موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش طراحی کاتالوگ الکترونیکی

آموزش طراحی کاتالوگ الکترونیکی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 22 شهریور 1398 ساعت 09:38

نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی به ما کمک می‌کند به شیوه‌ای نوین و بسیار پیشرفته برای محصولات و خدمات خود اقدام به طراحی کاتالوگ دیجیتالی کنیم. فقط چنین بروشوری را می‌توان در طراحی سایت خود قرار داد، به همین دلیل ساخت کاتالوگ الکترونیکی از یک امتیاز، رفته رفته تبدیل به یک اجبار می‌شود.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

برای معرفی تمامی خدمات ارائه شده و محصولات تولید شده توسط شما، باید یک کاتالوگ جامع برای خود طراحی کرده باشید، به طوری که هر فردی با خواندن آن متوجه شود قادر به دریافت چه خدمات و کالاهایی از مجموعه شما است. امروزه مدت ها است زمان استفاده از بروشورهای کاغذی به پایان رسیده است و باید به فکر استفاده از نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی باشیم.

همانطور که در مطلب مزایای بی‌شماره اپلیکیشن‌ های مبتنی بر وب به آن اشاره کردیم، امروز ترجیح بیشتر کاربران این است که به جای نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر، از وب اپلیکیشن استفاده کنند، به همین دلیل در این مطلب نیز دو نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی مبتنی بر وب و یا همان وب اپلیکیشن معرفی خواهیم کرد. مزیت آن‌ها امکان دسترسی و استفاده تنها به وسیله یک مرورگر اینترنتی است.

E-Commerce-3-1.jpg

مزیت ساخت نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی

دلایل زیادی برای ارجحیت داشتن کاتالوگ دیجیتالی نسبت به کاتالوگ کاغذی وجود دارد. به عنوان نمونه باید به کمک به جلوگیری از مصرف کاغذ کمتر اشاره کرد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جلوگیری از نابودی طبیعت نقش به سزایی دارد. بعد از آن نوبت به آسودگی در انتشار می‌رسد. چاپ کردن بروشورهای کاغذی و انتشار و تبلیغ آن‌ها هزینه های فوق العاده‌ای بر روی دست شرکت ها می‌گذارد، اما چاپ و یا همان کپی کردن یک کاتالوگ اینترنتی، چه برای یک نفر و چه برای صد میلیون نفر هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت!

مقاله پیشنهادی: معرفی چند روش برای ساخت کاتالوگ الکترونیکی

پس استفاده از نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی به کاهش هزینه‌ها منجر خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان ممکن دست به ویرایش زده و تغییراتی را در بروشور ایجاد کنید، در حالی که در صورت پیدا کردن ایراد در کاتالوگ و یا نیاز به به روزرسانی آن بعد از چاپ و انتشار، هیچ کاری از دستان برنیامده و متحمل ضرر خواهید شد.

امروز کافی است با مراجعه به یک نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی تحت وب، یک بروشور برای خود ایجاد کرده و سپس آن را بر روی وب سایت خود قرار بدهید تا کاربران زیادی به آن دست پیدا کنند. اگر دوست دارید به جز کاربران کنونی وب سایتتان، افراد بیشتری آن‌ها را مشاهده کرده و به این بهانه با مجموعه شما آشنا شوند، باید به سراغ ترفندهای دیجیتال مارکتینگ همچون ایمیل مارکتینگ و یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ها بروید.

به عنوان دو نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی در اینترنت می‌توانیم به Catalogmachine.com و Flipsnack.com اشاره کنیم. با کمی جستجو در اینترنت به ابزارهای مشابه دیگری نیز برخورد خواهید کرد که اغلب رایگان هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر