موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اموزش های فرادرس به صورت رایگان

اموزش های فرادرس به صورت رایگان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 18 دی 1400 ساعت 09:18

faradars.png 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در مورد «آرمان فرادرس» – لطفاً بخوانید:

آرمان فرادرس گسترده کردن هر چه بیشتر دایره آموزش دانشگاهی در ایران و ارائه بهترین درس‌ها و آموزش‌ها به دانشجویان علاقه‌مند می‌باشد. پس از تدریس مدرس، آماده‌سازی ویدئوها، از فرادرس نزدیک به ۱۵ ساعت کار برای هر یک ساعت ویدئو می‌طلبد. زیرا کیفیت در فرادرس خط قرمز ارائه آموزش‌ها است و به هیچ هزینه‌ای فرادرس تاکنون کیفیت را فدای تولید و ارائه فله‌ای آموزش‌ها نکرده است. هر ثانیه از ویدئوها بیش از ۴ بار ویرایش و بررسی می شوند تا یک کلمه کم و زیاد نشود.

ما تمایل داریم روزی برسد که این آموزش‌ها بتوانند به صورت کاملاً رایگان در اختیار دانشجویان باشند. اما همه چیز تمایل و خواست ما نیست. هزینه‌های بالای تحمیلی به ما، باعث می‌شوند که ما از دانشجویان بخواهیم در قبال استفاده از این آموزش‌ها، مقداری کمک کنند تا حتی یک ساعت دیگر هم به چند هزار ساعت آموزش ارائه شده اضافه گردد. دانشجویان نیز تاکنون با ما همراه بوده‌اند و قطره قطره هزینه پرداختی آن‌ها، ساعت به ساعت آموزش‌های فرادرس شده است. این دانشجویان زمانی که فرادرس فقط ۱۵ ساعت آموزش داشت، آن را یاری کردند تا امروز بیش از ۱۰۰۰۰ساعت آموزش منتشر شده خود برسد.

ما هر جا که توانستیم، بخشی از آموزش‌ها را رایگان کردیم. گواه این موضوع در حدود ۲۰۰۰ ساعت آموزشی است که به صورت رایگان در فرادرس (این لینک) منتشر شده است. هر زمان دیگر هم که بتوانیم، تعدادی دیگر از آموزش ها را رایگان خواهیم کرد. اما نکته مهم این است که برای ما دو هدف مهم است:

۱) آموزش‌های فرادرس تهیه و ارائه شوند و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده شود.

۲) این آموزش‌ها به مرور رایگان شوند.

برای ما هر دو هدف بسیار مهم هستند. اما هدف اول را الویت خود گذاشته‌ایم. ما غیر رایگان بودن یک آموزش را به رایگان نبودن آن ترجیح می‌دهیم. غیر رایگان بودن بخشی از آموزش‌‎ها، یک انتخاب برای ما در جهت توسعه تجاری نیست. یک اجبار است برای اینکه بتوانیم ساعات بیشتری آموزش ارائه نماییم. بزرگترین کمکی که دانشجویان عزیز فرادرس تاکنون به ما داشته اند؛ همین درک آن‌ها از ظرافت این موضوع بوده است و اینکه خالصانه ما را کمک و همراهی کرده اند.

دسترسی رایگان به آموزش های غیررایگان

گفتیم که در حدود ۲۰۰۰ ساعت آموزش فرادرس را (در این لینک) به صورت رایگان منتشر کرده‌ایم. شما می‌توانید آن‌ها را دانلود نمایید.

اما ما به این نیز اکتفا نکرده ایم و با توجه به اینکه تیم فرادرس یک تیم بناشده بر ویژگی دانشجو بودن و درک عمیق محدودیت‌های مالی این قشر مهم کشور است؛ چندین روش را برای استفاده رایگان از آموزش‌های غیر رایگان فرادرس ایجاد کرده‌ایم. این روش‌ها به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند.

۱) روش‌های حمایتی

۲) روش‌های کمک در توسعه فرادرس

در ادامه توضیحاتی در خصوص شرایط مربوط به استفاده رایگان از آموزش‌ها آمده است:

روش حمایتی

این روش، جنبه کمک و حمایت از معلولین و اعضای تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد. معلولین و اعضای تحت پوشش سازمان های حمایتی، می توانند با تکمیل فرم درخواست و پس از بررسی، از آموزش‌های فرادرس استفاده نمایند.

عنوانمناسب برایتوضیحلینک صفحه اصلی
بسته حمایتیمعلولین/ اعضای تحت پوشش نهادهای حمایتیاعضای تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی، کمیته امداد و …) می توانند با تکمیل فرم درخواست مربوطه، از آموزش های غیر رایگان فرادرس استفاده رایگان داشته باشند.کلیک کنید

روش کمک در توسعه فرادرس

فرادرس هدف خود را بر توسعه آموزش دانشگاهی در کشور گذاشته است و ما توسعه فرادرس را توسعه آموزش در کشور می‌دانیم.

از این رو این زمینه فراهم شده است تا شما با بیان دیدگاه های خود، در پیشرفت فرادرس کمک می کنید تا توسعه پیدا کند، در مقابل فرادرس نیز به شما آموزش رایگان هدیه می دهد.

عنوانتوضیحلینک صفحه اصلی
بیان نظرات فرادرسیشما می‌توانید با بیان نظر خود در مورد آموزش‌های فرادرس، نقاط ضعف و قوت آموزش‌ها را به ما بگویید و کمک کنید که روز به روز بهتر شویم. از سوی دیگر نظراتی که شما در آموزش‌ها درج می کنید، کمکی به انتخاب دیگر دانشجویان فرادرس است.کلیک کنید




آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر