موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نمونه قرارداد مدیر تبلیغات

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 12:07

بر اساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرفنظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید. برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شدندکه بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند. همه این عوامل دست به دست هم دادند، تا بیشترین تمرکز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود، که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی شده بود. در این مقطع قیمت بعنوان یک بحث مهم جلوه‌گر شده، و بازاریابان سعی می‌کردند به طور متوالی خریداران را به خرید مجدد تشویق کنند. بدون توجه به اینکه آیا هر یک از خریداران از قبل خریدی انجام داده است یا خیر. در این وضعیت، رقابت اصلی بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتری و تسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود.
با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در وضعیت جدید بازاریابی انبوه کارآیی چندانی نداشته و از سودآوری کمتری برخوردار است. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر می‌برند، مشتریان جدید به سختی یافت می‌شوند. علاوه بر این اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتریان قبلی هزینه دربر خواهد داشت. بنابراین، نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی بشدت در شرکتها و بنگاهها احساس می شود.
براساس دیدگاه بازاریابی ارتباط با مشتری، رابطه بین طرفین مبادله، هسته اصلی پدیده بازاریابی قرار می‌گیرد. در این دیدگاه خریدهای مستمر و فرصتهای فروش مجدد، از طریق مدیریت مناسب روابط پیگیری می‌شود.
نمونه قرارداد تبلیغاتی مواد شوینده  , نمونه قرارداد تبلیغاتی صابون  , نمونه قرارداد تبلیغاتی شامپو  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مواد بهداشتی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی کرم  , نمونه قرارداد تبلیغاتی پوشک بچه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی بدن شوی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی خمیردندان  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مسواک  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مایع دستشویی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مواد خوراکی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی محصولات لبنی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مواد غذایی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی نوشیدنی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی نوشابه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی آبمیوه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی چیپس  , نمونه قرارداد تبلیغاتی پفک  , نمونه قرارداد تبلیغاتی اسنک  , نمونه قرارداد تبلیغاتی کفش  , نمونه قرارداد تبلیغاتی لباس  , نمونه قرارداد تبلیغاتی بانک  , نمونه قرارداد تبلیغاتی بیمه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مجله  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مایع ظرفشویی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی روغن نباتی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی کیک و کلوچه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی آموزشگاه و انتشارات  , نمونه قرارداد تبلیغاتی خودرو  , نمونه قرارداد تبلیغاتی ماشین  , نمونه قرارداد تبلیغاتی مبلمان و فرش  , نمونه قرارداد تبلیغاتی رستوران , نمونه قرارداد تبلیغاتی پارک آبی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی محصولات آموزشی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی شرکت گاز  , نمونه قرارداد تبلیغاتی لوازم خانگی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی یخچال  , نمونه قرارداد تبلیغاتی کولر  , نمونه قرارداد تبلیغاتی تلویزیون  , نمونه قرارداد تبلیغاتی شکلات  , نمونه قرارداد تبلیغاتی نسکافه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی شیر  , نمونه قرارداد تبلیغاتی پنیر  , نمونه قرارداد تبلیغاتی ماست  , نمونه قرارداد تبلیغاتی دوغ  , نمونه قرارداد تبلیغاتی بستنی  , نمونه قرارداد تبلیغاتی همایش  , نمونه قرارداد تبلیغاتی نمایشگاه  , نمونه قرارداد تبلیغاتی جشنواره  , نمونه قرارداد تبلیغاتی موبایل  , نمونه قرارداد تبلیغاتی طلا و جواهر  , نمونه قرارداد تبلیغاتی لوستر 

مد نظر قرار دادن مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند مزایای بیشماری برای سازمانها فراهم کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:
1. از آنجاکه یکی از مهمترین دارایی یک سازمان مشتریان آن هستند، با استفاده از این رویکرد، حفظ مشتریان فعلی و ترغیب آنان به خریدهای مجدد، زمینه ساز بقای سازمان است که هدف اصلی هر سازمانی است.
2. از جنبه دیگر، با ورود فناوری اطلاعات به سازمانها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری، زمینه‌ای فراهم می‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهای هوشمند و دانش محور حرکت کنند و با به کارگیری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه‌های پردازش اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی سازمان در محیط پرتلاطم امروزی است.
3. مزیت دیگر این است که مدیریت ارتباط با مشتری، با جمع آوری اطلاعات کامل مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه‌بندی مشتریان را براساس راهبردها و معیارهای سازمان فراهم می سازد، که این می‌تواند در رسیدن به هدف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی(( حذف، کاهش و عدم ترغیب مشتریان غیر سودآور)) را تسهیل کند. توضیح اینکه موسسات برای افزایش ارزش دارایی سهامداران و ذینفعان بوجود می‌آیند، لذا حذف مشتریان غیرسودآور می‌تواند منجربه افزایش سود و کاهش هزینه در سازمانها شود، مگر اینکه ملاحظاتی در این میان وجود داشته باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری


در اولین مرحله ارائه خدمت مدیریت ارتباط با مشتری، پایگاه اطلاعاتی بر مبنای اطلاعات و داده‌های مشتریان تهیه می‌شود. سپس اطلاعات جمع‌آوری شده در پایگاه اطلاعاتی بر مبنای تکنیک‌های مختلف تحلیل می‌شوند. پس از تحلیل اطلاعات مشتریان، مشتریان هدف براساس معیار سودآوری برای شرکت انتخاب می‌شوند. در مرحله بعد برای مشتریان هدف، آمیزه بازاریابی مناسب طراحی می‌شود. سپس با استفاده از اطلاعات مراحل قبل با مشتریان ارتباط برقرار شده و درنهایت پس از اجرای بازاریابی رابطه‌مند نتایج حاصله مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

نمونه قرارداد تبلیغاتی ایده پردازی
نمونه قرارداد تبلیغاتی خلاقیت
نمونه قرارداد تبلیغاتی موفق
نمونه قرارداد تبلیغاتی متفاوت
نمونه قرارداد تبلیغاتی جذاب
نمونه قرارداد تبلیغاتی منحصر بفرد
نمونه قرارداد تبلیغاتی هوشمندانه
نمونه قرارداد تبلیغاتی پر طرفدار
نمونه قرارداد تبلیغاتی فیلمبرداری زمینی
نمونه قرارداد تبلیغاتی هوایی و دریایی
نمونه قرارداد تبلیغاتی تیم اختصاصی تولید
نمونه قرارداد تبلیغاتی جلوه های ویژه
نمونه قرارداد تبلیغاتی مشـــــــــــاوره تبلیغاتی
نمونه قرارداد تبلیغاتی ایده های نوین تبلیغاتی
نمونه قرارداد تبلیغاتی برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
نمونه قرارداد تبلیغاتی بازار سنجی محصولات
نمونه قرارداد تبلیغاتی نظرسنجی آماری
نمونه قرارداد تبلیغاتی تعیین اهداف تبلیغاتی

ماده 1-  صاحب آگهی : (به استثنا گروه 1)
الف-  صاحبان آگهی (اشخاص حقیقی یا حقوقی) زمانی مجاز به انعقاد قرارداد می باشند كه ضوابط و مقررات پخش آگهی بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را پذیرفته باشند.
ب- تمام قراردادها طبق نمونه های از قبل تهیه شده، منعقد و مبادله می شود.
ج-  هر قرارداد بنام یك صاحب آگهی (اعم از شخصیت حقیقی یا حقوقی) كه نام تجاری و نمایندگی رسمی یا مالكیت آن را طبق مدارك رسمی دارد، منعقد خواهد شد و از پذیرش قراردادهائی كه چند صاحب آگهی ائتلاف كرده باشند خودداری می شود.
د-  صاحب آگهی (اشخاص حقوقی) به همراه درخواست عقد قرارداد می بایست اساسنامه و آخرین روزنامه رسمی كه در آن صاحبان امضای مجاز را معرفی كرده ارائه و اشخاص حقیقی و صاحبان حرف مجوزهای قانونی فعالیت هخود را به همراه گواهی امضاء ارائه نمایند.
هـ-  قراردادها با دو امضاء و مهر ( امضاء و مهر اداره كل بازرگانی سازمان، امضاء و مهر صاحب آگهی ) و یا با سه امضاء و مهر ( امضاء و مهر اداره كل بازرگانی سازمان، امضاء و مهر صاحب آگهی ، امضاء و مهر شركتهای تبلیغاتی همكار ) معتبر و نافذ می باشد.
و-  در قراردادهای دو طرفه صاحب آگهی می تواند شركت همكار یا شركتهای همكار خود را متعاقبا معرفی نماید.

تبصره1: تغییر شركت همكار در قراردادهای سه طرفه با ارائه تسویه حساب از شركت همكار قبلی، حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ اعلام به اداره كل بازرگانی انجام خواهد شد.

تبصره 2 : در صورت اجراء تبصره 1 تمامی تعهدات سازمان نسبت به صاحبان آگهی كماكان به قوت خود باقی می باشد. در صورت اعتراض شركت همكار قبلی اداره كل بازرگانی جهت تعیین تكلیف كارمزد باقی مانده و اقدامات اجرایی بعنوان حكم و داور مرضی الطرفین میباشد.

ماده 2-  شرکت همکار:


الف¬-  شركت همكار، به شركت ها و كانونهای تبلیغاتی اطلاق می گردد كه دارای مجوز رسمی تبلیغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده ، ضوابط و مقررات اداره كل بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را پذیرفته و قرارداد همكاری را امضاء و مبادله نموده باشند.
ب-  هر شركت همكار كه برای صاحب آگهی درخواست عقد قرارداد می نماید، می بایست از صاحب آگهی معرفی نامه سال 1392 ارائه نماید. ( در صورت عدم قید مدت اعتبار از سوی صاحب آگهی، معرفی نامه یك ماه معتبر خواهد بود).
ج-  كانونها و شركتهای تبلیغاتی نسبت به اخذ و ارائه شناسه اقتصادی از وزارت اقتصادی و دارایی اقدام نمایند.
د- هیچگونه وكالت برای نقل و انتقال و واگذاری امتیاز كانون مورد قبول نمی باشد. در صورت لزوم بایستی مجوز از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شود.

ماده 3-  انواع قراردادها:


الف-  قراردادهای عادی تلویزیونی و رادیویی: پخش آگهی در همه طبقات امكانپذیر است.
ب-  قرارداد ویژه تلویزیونی: طبق جدول شماره 3 فقط تا طبقه 21 امكان پخش دارد.
ج-  قرارداد استثنائی تلویزیونی: طبق جدول شماره 3 فقط تا طبقه 17 امكان پخش دارد.
د-  قرارداد رادیو دقیقه ای: طبق جدول شماره 2 پخش انجام خواهد شد و شامل هیچ گونه تخفیف دیگری نخواهد شد.

ماده 4-  انواع امتیازهای تشویقی قراردادها:


الف-  اضافه پخش تسریع :
به قراردادهائی كه : (به استثناء قراردادهای رادیو دقیقه ای)

شرحدرصد اضافه پخش تلویزیونیدرصد اضافه پخش رادیویی
اول تا بیست و نهم اسفند 139160150
پنجم تا پایان فروردین 13922050
اول تا پایان اردیبهشت 13921025

علاوه بر سایر امتیازات تعلق می گیرد. ( ملاك اخذ قرارداد نمی باشد بایستی مدارك مربوطه به امور مالی تحویل گردد)

ب-  امتیاز حضور اولین بار :

برای حمایت از كارآفرینی به صاحبان كالاها و خدماتی كه برای اولین بار پس از ارائه ثبت آرم تجاری آگهی اقدام به انعقاد قرارداد چهت پخش نمایند، طبق جدول ذیل اضافه پخش تشویقی در طول سال 1392 به هر تعداد كه قرارداد منعقد نمایند تعلق می گیرد. (به استثناءك امتیاز حضور اولین بار اعطا میشود. ضمنا بخشنامه شماره 10645/91/1185 مورخ 18/9/91 قراردادهایی كه در سه ماهه پایانی سال 91 منعقد شده است حضور اولین بار آنها به قوت خود باقی است.

ج- اضافه پخش تشویقی :
بمنظور اجرای قانون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده 10 درصد اضافه پخش تشویقی به تمامی صاحبان كالا و خدمات اعطا میگردد. (به استثناء قراردادهای رادیو دقیقه ای كه در نرخ و تخفیفات مربوطه لحاظ شده است)

ماده 6-  تسهیلات بخشهای تولیدی و خدماتی كشور:


به منظورحمایت حداكثری از تولید كنندگان داخلی و نیز ارائه دهندگان خدمات و ملاحظه شرایط عمومی اقتصادی جامعه، رسانه ملی به شرح جدول ذیل امتیاز اضافه پخش تشویقی علاوه بر سایر امتیازات اعطاء مینماید.(به استثناء قراردادهای رادیو دقیقه ای)

شرحدر اضافه پخش تشویقی
صنایع دستی و فرش دستباف70
کشاورزی55
صنعت45
خدمات35

ماده 7-  امتیاز حضور مستمر در رسانه ملی:
برای حمایت از صاحبان كالا و خدمات كه از 1/1/1389 تاكنون در هر یك از رسانه ها حضور
داشته اند به ازاء هر سال حضور در تلویزیون 30 درصد و در رادیو 50 درصد به جزء رادیو دقیقه ای اضافه پخش علاوه بر سایر امتیازات اعطاء خواهد شد.

تبصره 5 : صاحبان كالا و خدمات كه مشمول حضور اولین بار میشوند از این امتیاز مستتثنی هستند.

ماده 8-  تسهیلات حمایت از تولید كنندگان و صاحبان خدمات برتر:


در راستای حمایت از كار و سرمایه ایرانی و توجه خاص و ویژه به تولید كنندگان و صاحبان خدمات برتر كشور به صادر كننده نمونه و تولید كننده نمونه و برتر و ثبت اختراع تسهیلات ویژه ای در تلویزیون 30 درصد و در رادیو 50 درصد اضافه پخش به هر یك از عناوین علاوه بر سایر امتیازات متعلقه اعطاء می گردد.                  (به استثناء قراردادهای رادیو دقیقه ای)

نمونه قرارداد تبلیغاتی تعربف تکنیکهای تبلیغاتی موثر
نمونه قرارداد تبلیغاتی ایده پردازی روانشناختی
نمونه قرارداد تبلیغاتی نظرسنجی و آمار
نمونه قرارداد تبلیغاتی آمار گیری آکادمیک برای تاثیر گذاری
نمونه قرارداد تبلیغاتی تعیین میزان تاثیر گذاری تبلیغات
نمونه قرارداد تبلیغاتی نتایج آماری دقیق
نمونه قرارداد تبلیغاتی کمپین تبلیغاتی موثر و هدفمند
ساخت ، طراحی ، برنامه ریزی ، ایده پردازی برای ، خلاقیت در ، موفق ، متفاوت ، جذاب ، منحصر بفرد ، هوشمندانه ، پر طرفدار
این ها کلماتی ساده هستند برای تعریف تولیدات اندیشه پارسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر