موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نصب تلگرام روي ايفون بدون اپل ايدي

نصب تلگرام روي ايفون بدون اپل ايدي

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 14 آذر 1400 ساعت 00:21

شاید برای بسیاری از کاربران پیش آمده باشد که بخواهند از دو یا چند نسخه از تلگرام بر روی آیفون یا آیپد شان استفاده کنند اما به دلیل اینکه دستگاهشان جیلبریک نبوده یا به بقیه اپلیکیشن ها اعتماد نداشته اند، نتوانسته اند از چند تلگرام استفاده کنند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما یک ترفند آموزش دهیم تا بتوانید از چند نسخه تلگرام استفاده کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان بسیار قدرتمند است که روز به روز به تعداد کاربران آن افزایش می یابد، علت محبوبیت بسیار زیاد تلگرام این است که توسعه دهندگان این اپلیکیشن بیشترین تمرکز خود را بر روی افزایش سرعت انتقال اطلاعات و افزایش امنیت گذاشته اند. علت محبوبیت بیشتر این اپلیکیشن این است که جزء دسته اپلیکیشن های متن باز محسوب می شود، متن باز بودن به این معناست که دیگر توسعه دهندگان می توانند با اعمال تغییراتی یک نسخه بر پایه تلگرام را بسازند مثل اپلیکیشن موبوگرام یا تلگراف.

اما بعضی از کاربران تمایل دارند که از دو یا چند نسخه از این اپلیکیشن بر روی آیفون یا آیپد خود استفاده کنند ولی به دلیل مسائل امنیتی یا دیگر مسائل نمی خواهند از برنامه های کمکی استفاده کنند، ما با ترفندی بسیار ساده به شما نحوه نصب چند تلگرام را بر روی یک دستگاه آموزش می دهیم.

قدم اول:

مرورگر مخصوص آیفون یا آیپد خود را که Safari نام دارد باز کنید.

قدم دوم:

بر روی لینک زیر کلیک کنید یا آدرس زیر را در مرورگر Safari خود وارد کنید.

WEB.TELEGRAM.ORG

قدم سوم:

بر روی گزینه اشتراک گذاری صفحه کلیک کنید .

Second_telegram_ios_1.png 

قدم چهارم:

سپس بر روی گزینه Add to Home Screen تپ کنید.

Second_telegram_ios_2.png

قدم پنجم:

در قسمتی که برای شما نمایش داده شده است نامی را برای اپلیکیشن انتخاب کنید، ما در این آموزش Telegram Web را انتخاب کردیم.

Second_telegram_ios_3.png

قدم ششم:

در این قسمت به روال عادی نصب تلگرام باز می گردیم، که از شما کد تلفنی کشور و شماره ای که می خواهید تلگرام با آن نصب شود را می خواهد.

توجه: اگر با آن شماره قبلا به تلگرام متصل شده اید از طریق تلگرام برای شما کد فعال سازی ارسال می شود و اگر اولین بار است که از تلگرام استفاده می کنید برای شما از طریق پیامک کد فعال سازی ارسال می شود.

توجه: اگر به تلگرامی که قبلا استفاده کرده اید دسترسی ندارید می توانید در خواست دهید که کد فعال سازی برای شما پیامک شود.

Second_telegram_ios_4.png

قدم هفتم:

تلگرام برای شما فعال شد اگر شماره موبایل های دیگری در دسترس دارید که می خواهید با آن ها به تلگرام متصل شوید، می توانید از همین ترفند اما با مرورگر های کروم یا فایرفاکس یا دیگر مرورگر ها استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر