موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف دایرکت پیشنهادی

حذف دایرکت پیشنهادی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:28

حذف suggested در دایرکت اینستاگرام

یکی از موضوعاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است، حذف suggested در دایرکت اینستاگرام است. لیست پیشنهادی اینستاگرام یا همان suggested یکی از قابلیت های جالب این شبکه اجتماعی است که پس از فالوو کردن افراد، برخی از افراد را به شما پیشنهاد می دهد تا شما نیز با آن ها آشنا شوید و در صورت تمایل آن ها را فالوو کنید. اگر دوست ندارید پس از فالوو کردن پیج های اینستاگرامی این لیست دیگر به شما نمایش داده نشود با ما همراه باشید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه لیست suggested اینستا را حذف کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

حذف suggested در دایرکت اینستاگرام

پس از فالوو کردن افراد در اینستا لیستی به شما نمایش داده می شود تا شما افراد دیگر را نیز ببینید و اگر مایل بودید آن ها را فالوو کنید. این کار به این دلیل انجام می شود تا تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کند و در طی روز پست های بیشتری به شما نشان داده شود، بدین گونه اینستاگرام می تواند شما را برای مدت زمان بیشتری در این شبکه اجتماعی نگه دارد. اگر تمایلی به این کار ندارید و می خواهید حذف suggested در دایرکت اینستاگرام را انجام دهید باید روش های زیر را دنبال کنید.

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. وارد سایت اینستاگرام بشوید.
  2. وارد اکانت خود شوید.
  3. وارد بخش پروفایل شوید و ادیت پروفایل را انتخاب کنید.
  4. تیک مقابل similar accoun siggestions را انتخاب کنید.
  5. کار تمام شده و عمل حذف لیست پیشنهادی انجام شده است.

پاک کردن suggested در دایرکت اینستاگرام

پاک کردن suggested در دایرکت اینستاگرام

در صورت انجام کار بالا لیست پیشنهادی اینستاگرام برای شما حذف خواهد شد و دیگر به شما نمایش داده نمی شود. اگر با با بخش اکسپلور اینستاگرام مشکل دارید و پست هایی را به شما نشان می دهد که آن ها را دوست ندارید می توانید مقاله مربوط به آن که درباره چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم ؟ است را مطالعه کنید تا بتوانید پست های نامطلوب اینستاگرام را حذف کنید و یا تغییر دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mr-marketing.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر