرام، منتشر کرده است، که باید برنامه ریزی، اندیشه و جسارت مدیران بازاریابی بیمه دی را به خاطر این اقدام تبلیغاتی مورد تحسین قرار داد. به نظر نگارنده این ویدیوی تبلیغاتی (البته تقریباً تبلیغ غیرمستقیم) بهترین نمونه کار شده از این دست در فضای کسب و کار ایران است. پیشنهاد می کنم، حتماً ویدیو را از ادامه مطلب مشاهده کنید.

بازاریابی ویدیویی بیمه دی

هر چند که چندی پیش شرکت بیمه ایران هم ازقالبی نزدیک به این در انیمیشن دیرین دیرین که قبل تر در جزیره بیمه با شما به اشتراک گذاشته بودم رو نمایی کرده بود ولی بیمه دی با ظرافت بیشتری به این موضوع پرداخته

این ویدیوی تبلیغاتی که در فضای کمیک ساخته شده است، با نشان دادن فضایی طنزگونه، شش موقعیت مختلف که برای انسان رخ می دهد را به تصویر کشیده است و انتهای هر کدام یکی از سرویسها بیمه دی را خیلی کوتاه و غیرمستقیم معرفی می کند.

insurance-day.jpg

باید توجه داشته باشیم، هدف از انتشار چنین ویدیوهایی اساساً این نیست که مخاطب پس از مشاهدۀ ویدیو بلافاصله اقدام به خرید یکی از خدمات بیمه دی کند ! بلکه هدف افزایش آگاهی از برند و تقویت جایگاه برند است.

بیمه دی با شما برای جبران

همچنین شعار تبلیغاتی بیمه دی به صورت «با شما برای جبران» به تعداد دفعات مناسبی تکرار می شود و این تکرار به خوبی در خط داستانی انیمیشن گنجانده شده است، در انتهای ویدیو نیز با عبارت «ادامه دارد ...» مخاطب را به مشاهده ویدیوهای بعدی دعوت می نماید ! به هر حال، پویایی و استفاده از این شیوۀ خلّاق و نو در تبلیغات، آن هم نه برای یک کسب و کار کوچک، بلکه برای یک کسب و کار بزرگ، جای خرسندی دارد. توصیه می کنم، شما ویدیوی تبلیغاتی ذیل را با تبلیغ بیمه تجارت نو ، که قبلاً در موردش صحبت کرده بودیم(اینجا)، مقایسه کنید و نظر خود را ارسال فرمایید.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه هجدهم آبان 1395 توسط مهدی شاهرودی

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی، آن هم در تهران سر به فلک می کشد ! هر کسب و کاری امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در شهر تهران ندارد، مخصوصاً اگر یک کمپین گسترده باشد و تعداد تابلوهای تبلیغاتی در شهر افزایش یابد، باید متوجه شویم که سرمایه گذاری قابل توجهی روی برندسازی و تبلیغات آن شده است. بیمه تجارت نو که وابسته به بانک تجارت است و فعالیت خود را در بازار بیمه کشور از اواخر سال 94 آغاز کرده است. در بهار 95، کمپین ورود به بازار خود را کلید زد ! کمپینی که با اشتباهی تامل برانگیز و معنادار همراه بوده است. تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً زیادی در شهر تهران، میزبان کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند و همگی (بدون استثنا) اشتباه فاحش اشاره شده را همراه دارند. در ادامه ضمن ارائه تصاویری از این بیلبورهای تبلیغاتی، به بررسی علل احتمالی بروز این خطا پرداخته ایم.

بیمه تجارت نو و خطا در طرح تبلیغاتی

بیلبورهای نسبتاً گران قیمتی در شهر تهران، هم اکنون در حال نمایش تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند، تابلوی تبلیغاتی پل مدیریت (اتوبان چمران)، چهارراه جهان کودک و ... نمونه ای از بیلبورهای گران قیمتی هستند که هم اکنون از تبلیغ با طرح زیر میزبانی می کنند ! تبلیغی که در آن آدرس وبسایت بیمه تجارت نو به اشتباه به صورت tejaTatinsure.com نوشته شده است. در واقع عبارت tejarat به اشتباه و به صورت tejatat نوشته شده است.

img-360a978171514e422df2bf2de619bdb7.html

76960042601271618234.gif


نوشته شده در تاريخ سه شنبه هجدهم آبان 1395 توسط مهدی شاهرودی

نمایندگان بیمه از هم اکنون خود را نسبت به وضعیت اقتصادی نامعلوم آینده بیمه کنید.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر شکیبا باشید...

img-eff75c7111b6520ea1cf3d2bbd976c4c.html


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه چهاردهم مهر 1395 توسط مهدی شاهرودی

img-c9a7018f4e64af7eca05bae9867b4440.html

تماشای این ویدیوی جذاب را از دست ندهید

مستند دوباره زندگی:

فصل دوم این برنامه که نگاهی نو و تازه به مقوله مرگ دارد . دراین برنامه با انسان های گوناگون از ادیان مختلف ،در فضا های متفاوت و در کشور های آسیایی و اروپایی پیرامون مرگ صحبت می شود و هر روز ساعت 18:20 از شبکه سه سیما پخش می شود و پیشنهاد می کنم این مستند رو دنبال کنید چون در بعضی از قسمت ها مطالبی گفته می شود که به شدت در فروش بیمه عمر تاثیر گذار است.

بخشی که هم اکنون برای شما آماده کردیم از دقیقه 4 به اوج خود میرسد زمانی که از آقا می خواهند با همسر خود تماس بگیرد و بگوید که دیگر هرگز به خانه بر نمی گردد .

پیشنهاد می کنم که مابقی را خود مشاهده نمایید.

اگر هر روز با دقت بیشتر به مسایل پیرامونمان نگاه کنیم مشاوره های کامل تری ارائه خواهیم نمود

76960042601271618234.gif


نوشته شده در تاريخ جمعه یازدهم تیر 1395 توسط مهدی شاهرودی

img-29496c6c6f58c4d0e583448f240eb91b.html

این فیلم آموزشی بزودی منتشر می شود


نوشته شده در تاريخ یکشنبه بیست و سوم خرداد 1395 توسط مهدی شاهرودی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر