موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

متن اس ام اس دعوت

متن اس ام اس دعوت

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 15 اسفند 1398 ساعت 12:34

از دیروز جواب تلفن الینا و سمیرا را نمی‌دادم. چون خیلی از دست آنها عصبانی بودم! آنها بدون اینکه به من بگویند به حراجی برند مورد علاقه من رفته‌اند و با آف 70% کلی لباس‌های جدید و قشنگ خریده‌اند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

بالاخره امروز تصمیم گرفتم این قهر طولانی را تمام کنم و به آنها یک پیامک فرستادم و گفتم که کارشان خیلی اشتباه بود و باید به من خبر می‌دادند. الینا با کلی معذرت خواهی گفت:

بخدا ما نمی‌دانستیم! فکر کردیم تو هم اس ام اس دعوت حراج را دیده‌ای و زودتر از ما رفته‌ای خرید کرده‌ای! ما اصلا احتمال نمی‌دادیم که تو در لیست مخاطبین پیامکی آن مغازه نباشی!

من بعد از خواندن پیامک او به فکر فرو رفتم. چرا هیچوقت پیامک دعوتی از سوی برند مورد علاقه‌ام دریافت نکرده بودم!؟ دوستان من چطور در جریان تمام رویدادها و حراجی‌ها بودند اما من حتی نمی‌دانستم که این چیزها را از طریق پیامک هم اطلاع می‌دهند. این مسئله آنقدر برایم مهم شد که تصمیم گرفتم بروم کمی در اینترنت بچرخم تا بفهمم چطور آدمها با دریافت پیامک در جریان رویدادها قرار می‌گیرند؟

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارها ضروری است؟

با فرا رسیدن مناسبت های مختلف، هزاران فروشگاه قصد دارند با تبلیغات ویژه این مناسبت‌ها را جشن بگیرند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند. ممکن است که شما صاحب یک فروشگاه شکلات فروشی باشید و بخواهید به مناسبت ولنتاین شکلاتهای خود را با تخفیف به فروش برسانید. یا شاید صاحب یک فروشگاه لباس یا بوتیک هستید و می خواهید برای عید، اجناس خود را حراج کنید.

مهم نیست که چه مناسبتی در پیش رو دارید، بازاریابی پیامکی همیشه می‌تواند برای شما موثر باشد. چرا؟ به یک دلیل بسیار بسیار مهم:

همه‌ی آدمها پیامک را می‌خوانند. برای بازاریابی راههای بسیاری وجود دارد. ایمیل مارکتینگ، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ... اما تمام اینها نیازمند داشتن اینترنت است. بازاریابی پیامکی تنها روشی است که مشتریان شما را در هر حالتی باخبر می‌کند. اما به یاد داشته باشید که بازاریابی پیامکی تنها یک ابزار نیست، بلکه یکی از واجبات جهان بازاریابی و تبلیغات است. پنل اس ام اس به شما اجازه می دهد تا با میلیون ها نفر، تنها در طول چند ثانیه ارتباط برقرار کنید. هنگامی که شما کمپین‌های تبلیغاتی با محتوای خوب راه می‌اندازید، اعضای خبرنامه پیامکی شما به طور مداوم پیامک‌های شما را دنبال می کنند.

فرض کنید شما صاحب نمایندگی جین وست در میرداماد هستید و حالا در پایان فصل می‌خواهید یک حراجی حسابی راه بیاندازید. چه راهی برای باخبر کردن مشتریان شما بهتر است؟ مشتریان شما با دیدن یک ایمیل طولانی بیشتر شگفت‌زده خواهند شد یا با دیدن این این پیامک؟

کاربردهای پیامک تبلیغاتی برای کسب و کاراها چیست؟

تازه این تمام ماجرا نیست. شما برای بسیاری از کارهای مربوط به کسب و کارتان، می‌توانید از پنل پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. مانند:

  • اطلاعیه افتتاحیه فروشگاه یا آغاز به کار کسب و کار شما
  • حراجی‌های پایان فصل
  • ورود کالکشن‌های جدید به مجموعه اجناس شما
  • برگزاری جشن‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات
  • رویدادها‌، مناسبت‌ها و تخفیف‌ها و ...

sent-01.jpg

حالا برای استفاده از پنل پیامکی چه کار کنیم؟

بگذارید همین اول کار به شما بگویم که استفاده از پنل پیامکی بسیار راحت است. اما تنها به شرطی که راه درست استفاده از آن را بلد باشید. شما که نمی‌خواهید وقت و بی‌وقت اس ام اس‌های تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال کنید و آنها را مجبور کنید که شما را در لیست سیاه خود قرار دهند؟ یادتان باشد که هر چیزی در صورت تکرار بیش از حد، تاثیر خود را از دست می‌دهد یا به اصطلاح، شما نباید کوپن خود را پیش مشتریانتان از دست بدهید! هر کاری راه و رسم خودش را دارد. اگر می‌خواهید با استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی، فروش خود را افزایش بدهید، حتما قبل از خرید پنل و ارسال پیامک انبوه، درباره سامانه پیامکی به کاملترین وبلاگ پیامکی بروید و اطلاعات کسب کنید.

حالا به شما چند روش ساده می‌گویم تا با استفاده از آنها بتوانید مشتریان خود را در کنار خود نگه دارید و فروش خود را افزایش بدهید:

یک برنامه اساسی برای کسب و کار خود بنویسید

ابتدا هدف خود را از کسب و کارتان مشخص کنید. هر چه هدف خود را واضحتر ببینید، راحت‌تر می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک استراتژی بازاریابی برای خود بنویسید و مشخص کنید که مشتریان شما دقیقا باید در جریان چه مواردی قرار بگیرند؟ آیا می‌خواهید به آنها تخفیف بدهید؟ آیا باید بدانند که حراج آغاز شده است؟ تمام این موارد را لیست کنید و بر اساس الویت در برنامه پیامکی خود قرار دهید.

اطلاعیه عضویت در خبرنامه پیامکی

در این اطلاعیه، برای همه اعضایتان اس ام اس اختصاصی بفرستید. مطمئن شوید که اعضای خبرنامه‌تان بدانند که اولین نفراتی هستند که این پیامک را دریافت می کنند. سعی کنید همۀ مشتریانتان را ترغیب کنید که به فهرست خبرنامه پیامکیتان بپیوندند، همچنین به آنها وعدۀ عضویت VIP دهید. در کل، کمپین تبلیغات پیامکی همواره باید به مشتریان وفادارتان پیشنهاد اختصاصی بدهد.

یک تقویم پیامکی تهیه کنید

تقویم را باز کنید و ببینید کدام یکی از مناسبت‌ها می‌توانند موضوع پیامک شما باشند. روز مادر؟ روز پدر؟ روز جهانی شبکه‌های اجتماعی؟ هر ماه مناسبت‌های مورد نیازتان را علامت بزنید. زیاد هم نباشند! هیچکس دوست ندارد هر روز یک اس ام اس تبریک و تسلیت از شما دریافت کند!

sms-marketing.jpg

کوپن‌های تخفیف دیوانه کننده بدهید

اگر مشتریان دیگرتان برای حضور در مراسم شما باید مبلغی را پرداخت کنند، اجازه دهید اعضای خبرنامه پیامکیتان با نشان دادن اس ام اس به رایگان در آنجا حضور داشته باشند. این کار آنها را دیوانه خواهد کرد باور کنید! مشتریان شما اگر احساس کنند که با دیگران برای شما تفاوت دارند، همیشه از دریافت پیشنهادات شگفت‌انگیز شما هیجان‌زده خواهند شد. یک کوپن هفتاد درصدی تخفیف هر کسی را وسوسه خواهد کرد.

مشتریانتان را دسته بندی کنید

اگر مشتری نوجوان شما عاشق کفش آل استار است ولی مشتری میانسال شما همیشه کفش‌های چرمی و رسمی شما را می‌خرد، خب پس باید بین آنها یک فرقی باشد دیگر! مشتریان خود را دسته بندی کنید تا بتوانید پیامک‌های تبلیغاتی هدفمند بفرستید. زمان ثبت اطلاعات آنها، می‌توانید با ارائه یک پرسشنامه از علایق آنها آگاه شوید. این کار بسیار ساده است اما تاثیر وحشتناکی روی فروش شما دارد.

sms-marketing-4.jpg

استفاده از اس ام اس دعوت برای مهمانی و مراسم ها

من به شخصه عاشق مهمانی دادن هستم، دوست دارم همه چیز بی‌نقص باشد و به همه خوش بگذرد. معتقدم یک مهمانیِ حسابی، باید از نقطه‌ی شروعش جذاب باشد. دنبال یک جایگزین برای دعوتنامه‌های کاغذی بودم تا اینکه بعد از کلی بررسی تصمیم گرفتم دعوتنامه پیامکی را امتحان کنم. یک متن صمیمانه آماده کردم و زمان مراسم را اطلاع دادم، بچه‌ها از این مدل دعوت، حسابی خوششان آمده بود و خودشان را آماده‌ی یک مهمانی فوق‌العاده کرده بودند.

doros.jpg

این روزها اس‌ام‌اس دعوت یک روش محبوب برای اطلاع رسانی مراسم ها شده، روشی که خیلی سریع به دست مخاطبان می‌رسد و آن‌ها را متوجه رویدادهای شما می‌کند. توصیه می‌کنم دعوتنامه پیامکی را علاوه برای مهمانی‌های شخصی، برای دعوت مشتریان به مراسم‌ها، کنفرانس‌ها، جشن‌ها و ... امتحان کنید و نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینید.

پنل اس‌ ام‌ اس دعوت، برای کسب‌و‌کار شما

تصور کنید از مدت‌ها قبل برای یک رویداد هدف‌گذاری کردید، با اشتیاق همه چیز را آماده کردید و روزها همراه همکاران تلاش کردید تا همه چیز بی‌نقص باشد. مرحله‌ی آخر دعوت مخاطبان است، اگر کسی نباشد که به مراسم بیاید آیا تلاش‌های شما نتیجه ای داشته؟ قطعا کسی نمی‌تواند با صندلی های خالی جشنی بگیرد!

این‌ها را گفتیم تا اخطار بدهیم اهمیت مرحله‌ی دعوت را نادیده نگیرید. روش محبوب دعوتنامه پیامکی به دلایل زیر میتواند معجزه کند:

  • برخلاف دعوتنامه کاغذی و یا اطلاع‌رسانی تلفنی بسیار سریع است و می‌توانید با یک کلیک صدها نفر را مطلع کنید.
  • روش بسیار خاص و دوستانه‌ای است و موجب بهبود ارتباط با مخاطب می‌شود.
  • برای جلب توجه بیشتر، می‌توانید در پنل اس‌ام‌اس نام هر مخاطب را جداگانه خطاب کنید، تا مخاطب حس کند اهمیت زیادی برای مراسم شما دارد.
  • با استفاده از این فرصت، پیامک را طوری قدرتمند ارسال کنید تا مخاطب حس کند هرگز نباید مراسم شما را از دست بدهد!
  • اس‌ام‌اس دعوت این امکان را به شما می‌دهد که لینک وبسایت خود را هم ذکر کنید تا مخاطب برای جزئیات بیشتر مراسم با لمس لینک، وارد سایت شود (چی بهتر از اینکه در این میان سایتتان هم بازدید بگیرد!)
  • به نسبت روش‌های دعوت تلفنی و کاغذی و ...کم هزینه و به صرفه است.

نمونه اس اماس دعوت برای کسب و کارها

در مقاله ی مربوط به نوشتن موثرترین متن پیامک همه چیز را مفصل توضیح دادیم، در اینجا فقط برای ایده گرفتن چند پیامک دعوت را با هم می‌خوانیم:

11111111-1024x678.jpg

%D8%A8%D8%A8%D8%A8-1024x680.jpg

222222222222222222222-1024x678.jpg

حالا من هم پیامک حراجی را دریافت می‌کنم!

امروز با فروشگاه مورد علاقه‌ام تماس گرفتم و از آنها شکایت کردم که چرا پیامک‌های تبلیغاتی حراج برای من ارسال نمی‌شود. آنها برایم توضیح دادند که حتما پرسشنامه آنها را پر نکرده‌ام و شماره‌ام در سیستم آنها ثبت نشده است. راست می‌گفتند. من آن پرسشنامه را بخاطر می‌آورم. آنقدر محو آن ژاکت صورتی شده بودم که اصلا به پر کردن آن برگه توجه نکردم!

***

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر