موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود بک گراند طراحی

دانلود بک گراند طراحی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 20:00

نویسنده علی شمس پنج شنبه, 26 مرداد 1396 آخرین بروزرسانی یکشنبه, 24 شهریور 1398

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

پس زمینه های چند ضلعی هندسی و پس زمینه های بلور و بوکه که همگی ساختاری مینیمال دارند این روز ها در طراحی گرافیک ، طراحی وب و حتی استفاده به عنوان والپیپر موبایل و بک گراند کامپیوتر بسیار رایج شده اند. دلیل محبوبیت این پس‌زمینه ها سادگی و مینیمال بودن آن ها ست زیرا چشم انسان را در استفاده های طولانی مدت خسته نمی‌کنند و همواره حس خوبی را به انسان منتقل می‌کنند.

پس‌زمینه های چند ضلعی در قالب چاپ برای کارت ویزیت ، ست اداری ، بروشور ، کاتالوگ ، تراکت و حتی بسته بندی محصولات ظاهر جذاب و فریبنده‌ای دارند و حس خوبی در مخاطب ایجاد می‌کنند همچنین برای بک گراند پاورپوینت ها ، والپیپر موبایل و کامپیوتر و صفحه شروع اپلیکیشن ها کاربرد دارند. از طرف دیگر پس‌زمینه های بلور و مات از زمانی که اپل در رابط کاربری ios10 از آن ها استفاده کرد بسیار پرطرفدار شدند به‌طوری‌که در اکثر رابط های کاربری موبایل و تحت وب ، برندینگ ، پاور پوینت ها، موکاپ ها و حتی والپیپر گوشی و کامپیوتر نیز از آن ها به طرق مختلف استفاده می‌شود.

ما در زیر ۲۱ مجموعه عکس با رزولوشن بالا که شامل پس‌زمینه‌های چند ضلعی ، بلور ، مینیمال ، بوکه و حتی تکسچر می‌گردد را برای شما آماده کرده ایم که شما می‌توانید همه آن ها را به‌صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود پس زمینه ها :

پایین هر تصویر ، لینک دانلود به همراه حجم فایل فشرده و فرمت خروجی پس زمینه ها نوشته شده است ، اگر فرمت فایلی به عنوان مثال Psd درج شده این بدین معناست که یک فایل لایه باز است که کلیه تصاویر درون آن قرار گرفته است .

سری اول :

سری دوم :

سری سوم :

سری چهارم :

  • دانلود والپیپر  گرادیانت| حجم فایل :‌ 11.5 مگابایت | فرمت : jpeg
  • توضیحات :‌ کلیه پس زمینه ها از همین تصویر، در سایز های مختلف می‌باشد.

سری پنجم :

سری ششم :

سری هفتم :

سری هشتم :

سری نهم :

سری دهم :

سری یازدهم :

سری دوازدهم :

سری سیزدهم :

سری چهاردهم :

سری پانزدهم :

سری شانزدهم :

سری هفدهم :

سری هجدهم :

سری نوزدهم :

سری بیستم :

سری بیست یکم :

اگر از این پس‌زمینه های جذاب و دوست داشتنی در پروژه های طراحی خودتان استفاده کردید و یا از آن ها به عنوان والپیپر گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کردید ، نظرتان را با سایر کاربران ایران جی اف ایکس در میان بگذارید .

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر