موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کد تخفیف دیجی کالا بالای 300 تومان

کد تخفیف دیجی کالا بالای 300 تومان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 اسفند 1400 ساعت 02:48

کاربر محترم، توجه کنید که در زمان مشاهده شما، ممکن است برخی کالاها ناموجود شده باشند، لذا با در نظر گرفتن این موضوع مطلب را مطالعه کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

فروشگاه های اینترنتی بزرگی مثل دیجی کالا در تمام سال تخفیف های مختلفی را به مناسبت های مختلف ارایه می دهند.

به طور مثال کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید، کد تخفیف دیجی کالا ۲۵ هزار تومانی، کد تخفیف دیجی کالا بالا ۳۰۰ هزار تومان و کد تخفیف دیجی کالا بالای ۵۰۰ هزار تومان فقط چند نمونه مشهور از تخفیف های دیجی کالا در طول سال هستند.

علاوه بر این کدهای تخفیف، جشنواره های فروش ویژه ای همواره وجود دارند که از اصلی ترین آنها می توان به جشنواره فروش ویژه دیجی کالا در شب یلدا، جشنواره تابستانه دیجی کالا، جشنواره نوروزی دیجی کالا، فروش ویژه دیجی کالا در جمعه سیاه و . . . . اشاره کرد، که در این میان فروش های ویژه دیگری مانند تخفیف های دیجی کالا برای روز مادر، روز پدر و . . . هم وجود دارند

دریافت کد تخفیف دیجی کالا با عضویت در دیجی کلاب

شما می‌توانید با عضویت در دیجی کلاب از انواع کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید، دیجی کلاب بخشی از دیجی کالاست که با همان نام کاربری و رمز عبوری که در دیجی کالا عضو هستید می توانید در آن هم عضو شوید.

به این شکل با هر خریدی که انجام می دهید، نظری که ثبت می کنید و یا دوستی که به دیجی کالا دعوت می کنید امتیاز جمع آوری می کنید و در نهایت این امتیازات به کد تخفیف دیجی کالا برای شما تبدیل می شوند.

چند نمونه از کدهای تخفیف دیجی کالا که در دیجی کلاب می توانید دریافت کنید:

  • ۱۰٪ تخفیف تا سقف ۴۰ هزار تومان برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا
  • کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان
  • ۲۵ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان
  • کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان از کالاهای گروه «سوپرمارکت»
  • ۲۰ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان
  • ۱۵ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۷۰ هزار تومان از کالاهای گروه «سوپر مارکت»
  • کد تخفیف ارسال رایگان برای خریدهای بیشتر از ۷۰ هزار تومان
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان از کالاهای گروه «سوپرمارکت»

انواع کد تخفیف دیجی کالا:

دیجی کلاب فقط یکی از انواع کد تخفیفی بود که می توانستید دریافت کنید، از دیجی کالا به شکل های مختلف می توانید تخفیف بگیرید.

digikala-discount.png

کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید:

همانطور که از نام این نوع تخفیف مشخص است، برای خریدارانی قابل استفاده از است که برای اولین بار قصد دارند از دیجی کالا خرید انجام دهند، به همین جهت این کد را با نام کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید می شناسند.

دقت کنید که کد تخفیف دیجی کالا ویژه خرید اول است و برای خریدهای آینده باید از کدهای تخفیف دیگری مانند کد تخفیف بالای ۳۰۰ هزار تومان دیجی کالا استفاده کنید که در ادامه معرفی می شوند.

کد تخفیف دیجی کالا از نوع دائمی:

این کدهای تخفیف معمولا مدت دار نیستند چرا که این کدهای تخفیف دیجی کالا به واسطه همکاری دیجی کالا با سایر استارتاپ ها ایجاد شده است و تا زمانی که بین آنها همکاری وجود داشته باشد این کد های تخفیف هم برقرار هستند.

به طور مثال کد تخفیف دیجی کالا ریحون یکی از کدهای تخفیفی بود که اگر شما از ریحون خریدی انجام می دادید این کد تخفیف به شما داده می شد.

کد تخفیف دیجی کالا از نوع فروش ویژه:

البته این مدل تخفیف دیجی کالا نیاز به استفاده از کد تخفیف ندارد چرا که تخفیف به صورت اتوماتیک روی دسته یا گروهی از محصولات ایجاد شده است.

به طور مثال گاهی وارد دیجی کالا می شویم و مشاهده می کنیم که در صفحه اول دسته بندی ساعت مچی مردانه تخفیف ۴۰ درصدی خورده است و به این معنی است که در این دسته بندی می توانید ساعت هایی را پیدا کنید تا ۴۰ درصد تخفیف دارند.

کد تخفیف شگفت انگیز دیجی کالا:

معروف ترین تخفیف های دیجی کالا را می توانید در بخش تخفیف های شگفت انگیز دیجی کالا مشاهده کنید، جایی که هر ۲۴ ساعت نزدیک به ۲۰ محصول با قیمت شگفت انگیز عرضه می‌شوند.

این نوع تخفیف هم نیاز به استفاده از کد ندارد و تخفیف به صورت اتوماتیک روی محصولات مورد نظر اعمال شده است، هرچند که این بخش در سال های گذشته که شرایط اقتصادی بهتری داشتیم ارزشمند تر بود.

چطور آخرین کد های تخفیف دیجی کالا را دریافت کنیم؟

می‌توانید در انتهای سایت دیجی کالا در خبرنامه ای که در فوتر سایت قرار گرفته است عضو شوید و آخرین کدهای تخفیف دیجی کالا را مشاهده کنید، البته بازهم توصیه می شود که همه روز به دیجی کلا سر بزنید و آخرین تخفیف های دیجی کالا را مشاهده کنید.

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا در سایت خریدیار:

روش دیگر استفاده از سایت خریدیار است.، در سایت خریدیار و دقیقا در همین بخشی که قرار دارید هم روزه جدید ترین کدهای تخفیف دیجی کالا را برای شما قرار می دهیم تا بار هربار مراجعه به این بخش بتوانید یک خرید لذت بخش از دیجی کالا را تجربه کنید.

تخفیف های که قرار می دهیم از انواع متفاوتی هستند، کد تخفیف دیجی کالا بالای ۳۰۰ هزار تومان، جدید ترین دسته بندی های تخفیف دار دیجی کالا، کد تخفیف دیجی کالا با استارتاپ های مختلف و کد تخفیف خرید سوپرمارکتی از دیجی کالا.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر