موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن استوریهای قدیمی دیگران

دیدن استوریهای قدیمی دیگران

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 08 مرداد 1398 ساعت 23:26

%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

به کمک قابلیت Story یا داستان شما می توانید عکس یا فیلمی را برای مدتی محدود یعنی ۲۴ ساعت در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا دیگران آن را ببینید و درصورت نیاز نظری در رابطه با Story شما بدهند. اما آیا این امکان هست که اگر خواستید به هر دلیلی استوری فردی را ببینید در صورتی که خود فرد متوجه این موضوع نشود. پاسخ مثبت است ما در این پست شما را با چند روش برای انجام این کار آشنا می سازیم.

نحوه تماشا کرن Story در اینستاگرام:

Instagram-Story-4-540x295.jpg

۱- به کمک افزونه Chrome IG Story در مرورگر کروم :

هر فردی که استوری منتشر می کند می تواند دقیقاً لیست افرادی که از تصاویر یا ویدیوی منتشر شده اش دیدن کرده اند را ببیند، شما با کمک این افزونه مطمئن باشید که کاملاً مخفیانه می توانید Story های سایرین را ببینید. با نصب این افزونه به آسانی می توانید Story های سایر کاربران را بدون متوجه شدن آنها تنها با فشردن آیکون چشم کنار استوری مشاهده کنید!

instagram.png

متأسفانه برای کاربران iOS و اندروید، این امکان اکنون تنها با نصب افزونه Chrome IG Story که توسط Alec Garcia توسعه یافته است، بر روی نسخه دسکتاپ کروم قابل استفاده می باشد.

۲- با استفاده از ربات @Instasave_bot در تلگرام :

برای اینکار لازم است ابتدا در تلگرام از ربات @Instasave_bot استفاده کنید. برای مشاهده استوری دوستان خود، اول باید شما آدرس پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر را به شکل (http://instagram.com/yjc.news) برای ربات اسال نمایید. پس از آن، خود ربات عکس پروفایل را به همراه استوری آن شخص برای شما ارسال می کند. اما توجه داشته باشید که این روش فقط برای اکانت هایی قابل استفاده است که به صورت عمومی قابل مشاهده باشند.

مطلب مهم !!! :معرفی ۵ تا از بهترین پیج های معماری و دکوراسیون در اینستاگرام

۳- مشاهده story در اینستاگرام بدون استفاده از هیچ گونه نرم افزاری:

اینستاگرام را باز کرده و با سوایپ صفحه اصلی به سمت پایین، صفحه را ریفرش کنید.

instagram-story1-2-220x405.jpg

پس از اینکه موارد جدید در نوار story ها، Lood شدند اتصال اینترنت خود را قطع کنید.

instagram-story1-3.jpg

در حالتی انجام دهید که هیچ اتصالی به اینترنت ندارید، در اینستاگرام، story مورد نظر خود را باز کنید. پس از دیدن استوری، اینستاگرام را ببندید. بهتر است از بخش مولتی تسکینگ، اپ را Kill کنید. در این وضعیت حتی با اتصال دوباره به اینترنت، نام شما برای فرد مقابل در بخش مشاهده کنندگان استوری نمایش داده نشده و مشاهده استوری کاملا مخفیانه اتفاق می‌افتد.

از اینکه سایت ما را انتخاب نمودید سپاسگذاریم ، لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر