انتخاب شعار تبلیغاتی شرکت های ساختمانی یکی از مسائل مهم شرکت ها می باشد، این شعار در همه جای شرکت از جمله وب سایت، سربرگ و در پست های تبلیغاتی شرکت ها دیده می شود. بنابراین باید زمان کافی برای انتخاب آن بگذاریم تا بتوانیم یک شعار بسیار مناسب که با مشخصات و روحیات یک شرکت ساختمانی هماهنگی دارد انتخاب کنیم.
نمونه شعار تبلیغاتی قسمت اول
هدف از ساختن شعار تبلیغاتی این است که مردم پیام برند را به خاطر بسپارند. گاهی اوقات نام برند فراموش میشود؛ اما شعار تبلیغاتی آن در ذهن دیگران خواهد ماند. هر چقدر شعارهای تبلیغاتی شرکت ها خلاقانهتر طراحی شوند، شانس موفقیت شما را افزایش میدهند. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را که باعث جذاب شدن شعار تبلیغاتی میشوند، بررسی کنیم. همچنین مراحل ساختن شعار و تعدادی از شعارهای تبلیغاتی معروفترین برندها را نیز به شما معرفی میکنیم .
نمونه شعار تبلیغاتی قسمت دوم
چگونه شعار تبلیغاتی جذابی داشته باشیم ؟
عوامل مختلفی در جذابیت یک شعار تبلیغاتی شرکت ها مؤثر هستند که از جمله مهمترین آنها میتوان موارد زیر را نام برد:
۱– سادگی و کوتاه بودن
۲– حفظ یکپارچگی
۳– تمرکز بر وجه تمایز
۴– حفظ ماندگاری با گذشت زمان
۵– عدم نیاز به توضیحات اضافه
۶– در نظر گرفتن بازار هدف
۷– مثبت بودن
۸– صداقت داشتن
نمونه شعار تبلیغاتی قسمت سوم
فراموش نکنید
نداشتن شعار تبلیغاتی بهتر از یک شعار تبلیغاتی ضعیف، فیالبداهه و سطحی است. شعار تبلیغاتی مسیر برندسازی، ماندگاری و تعهد شما را مشخص و تسهیل میکند. نیازی نیست که شعار شما همه معیارهای گفته شده یا گفته نشده در این مطلب را داشته باشد. انتخاب شعار در شرکت های ساختمانی و همینطور اسم مناسب سخت و زمانبر است. عجله نکنید، از سایرین کمک بگیرید و متمرکز به چشمانداز خودتان باشد. بهتر است شعاری انتخاب کنید که ناچار نباشید در کوتاه مدت آن را تغییر دهید.
نمونه شعار تبلیغاتی قسمت چهارم
شما می توانید با انتخاب هرکدام از این شعارها و اعمال اندکی تغییرات، از آن برای شعار تبلیغاتی شرکت ساختمانی خود استفاده کنید.