موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نمونه قرارداد بازاریابی نرم افزار

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 13 شهریور 1398 ساعت 12:45

نمونه قرارداد

عنوان

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

قرارداد فروش و پشتیبانی محصولات نرم افزاری

مشخصات طرفین قرارداد

ماده1 ـ مشخصات و نشانی طرفین:

خریدار:

نشانی:

فروشنده:

نشانی:

موضوع قرارداد

ماده 2- موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از فروش سیستمهای نرم افزاری مندرج در فاکتور پیوست و تعهد پشتیبانی سیستمهای خریداری شده در محدوده زمانی موضوع ماده 3.

مدت قرارداد

ماده 3- مدت قرارداد

محدوده زمانی قرارداد از تاریخ …………… تا تاریخ …………… می‌باشد.

مبلغ قرارداد و نحوه تخصیص

ماده 4 - مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت

مبلغ قرارداد در زمان امضای قرارداد و قبل از شروع اولین جلسه آموزش به طور کامل در وجه فروشنده پرداخت شده ویا نقدا ًبه نماینده شرکت (حامل برگه های قرارداد) تحویل خواهد گردید. هرگونه تأخیر در رونـد مذکور تا مدت حداکثر یک ماه پس از اولین جلسه آموزش به منزله فسـخ قرارداد بوده و فروشنده هیچگونه تعهدی در قبـال خریدار نداشته و خریدار ملـزم به مرجوع نمودن برنامه و کلیه ملزومات می‌باشد.

تبصره 1: در مورد شهرستانهای خارج از محدوده شهر تهران، مبلغ فاکتور قبل از نصب، بطور کامل و نقدا به حساب فروشنده واریز خواهد گردید.

تعهدات مجری / پیمانکار

ماده 5- تعهدات فروشنده

5-1- فروشنده موظف است پس از تسویه کامل فاکتور توسط خریدار، حداکثر طی مدت دو روزکاری نسبت به نصب نرم‌افزار در محل شرکت خریدار اقدام نماید.

تبصره2: این زمان در مورد شهرستانها طی مدت هفت روز کاری می‌باشد.

5-2- فروشنده موظف است پس از اعلام درخواست خریدار، حداکثر طی مدت دو روز کاری نسبت به بررسی و رفع مشکل در محل شرکت خریدار اقدام نماید. (اگر مشکل بصورت تلفنی قابل حل نباشد.)

تبصره3: این زمان در مورد شهرستانها طی مدت هفت روز کاری می‌باشد.

5-3- تعهد پشتیبانی مذکور در ماده 2 شامل موارد زیر خواهد بود:

5-4- نصب سیستم‌های خریداری شده در فاکتور پیوست.

5-5- آموزش رایگان سیستمهای خریداری شده در فاکتور پیوست. سقف آموزش رایگان برای کلیه سیستمهای خریداری شده .... ..... جلسه 2 ساعته می باشد که صرفاً یکبار به صورت کامل انجام می‌شود. در صورت نیاز به جلسات آموزشی بیشتر، آموزش مجدد و یا در صورت تعویض کاربر ، هزینه برگزاری جلسات آموزشی به عهده خریدار می‌باشد که به قیمت سال جاری محاسبه خواهد شد.

تبصره4: آموزش رایگان تنها در3 ماه اول محدوده زمانی قید شده در ماده 2 قرارداد قابل انجام خواهد بود.

5-6- ارائـه رایگان نسخه جدیـد برنامـه‌های خریداری شده، در صورت درخواست کاربر، با توجـه به تغییـرات احتمـالی ایجـاد شـده در هر یک از سیستـم‌هـا در فواصل حداکثر 3 ماهه.

5-7- پذیرش مرجـوع کردن برنامه تا دو ماه بعد از تاریـخ شـروع قرارداد (موضوع ماده 2) و استـرداد تمام وجـه پرداختـی خریدار بدون کسر هزینه.

5-8- رفع هر گونه اشکال عملیاتی (با توجه به موارد یاد شده در دفترچه راهنما) در روند استفاده از برنامه.

تبصره 5: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در نرم افزار را شامل نمی شود.

5-9- خدمات پشتیبانی در محدوده زمانی قید شده در ماده 2، بجز مواردی که هزینه‌های آنها در قرارداد قید شده، رایگان خواهد بود.

تعهدات کارفرما

6- تعخدات خریدار

6-1- خریدار متعهد می‌شود که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب برنامه از جمله سیستم عامل و حداقل مشخصات سخت‌افزاری پیشنهادی از جانب فروشنده را برای نصب نرم‌افزار آماده نماید، و نیز تمهیدات مربوط به آموزش کاربران را در اختیار فروشنده قرار دهد درغیر اینصورت مسئولیت مسائل جانبی به عهده خریدار خواهد بود. در صورت خرید نسخه شبـکه، نصب شبکه مناسب و برقراری ارتباط رایانه‌ها به عهده خریدار خواهد بود.

6-2- در صورت بروز هرگونه اشکال در روند عادی اجرای برنامه بویژه در مواردی که عملکرد و یا گزارشات برنامه مطابق با روند عادی و مورد انتظار نباشد، خریدار متعهد است در اولین فرصت فروشنده را در جریـان امر قرار دهد.

6-3- خریدار پس از فراگیری آموزش‌های اولیه موظف به حفاظت از اطلاعات به وسیله Backup )تهیه پشتیبان روی هارد و CD ( بـوده و در صورت عدم استفاده از فرآیند مذکور، فروشنده هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

6-4- در زمان پایان مدت پشتیبانی، خریدار متعهد است مراتب را جهت تمدید قرارداد پشتیبانی به فروشنده اعلام نماید.

6-5- خریدار متعهد است هر گونه تغییرات اساسـی نظیر تعویـض سیستـم عامل یا نصب برنامـه‌های ویـژه را بـا همـاهنـگی کارشناس پشتیبانی مربوطه انجام دهد.

6-6- خریدار متعهد می گردد کتباً نماینده‌ای را بعنوان مدیرسیستم به فروشنده معرفی نماید و در صورت تغییر مدیرسیستم نیز، مراتب را کتباً به فروشنده اعلام نماید.

شرایط پیشنهادی برای مدیر سیستم شامل موارد زیر می‌باشد:

1) تسلط به شبکه‌های کامپیوتری.

2) آشنایی با سخت افزارهای کامپیوتری.

3) آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی.

4)ترجیحاً دارای تحصیلات در زمینه کامپیوتر.

6-7- خریدار متعهد می گردد که برای دریافت هرگونه سرویس و خدمات خارج از چارچوب قرارداد پشتیبانی، مستقیماً با بخش فروش شرکت فروشنده هماهنگیهای لازم را انجام دهد.

6-8- خریدار متعهد می‌گردد نتیجه کار مراجعات بخش پشتیبانی رادر هر بار مراجعه، از طریق فرمهای مربوطه به فروشنده اعلام نماید. مسئولیت عدم اعلام نتیجه کار به عهده خریدار می‌باشد.

6-9- درصورتیکه خریدار از اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری هرگونه خدمات سخت افزاری، نرم افزاری یا مشاوره‌ای را خارج از چارچوب این قرارداد دریافت نماید که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی عملکرد و یا محتوای اطلاعاتی نرم افزار تاثیرگذار باشد، درصورتیکه هماهنگیهای کتبی لازم با بخش فروش واحد فروشنده صورت نگرفته باشد، شرکت هیچگونه مسئولیتی را در این رابطه نخواهد پذیرفت.

فسخ قرارداد

ماده 7- فسخ قرارداد

در صورت بروز هرگونه اختلاف، حل اختلاف به عهده هیئتی متشکل از نمایندگان دو شرکت خواهد بود که در صورت عدم موفقیت ، مراجع قانونی ذیصلاح مرجع حل اختلاف خواهند بود.

پیوست های قرارداد

فاکتور فروش نرم افزار

سایر مفاد قرارداد

ماده 8- سایر مفاد قرارداد

8-1- برای نصب، آموزش و خدمات پشتیبانی ارائه شده در خارج از محدوده شهر تهران علاوه بر هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت، به ازاء هر روز کاری مبلغ ----------- ریال بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید.

8-2- در صورت نیاز به افزایش تعداد کاربران سیستم، خریدار موظف به استرداد قفل قبلی و فروشنده موظف به تحویـل قفل جدید خواهد بود و هزینه هرکاربر اضافی معادل 15% قیمتهای سا‌ل جاری سیستم‌های خریداری شده خواهد بود.

تبصره6: اضافه کردن کاربر و یا خرید زیرسیستمهای جدید باعث تمدید قرارداد قبلی نخواهد شد.

تبصره7: هنگام عودت قفل همراه بودن ضمیمه قرارداد الزامی است.

8-3- فروشنده هیچگونه تعهدی در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتری و مسائل ایجاد شده توسط نرم‌افزارهای دیگر را نخواهد داشت.

8-4- نصب مجدد برنامه درصورت تغییر سیستم عامل توسط کاربر شامل هزینه ای معادل -------- ریال خواهد بود.

8-5- طراحی گزارشهای چاپی جدید توسط فروشنده شامل هزینه خواهد بود.

8-6- تقویم آموزشی‌پیوست قرارداد باید ‌پس از تکمیل دراولین فرصت دراختیارفروشنده قرار گیرد.

8-7- پس از اتمام جلسات آموزشی قید شده در بند 3-5 قرارداد، صورت جلسه تکمیل آموزش (فرم چک لیست آموزشی) به تأیید مدیر سیستم خواهد رسید.

برای اشتراک دریافت ایمیل‌های راهکار مدیریت، ایمیل خود را ثبت کنید:

شناسه مطلب: 861824540

تعداد بازدید: 30242

تاریخ ایجاد: ۱۴:۱۵:۳۶ ۱۳۸۷/۱۰/۲۵

تاریخ انتشار: ۰۴:۴۰:۵۴ ۱۳۸۷/۱۰/۲۶

تاریخ ویرایش: ۱۴:۱۵:۳۶ ۱۳۸۷/۱۰/۲۵

شما هم می توانید مطالب، اطلاع رسانی و آگهی های خود را در سایت راهکار مدیریت منتشر کنید.

اینجا کلیک کنید

نظرات ۰۷:۱۶:۳۰ ۱۳۸۷/۱۲/۰۲1.

دست ات درد نکند واقعا به درد بخور بود

۱۱:۱۵:۲۲ ۱۳۸۸/۰۹/۰۱2.

مورد استفاده اینجانب قرار گرفت.

با تشکر

۰۵:۲۷:۵۷ ۱۳۸۹/۰۷/۰۹3.

خوب نوشتی!آفرین

۲۰:۵۵:۵۲ ۱۳۸۹/۰۷/۳۰4.

تشکر فراوان از راهنمایی شما

۰۹:۲۵:۳۳ ۱۳۸۹/۱۱/۲۵5.

خدا خیرت بده. کاملا مفید بود.

۰۸:۳۲:۳۸ ۱۳۸۹/۱۲/۱۶6.

بد نبود

۲۲:۲۷:۴۵ ۱۳۹۰/۰۹/۲۱7.

با کمال تشکر . درضمن انواع دیگر قراردادها را بذارین ممنون میشم.

۰۹:۱۰:۴۳ ۱۳۹۱/۰۱/۲۰8.

مرسیییییی

۱۲:۴۸:۳۹ ۱۳۹۱/۰۴/۱۸9.

mamnoon jaye chenin mostanadati be zabane farsi vaghean kha;li bood

۱۲:۴۶:۰۸ ۱۳۹۱/۰۷/۱۵10.

واقعا خیلی به من کمک کرد

۱۵:۳۸:۳۴ ۱۳۹۱/۱۱/۲۰11.

ممنون خیلی خوب بود

۰۵:۱۳:۲۰ ۱۳۹۲/۰۱/۲۵12.

خیلی خوب بود.ممنون

۱۰:۴۲:۰۵ ۱۳۹۲/۰۱/۲۹13.

دمت گرم لوتی

۱۷:۴۸:۰۹ ۱۳۹۲/۰۹/۰۵14.

با سپاس فراوان

۰۵:۴۸:۲۸ ۱۳۹۲/۱۰/۲۱15.

عالی

۰۸:۲۲:۳۸ ۱۳۹۳/۰۲/۱۵16.

از طرف بچه های مشهد واقعاً دمــــــــــــــــــــت گـــــــــــرم !

۱۴:۴۰:۱۷ ۱۳۹۳/۰۴/۳۱17.

با سپاس از شما دوست عزیز

۱۴:۲۹:۵۸ ۱۳۹۳/۰۷/۱۶18.

سلام

ممنون ... واقعا کمک خووووبی بود

۱۶:۱۳:۳۱ ۱۳۹۳/۰۹/۲۲19.

خیلی خوب بود

۰۶:۵۹:۱۶ ۱۳۹۳/۱۱/۱۳20.

یک طرفه و به نفع فروشنده

۱۱:۴۳:۴۲ ۱۳۹۴/۰۲/۲۳21.

عالی بود،اما در مورد کسورات قانونی چیزی و قید نکردید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر