موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل پروموت اینستاگرام

مشکل پروموت اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 12:16

68985485%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در صورتی که در مورد دکمه promote در اینستاگرام مشکلی دارید و یا درخصوص  پروموشن در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با:

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور)
شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

banner_report.gif

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که روز به روز به کاربران آن افزوده می شود ، همه ی ما پیج های فروشگاه های زیادی را در اینستاگرام خود دیده ایم ، یکی از قابلیت های اینستاگرام تبدیل پیج معمولی به بیزینس پیج است که دارای قابلیت هایی نظیر قرار دادن کانتکت در اینستاگرام ، قرار دادن ایمیل و ... است. در مقالات قبلی گروه مشاوره هیواتک در خصوص قابلیت های مختلف این شبکه اجتماعی صحبت کردیم. برای مثال نحوه حذف اکانت اینستاگرام را بررسی کردیم و طریقه پاک کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرامو رفع ریپورت در اینستاگرام را توضیح دادیم. در این مطلب قصد داریم به یکی دیگر از قابلیت های جالب و کاربردی بیزینس پروفایل بپردازیم. اگر قصد دارید کسب و کار خود را به کمک تبلیغات بهبود به ببخشید با مقاله امروز ما همراه باشید چرا که در ادامه به قابلیت پروموت اینستاگرام می پردازیم و نحوه استفاده و کاربرد promote در اینستاگرام را به طور کامل به شما عزیزان آموزش می دهیم. 

Promote اینستاگرام چیست ؟

یکی از کاربردی ترین روش ها رونق یک کسب و کار استفاده از تبلیغات است چرا که این کار می تواند بیزینس شما به افراد مختلفی معرفی کند و مشتریان زیادی را جذب آن نماید. امروزه پیشرفت شبکه های اجتماعی موجب شده که برنامه های پر مخاطبی مانند اینستاگرام به یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات تبدیل شوند. شما می توانید یک بیزینس پروفایل در اینستاگرام بسازید و علاوه بر معرفی کسب و کار خود به دیگران از سایر ابزار هایی که در اختیارتان قرار می دهد نیز بهره مند شوید. یکی از این ابزار های کاربردی، قابلیت پروموت اینستاگرام می باشد. درواقع پروموت یا پروموشن اینستاگرام ، share کردن یک پست بین کاربران اینستاگرام به صورت پست تبلیغاتی است . کاربرد promote در اینستاگرام این است که شما با تپ کردن روی دکمه promote در اینستا می توانید پست خود را به صورت تبلیغاتی به اشتراک بگذارید . با انجام این کار بسیار ساده و کارامد می توانید به بهترین شکل ممکن فالوور های بیزینس پیج خود را افزایش دهید و  کسب و کارتان را بهبود ببخشید. در ادامه نحوه قرار دادن پروموشن در اینستاگرام را به طور کامل بررسی می کنیم.

heyva-telegram.gif

ارسال کردن پروموت در اینستاگرام

برای فعال سازی پروموت یا پروموشن در اینستاگرام چند شرط اصلی وجود دارد : 

شرط اول 

باید بیزینس داشته باشید یعنی پیج شما بیزینس پیج باشد . برای این کار وارد پروفایلتان شوید و Edit profile را انتخاب کنید سپس روی گزینه Try Instagram Business Tools اشاره کنید و Continue را بزنید. در قسمت بعد باید دسته بندی پیجتان را مشخص کنید و وارد مرحله بعد شوید. ایمیلتان را وارد کنید. در آخر هم باید پیج فیسبوکتان را با اینستاگرام سینک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله بیزینس پروفایل اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

شرط دوم 

برای استفاده از دکمه promote در اینستا باید یک صفحه فیسبوک متصل به اینستاگرام خود داشته باشد . لازم به ذکر است که فیسبوک و اینستاگرام شما باید توسط یک نفر ساخته شده باشد. پس از آنکه پیج فیسبوک را ساختید و یا اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کردید می توانید وارد صفحه اصلی اینستاگرام خود شده و مانند قبل برای گذاشتن پست اقدام کنید. عکس و کپش مورد نظرتان را وارد کنید و آن را اشتراک گذاری کنید. پس از آنکه تصویر در پیجتان قرار داده شد آن را باز کنید و  گزینه پروموت اینستاگرام  را انتخاب نمایید. با این کار صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود. 

در این قسمت باید مشخص کنید که هدفتان برای استفاده از promote اینستاگرام چیست . قصد دارید بازدیدکنندگان پروفایلتان را افزایش دهید ، ترافیک وبسایتتان را افزایش دهید و یا بازدیدکنندگان پروموشن را بیشتر کنید. در این قسمت ما اولین گزینه یعنی More Profile visits را انتخاب می کنیم. 

در صفحه بعد باید مخاطبانی که این پست را می بینند انتخاب کنید. اگر در این صفحه گزینه Automatic را انتخاب کنید اینستاگرام به صورت خودکار مخاطبین را انتخاب می کند. اگر گزینه Local را انتخاب کنید می توانید خودتان با استفاده از فیلتر ها انتخاب کنید که چه افرادی پستتان را ببینند. برای مثال می توانید یک بازه سنی مشخص کنید و یا بگویید تنها افردی که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی شما قرار دارند جزو مخاطبان باشد. بعد از انجام تنظیمات تیک بالای صفحه را بزنید و به مرحله بعد مراجعه کنید. 

در قسمت بعد باید میزان بودجه و تعداد روزهایی که می خواهید پروموشن شما دیده شود را انتخاب کنید. پس از آنکه مشخص کردید که برای پروموت اینستاگرام چقدر می خواهید هزینه کنید وارد مرحله بعد شوید. در آخر هم Create Promotion را انتخاب نمایید تا در خواست شما ثبت شود. پس از ثبت درخواست مدتی طول می کشد تا اینستاگرام پروموشن شما را تایید کند و انتشار دهد. 

1556510240_%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg


استفاده از پروموت اینستاگرام در ایران

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی برای استفاده از بسیاری از قابلیت های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و یا سرویس های گوگل با آن مواجه می شوند این است که قابلیت مورد نظرشان برای کاربران ایرانی در دسترس نمی باشد. اگر شما هم نمی توانید از پروموشن در اینستاگرام استفاده کنید و یا برای پرداخت هزینه این تبلیغات با مشکل مواجه شده اید می توانید از سرویس های تبلیغاتی ایرانی کمک بگیرید. برای مثال شما می توانید به وبسایت ادسنسور مراجعه کنید و پس از ثبت نام در آن کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید. در این روش شما می توانید با پرداخت مبلغ مشخص شده تبلیغ مورد نظرتان را در اینستاگرام اشتراک گذاری کنید و آمار مربوط به آن را در پنل کاربری خود پیگیری نمایید.

1557139612_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-promote-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

وبسایت بینابرند یکی دیگر از سرویس هایی است که امکان تبلیغ در اینستاگرام را برای شما فراهم می کنید. شما می توانید با مراجعه به این وبسات و مطالعه شرایط  پکیجهای مختلف تبلیغات در اینستاگرام ، سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و با توجه به اهداف و نوع مخاطبانتان یک سناریوی تبلیغاتی مناسب طراحی کنید.

1557139678_%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

heyva-telegram.gif

در صورتی که در مورد دکمه promote در اینستاگرام مشکلی دارید و یا درخصوص  پروموشن در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با:

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور)
شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

selected-icon.png

مطالب مرتبط:


نظرات

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

ثبت نظر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر