برای مشترکانی که باید سیم کارت خود را تعویض کنند، پیامک فرستاده می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر مدیرکل امور مشترکان و متقاضیان همراه اول، علی حمیدی گفت: مشترکانی که نیاز به تعویض سیم کارت آنان وجود دارد، فقط پس از دریافت پیامک، به دفاتر امور مشترکان مراجعه کنند؛ مشترکانی که برای آنان پیامکی برای تعویض سیم کارت فرستاده نشده است، نیازی به مراجعه ندارند.
حمیدی افزود: مشترکانی که لازم است سیم کارت قدیمی آنان تعویض شود شناسایی شده اند و بعد از فرستادن پیامک برای آنان، می توانند مراجعه کنند؛ دفاتر امور مشترکان نیز از طریق سیستم خود، مشمول بودن یا نبودن مشترک برای تعویض سیم کارت را کنترل می کنند.
او تاکید کرد: هیچ هزینه ای از مشترکان به صورت نقدی یا در قبض بعدی آنان ، برای تعویض سیم کارت گرفته نمی شود.
حمیدی درباره اینکه مشاهده شده که هزینه تعویض سیم کارت در قبض دوره بعدی بعضی مشترکان آورده شده است افزود: اگر از مشترکان هزینه ای گرفته شده یا در قبض دوره بعد برای این اقدام هزینه ای لحاظ شده است، حتما به اداره مشترکان و متقاضیان (از طریق سامانه 09990 و یا از طریق مراکز تلفن ثابت) این موضوع را اطلاع دهند تا رسیدگی شود.