موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کابل rgb چیست؟

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 آبان 1400 ساعت 12:58

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

- Sep 09, 2017 -

در بازار، ماتریس سیگنال RGB بسیار گران تر از ماتریس سیگنال VGA است. هر دو آنها سیگنال های کامپیوتری را انتقال می دهند. تفاوت بین دو سیگنال چیست؟ آیا بعضی افراد می گویند که سیگنال های VGA سیگنال های آنالوگ هستند و سیگنال های RGB سیگنال های دیجیتال هستند؟

اگر سیگنال RGB است که در حال حاضر RGBHV سیگنال بازار کلمات محبوب محبوب است، سپس سیگنال های VGA و RGB یک سیگنال مشابه هستند، سه سیگنال رنگ اصلی، قرمز، سبز و آبی، و سیگنال همزمان هماهنگ افقی و یک سیگنال هماهنگ سازی عمودی، سیگنال RGBHV، آنها سیگنال آنالوگ سیگنال دیجیتال است، یعنی از ساختار سیگنال و خواص مانند دو سیگنال نخود است. تفاوت بین آنها برای انتقال و پردازش متفاوت است (استانداردهای فنی مشابه نیستند)، ما می دانیم که رابط سیگنال و کابل انتقال برای انتقال سیگنال با از دست دادن سیگنال، و به طور کلی فرکانس بیشتر در شرایط مشابه، از دست دادن زیاد بزرگ است ، بنابراین پهنای باند سیگنال RGBHV بالا نیست، ما از صرفه جویی هزینه در نظر می گیریم، شما می توانید رابط 15 پین D، 3 + 2 یا 3 + 5 خط انتقال استفاده کنید، زیرا پهنای باند سیگنال بالا نیست بنابراین پردازش سیگنال فرکانس تراشه نباید بیش از حد بالا باشد، سیگنال RGBHV سیگنال VGA است؛ رزولوشن بالاتر از سیگنال RGBHV، سطح خاکستری بالاتر، شما باید از Q9 اتصال پنج سر (هر شاخه ای از یک سیگنال) استفاده کنید، انتقال کابل سیگنال RGBHV از کابل کواکسیال 5 باند متشکل است، با تراشه فرکانس بالاتر برای پردازش سیگنال، سیگنال RGBHV (5 سیگنال RGB سیگنال) است.

سیگنال RGB و یک سیگنال هماهنگی افقی و یک سیگنال هماهنگ سازی عمودی همراه با انتقال خط، که RGBS (سیگنال RGB چهار سیم است)، سپس سیگنال هماهنگ سازی کامپوزیت و سیگنال سیگنال کامپوزیت سبز یا آبی، سیگنال RGB سه سیم . RGBS و RGB اغلب در ایستگاه های کاری گرافیکی و پخش تلویزیونی استفاده می شود.

بنابراین، سیگنال VGA برای انتقال و پردازش سیگنال های RGBHV از ده تا 100M پهنای باند استفاده می شود، در حالیکه RGB برای انتقال و پردازش سیگنال های RGBHV با پهنای باند چند M از 100M ~ 200 استفاده می شود. (پهنای باند پردازش تجهیزات بیش از 2 تا 3 برابر بیشتر از سیگنال برای پاسخگویی به نیاز سیگنال هارمونیک بالاتر است)

سیگنال های RGB و VGA در سطح استاندارد، معمولا فاصله ارسال سیگنال VGA با استاندارد تنها چند متر، در عمل مهندسی بیش از 15 متر است پایدار نیست، حتی شکست؛ پهنای باند انتقال سیگنال RGB با توجه به استانداردهای مختلف، فقط 10 تا 50 متر، بیش از 60 تا 80 متر در عمل مهندسی، حتی برای شکست، پایدار نیست. کسانی که از تقویت سیگنال استفاده می کنند، تکنیک جبران خازنی را افزایش می دهند، انتقال سیگنال به فاصله دور، سپس یکی دیگر، این روش موجب پهنای باند متفاوت سیگنال نمی شود، پایدار نیست؛ بنابراین خط انتقال بسیار طولانی باید در حال حاضر توسط انتقال کابل یا انتقال فیبر نوری مدوله شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر