سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تلگرام طلایی کامپیوتر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 19:48

talaeii-desktop-bia2software.ir_-150x150.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تلگرام طلایی برای کامپیوتر یک نسخه غیر رسمی تلگرام است. برای نصب تلگرام طلایی در ویندوز، شما باید برنامه BlueStacks، Nox Player و یا هر کدام از نرم افزار های شبیه ساز اندروید دیگر را در کامپیوتر خود نصب کنید و سپس اقدام به نصب اپلیکیشن اندروید تلگرام طلایی در آن کنید. به این ترتیب می توانید در کامپیوتر ویندوز خود از این برنامه استفاده کنید. لینک های دانلود اپلیکیشن تلگرام طلایی و شبیه ساز اندروید در بخش دانلود قرار گرفته است. تلگرام طلایی با داشتن ویژگی های جالب و کاربردی بسیار محبوب شده است بین کاربران خود. می توانید تمامی پیام ها را یک جا بخوانید. به صورت گروهی آن ها را انتخاب کرده و پاک کنید. با وجود آیدی یاب می توانید کانال، ربات و کاربران را به سادگی از یکدیگر تفکیک کنید. قبل از ارسال ویس و یا استیکر، آن ها را تایید کنید تا از اشتباه جلوگیری شود. طلگرام بهترین ویژگی ها را جمع آوری کرده تا شما بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. از نمونه این قابلیت ها می توان به مواردی نظیر دسته بندی چت ها و گفتگو ها، حالت روح نامحسوس هنگام و شماره موبایل، فوروارد های چندگانه با امکان ویرایش و موارد دیگر اشاره کرد. در کل اگر به دنبال یک پیام رسان ایرانی هستید می توانید تلگرام طلایی را امتحان کنید.

تلگرام طلایی نسخه دسکتاپ در آینده ای نزدیک برای ویندوز ( کامپیوتر ) عرضه میشود این برنامه در وبسایت bia2software برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت همین صفحه را دنبال کنید تا در صورت انتشار اولین کسانی باشید که این برنامه را نصب می کنید .

اما اگر الان اصرار دارید برای استفاده در کامپیوتر یا لب تاپ راه کار زیر رو بهتون پیشنهاد میکنم.

استفاده از شبیه ساز های اندروید در ویندوز

لینک های دانلود

تسخه اتدروید

نسخه های شبیه ساز برای اجرا کردن تلگرام طلایی در ویندوز

 

 

اطلاعات دانلود

  • رمز فایل : bia2software.ir

مشکلات دانلود

نکات و راهنما

اموزش تعمیر یا repair فایل rar اگر فايلي را دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ( ارور CRC يا پسورد ) : ابتدا آخرین نسخه Winrar موجود در سایت را دانلود و نصب کنید. نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد.. اگر در هنگام ريکاوري نوشته شد sector recovered يعني به درستي فايل تعمير شده. اگر نوشت recover failed يعني امکان ريکاور کردن وجود ندارد! پس مجبوريد فايل را دوباره دانلود کنيد. نحوه کرک کردن نرم افزارها 1-برای استفاده از کرک ، باید فایل های موجود در فولدر کرک را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و نرم افزار را اجرا کنید 2-برای استفاده از Patch ، باید فایل Patch را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و فایل Patch رو اجرا کنید و روی گزینه Patch کلیک کنید. 3-برای استفاده از Loader باید Loader را در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید و برای هر بار اجرای نرم افزار باید Loader را اجرا کنید. 4-برای استفاده از KeyGen باید نرم افزار را اجرا کنید و بعد به قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد بشید ، فایل Keygen را اجرا میکنید و سریال تولید شده را در قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد میکنید.

لینک کوتاه برای مطلب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون