موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه استوری دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند

چگونه استوری دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 بهمن 1400 ساعت 06:36

یکی از قابلیت های محبوب اینستاگرام، به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدئو ها بصورت استوری به مدت 24 ساعت است و ارسال کننده استوری قادر است لیستی از تمام کسانی که استوری های او را دیده اند را مشاهده کند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اما گاهی اوقات بنا بر دلایل مختلف ما نمی خواهیم که شخص مورد نظر متوجه سرک کشیدن ما در استوری های او شود به همین خاطر با وجود اینکه خود برنامه اینستاگرام چنین قابلیتی را در اختیار ما قرار نداده است، ترفند هایی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها این کار را به راحتی انجام داد.

روش اول: ذخیره سازی استوری اینستاگرام

این روش فقط برای کاربران اندرویدی امکان پذیر است. ابتدا برنامه Instagram Story Viewer را نصب کنید و داخل برنامه وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

سپس نام (آی دی) کاربری را که می خواهید استوری او را ببینید را بطور کامل وارد کرده و  جست و جو کنید و پس از پیدا کردن آن کاربر دو گزینه پیش رو دارید:

1. Save (پیشنهادی): به شما اجازه می دهد استوری را به عنوان یک ویدئو ذخیره کنید و آن را ببینید.

2. Share: این گزینه در حالی که استوری را به عنوان یک ویدئو ذخیره می کند، به شما اجازه می دهد آنرا با دیگران از طریق برنامه هایی مانند WhatsApp و… به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی: آموزش آنفالو دسته جمعی در اینستاگرام

روش دوم: افزونه Chrome IG

افزونه IG Story Viewer را برای مرورگر کروم دانلود کنید (فقط برای دسکتاپ در دسترس است).

بعد از نصب و فعال سازی، یک علامت چشم در کنار استوری ها در سایت اینستاگرام می بینید که امکان مشاهده استوری ها بطور ناشناس را به شما می دهد.

این افزونه محبوبیت زیادی بدست آورده است ولی ممکن است به دلیل عدم پیروی از قوانین اینستاگرام، دستور حذف آن از طرف اینستاگرام به سازنده این افزونه ارسال شود. بنابراین اگر این افزونه از مرورگر شما حذف شد تعجب نکنید.

مطلب پیشنهادی: نحوه گذاشتن پست در اینستاگرام با کامپیوتر

روش سوم: ابزار های آنلاین

سایت های زیادی در زمینه مشاهده استوری های اینستاگرام بصورت مخفیانه و سایر خدمات مربوط به اینستاگرام وجود دارند که محبوب ترین آنها شامل سایت های زیر می شوند.

1. Storiesig: به سایت storiesig.com بروید، نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید، اگر شخص مورد نظر استوری داشته باشد این امکان را خواهید داشت که استوری را مشاهده یا دانلود کنید. این سایت یکی از معروف ترین ابزار های آنلاین در این زمینه است.

2.Story Insta: به سایت storyinsta.com بروید، نام کاربری مورد نظر را وارد کنید، اگر حساب مورد نظر استوری داشته باشد می توانید آنرا دانلود کنید.

3.Story Downloader: یک ابزار عالی برای مشاهده استوری اینستاگرام Instagram Story Downloader است که کاملاً رایگان است و روی تمامی دستگاه ها کار می کند.

روش چهارم: ترفند زیر چشمی نگاه کردن!

استوری مورد نظر را پیدا کرده و استوری کنار آنرا باز کنید که به شما این امکان را می دهد که بطور زیر چشمی استوری مورد نظر را مشاهده کنید!

در حالی که در استوری قبلی و یا بعدی استوری مورد نظر هستید، صفحه را به آرامی به سمت راست/چپ بکشید ولی صفحه را رها نکنید و در همان استوری بمانید. با این کار شما می توانید قسمتی از استوری شخص مورد نظر را ببینید.

همچنین بخوانید: ترفند ارسال استوری در اینستاگرام با کامپیوتر

روش پنجم: قطع کردن اینترنت

اینستاگرام را باز کنید و بگذارید استوری ها لود شوند و یا به صفحه شخص مورد نظر بروید. اینترنت و یا WiFi خود را قطع کنید و استوری را باز کنید. این حالت ساده ترین و قدیمی ترین روش برای دیدن استوری بطور مخفیانه است.

تذکر: ممکن است این روش به دلیل آپدیت های اینستاگرام دیگر کارایی نداشته باشد بنابراین قبل از استفاده از این روش، آنرا آزمایشی انجام دهید.

روش ششم: دیدن استوری و بلاک کردن!

آخرین روش (بهترین روش) برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مورد نظر ، دیدن استوری و بلاک کردن آنها میباشد. اگر شما میخواهید استوری یک فرد را بطور ناشناس ببینید میتوانید استوری آنها را ببینید و بلافاصله آنها را تا زمان انقضای استوریشان بلاک کنید! اگر هم میخواهید استوری دوستان و یا آشنایان خود را بطور مخفیانه با این روش ببینید و نمیخواهید آنها را بلاک کنید ، میتوانید یک اکانت جدید بسازید و یا با یک اکانت دیگر اینکار را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: farspedia.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر