موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود پیام رسان برای کامپیوتر

دانلود پیام رسان برای کامپیوتر

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 19:08

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

دانلود پیام رسان بله Bale 6.7.3.5249 + PC 0.6.59 Win/Mac/Android – پیام رسان بومی بانک ملی با امکانات مالی برای ویندوز و کامپیوتر + اندروید

Bale.cover_.jpg

دانلود پیام رسان بله برای ویندوز و کامپیوتر و اندروید

| پیام رسان بومی بانک ملی با امکانات مالی برای اندروید + نسخه ویندوز |

پیام رسان بله Bale 6.7.3.5249 + PC 0.6.59 Beta Win/Mac/Android نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه اجتماعی ایرانی و بومی ساخته شده توسط بانک ملی است که با هدف رقابت با اپلیکیشن های پیام رسان داخلی و خارجی نظیر وایبر، تلگرام، واتس اپ و …، پا به این عرصه گذاشته است. همزمان با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی و تغییر و تحول راهکارهای ارتباطی بر بستر اینترنت، مدتی است که شبکه‌های اجتماعی موبایل و پیام‌رسان‌ها محبوبیت بسیار زیادی را در میهن عزیزمان به دست آورده‌اند. یک نمونه بارز از این میزان موفقیت، مختص پیام رسان تلگرام است که بیش از نیمی از مردمان ایران کاربر این اپلیکیشن محبوب هستند. با این وجود، توسعه‌دهندگان داخلی نیز از کار ننشسته و سرویس‌هایی کاملا بومی را با این هدف ارائه کرده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که پیام رسان بله، تمامی امکانات یک پیام‌رسان مدرن نظیر تلگرام را در خود داراست و با فراهم‌سازی محیطی کاملا فارسی و بومی، امکانات گسترده‌ و امن‌تری را نیز به کاربران خود ارائه می‌کند.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

پیام رسان بله با الگوبرداری از اپلیکیشن محبوب تلگرام، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌داران شبکه‌های اجتماعی به همراه دارد. این نرم افزار از سوی استودیوی نرم افزاری النون (بنیان نوآوری الکترونیک) توسعه و عرضه داده شده است و در حال حاضر، کاربران سیستم‌عامل‌های ویندوز، iOS و اندروید می‌توانند از امکانات آن بهرمند شوند. پیام رسان بله به کاربران این امکان را می‌دهد که مکالمات خصوصی یا گروهی را با دوستان و یا سایر اعضای خانواده خود آغاز کنند و یا اینکه به جستجوی افراد یا کانال‌های موجود بپردازند. همچنین افراد می‌توانند انواع فایل‌های مورد نظر خود را برای دیگران ارسال کرده و از تجربه فعالیت‌های اجتماعی خود در یک محیط کاملا فارسی لذت ببرند. پیام رسان بله، یک سرویس کاملا بومی و فارسی است که با ارائه خدمات مالی قابل اطمینان و مورد تایید از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کاربران را قادر می‌سازد که همزمان با ارتباط با دیگران، بتوانند به امور مالی خود بپردازند، از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به عملیات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض و … اشاره کرد. هم‌اکنون می توانید پیام رسان بله را از ادامه دریافت نمایید.

دانلود iVCam 6.1.4 x86/x64 – نرم افزار استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم

iVCam.cover_.jpg

دانلود iVCam

| نرم افزار استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم |

iVCam 6.1.4 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور استفاده از وبکم گوشی‌های اندروید و iOS به عنوان وبکم رایانه است. اگر شما هم می‌خواهید کامپیوتر خود را به دوربین وبکم مجهز کنید، حتما لازم نیست که یک دوربین مخصوص آن را تهیه کنید؛ زیرا که گوشی موبایل شما می‌تواند با کیفیتی بالا این خواسته را برایتان برآورده کند. استفاده از دوربین وبکم در اینترنت، عموما برای مکالمات ویدیویی و یا ضبط فیلم‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی اگر رایانه شما فاقد این سخت افزار است، نیازی به صرف هزینه اضافی برای آن نیست و برنامه آی‌وی‌کم می‌تواند دوربین گوشی تلفن همراه شما را به وبکم تبدیل کند تا بتوانید از آن برای مکالمات ویدیویی در اپلیکیشن‌هایی مثل اسکایپ و نظیر آن در کامپیوتر هم استفاده کنید.

چه دلیلی برای خرید وبکم وجود دارد؛ در حالی که همین حالا هم گوشی تلفن همراه شما بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین را در خود دارد! نرم افزار آی‌وی‌کم می‌تواند گوشی موبایل یا تبلت شما را به دوربین وبکم HD برای ویندوز تبدیل کند. علاوه بر این، برای استفاده از این برنامه هیچ نیازی به استفاده از کابل USB هم نیست و شما از طریق ارتباط بی‌سیم می‌توانید ارتباط دوربین گوشی موبایل خود را با رایانه برقرار کنید. در ادامه، این دوربین می‌تواند برای انواع نیازها مثل مراقب از کودک، دوربین جاسوسی، دوربین مداربسته، دوربین وبکم برای مکالمات تصویری و … مورد استفاده قرار گیرد. شما کاربران عزیز می‌تواند ریز جزئیات مربوط به امکانات این برنامه را در ادامه مطلب مشاهده و تازه‌ترین نسخه نرم افزار iVCam را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

دانلود Altus 3.21.0 – تجربه بهتر پیام‌رسان واتساپ در کامپیوتر + قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت

Altus.cover_.jpg

دانلود Altus

| تجربه بهتر پیام‌رسان واتساپ در کامپیوتر + قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت |

Altus 3.21.0 نام یک جایگزین جدید و قدرتمند برای اپلیکیشن رسمی واتساپ (Whatsapp) ویندوز است. پیام‌رسان نام آشنا و قدیمی واتس اپ که قدمتی بیش از 10 سال دارد، پس از مسدود شدن دسترسی به تلگرام مجددا در بین کاربران فارسی زبان مورد محبوبیت یافته و با ارائه بروزرسانی‌های جدید، تا حد بسیاری توانسته انتظارات کاربران را برآورده سازد. در دسترس بودن همیشگی این پیام‌رسان، سرعت و امنیت بالا و پشتیبانی قوی کمپانی فیسبوک (Facebook) از این سرویس پیام‌رسان، از جمله نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. همانند دیگر پیام‌رسان‌ها، واتس اپ هم برای پوشش هرچه بهتر نیاز کاربران نسخه‌های مختلفی را برای انواع پلتفرم‌ها ارائه کرده است تا کاربران بتوانند صرف نظر از نوع سیستم‌عامل خود و از هر دستگاهی با همدیگر در ارتباط باشند. واتساپ نسخه موبایل و ویندوز که چندی پیش در وب‌سایت یاس دانلود در خدمت شما کاربران عزیز قرار گرفت، تاکنون میلیون‌ها مرتبه از استور اندروید، اپ استور و ویندوز دانلود شده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سراسر دنیا از آن یاد می‌شود.

پیام‌رسان واتس اپ، علاوه بر دارا بودن نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل موبایل و دسکتاپ، یک نسخه تحت وب را نیز داراست که به واسطه آن کاربر می‌تواند بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه، از طریق صفحه وب به پیام‌های خود دسترسی داشته و گفتگوی جدیدی را با مخاطبین آغاز کند. بسیاری بر این باورند که پیام‌رسان واتس اپ با وجود قدمت بسیار بالا، هنوز هم از رقیب نوپای خود یعنی تلگرام در رتبه پایین‌تری قرار دارد. یکی از نقاط ضعف این پیام‌رسان، عدم پشتیبانی از امکان چند کاربره بودن است که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک نرم افزار ساده و رایگان، این نیاز شما را برآورده خواهیم ساخت. نرم افزار فعلی می‌تواند به عنوان کلاینت ویندوزی اپلیکیشن واتساپ وب شما مورد استفاده قرار گرفته و امکانات بسیار بیشتری را نسبت به نسخه اصلی آن در اختیار شما قرار دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت مختلف اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Altus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز – WhatsApp PC 2.2047.11 x86/x64 Win/Mac/Portable

WhatsApp.cover_.jpg

دانلود واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز

| دانلود واتساپ WhatsApp Desktop برای کامپیوتر و ویندوز + مک Mac |

واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp PC 2.2047.11 x86/x64 Win/Mac/Portable نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتساپ دسکتاپ ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست ! یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که برنامه واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد. بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

اگر شما نیز از دسته افراد هستید که طی چند سال اخیر انواع مختلف پیام‌رسان‌ها را امتحان و نصب کرده و نقاط قوت و ضعف هریک را به خوبی می‌شناسید، شاید برایتان کمی سخت و دشوار باشد که بخواهید از پیام‌رسان‌هایی قوی همچون تلگرام بخواهید به سرویس واتس اپ برگردید. ولی هم‌اکنون این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که سرویس محبوب واتس اپ نیز طی چند سال اخیر، امکانات بسیار بیشتری را به نسبت نسخه‌های قدیمی در خود گنجانده تا شما هم بتوانید بدون قرارگیری در فضایی غریب و ناشناس (!)، به شیوه دلخواه خود ارتباط خود را با دوستان خود در فضای مجازی حفظ کنید. به عنوان مثال، تا چند سال قبل نمی‌شد هیچ سرویسی را به عنوان جایگزینی در حد و اندازه اسکایپ معرفی کرد؛ اما قابلیت مکالمه ویدیویی که در نسخه‌های جدید پیام‌رسان واتس اپ معرفی شده، توانسته به محبوبیتی مثال‌زدنی در بین کاربران دست یابد. از آنجا که این پیام‌رسان و سرویس مکالمه‌های صوتی و ویدیویی آن به صورت بهینه برای گوشی‌های موبایل طراحی شده، شما می‌توانید مکالمات خود را بدون هیچگونه تاخیر و با کیفیتی مطلوب تجربه کنید. در واقع به هنگام استفاده از این پیام‌رسان چه در مکالمات صوتی و چه در تماس‌های تصویری (فردی/گروهی)، دیگر هیچ خبری از سکوت‌های طولانی و انتظار برای ارسال و دریافت تصویر و صدا نخواهد بود؛ زیرا که پیام‌رسان واتس اپ به صورت بهینه با سرعت اینترنت و دیتای موبایل شما طراحی شده و به همان نسبت سعی می‌کند کیفیت را مطابق با سرعت انتقال داده در شبکه شما تطبیق دهد تا بتوانید از تجربه مکالمات خود با کیفیتی مطلوب تحت شبکه اینترنت لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز را با لینک مستفیم و به صورت رابگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود TeamSpeak Client 3.5.5 + Server 3.13.2 x86/x64 Win/Mac – تیم اسپیک نرم افزار برقراری ارتباط صوتی رایگان

Team.cover_.jpg

دانلود TeamSpeak

| تیم اسپیک نرم افزار برقراری ارتباط صوتی رایگان |

TeamSpeak Client 3.5.5 + Server 3.13.2 x86/x64 Win/Mac نام نرم افزاری ساده و قدرتمند جهت برقراری ارتباط صوتی با کیفیت ، امن و رایگان از طریق اینترنت است. شما می توانید از این نرم افزار برای برقراری ارتباطات صوتی در حین انجام بازی های آنلاین ، برقراری صوتی برای کنفرانس های اینترنتی و یا حتی اهداف آموزشی استفاده کنید. به کمک TeamSpeak همواره با کسب و کار خود در ارتباط نزدیک خواهید بود و می توانید با دوستان و اعضای خانواده تان صرف نظر از محل زندگی ، یک ارتباط صوتی با کیفیت و کاملاً رایگان را برقرار کنید. اولین و مهم ترین هدف سازندگان تیم اسپیک ، ارائه ابزار و یا روشی امن و پرسرعت ، جهت برقراری ارتباطات صوتی ساده است ؛ این نرم افزار با بهرمندی از جدیدترین استانداردهای امنیتی و همچنین کیفیت صدای بسیار عالی و مصرف حجم بهینه از پهنای باند اینترنت ، یکی از مناسب ترین روش ها برای برقراری ارتباطات صوتی از طریق اینترنت به شمار می رود.

نرم افزار TeamSpeak 3 با بهره گیری از کدک صوتی Opus ، امکان تجربه یک تماس صوتی بسیار با کیفیت و فوق العاده را برای شما فراهم می سازد. این نرم افزار با ادغام سازی قابلیت تنظیم اتوماتیک ولوم میکروفون ، کاهش نویزهای ارسالی و دریافتی ، امکان برقراری اربتطات صوتی کاملا صاف و واضح را برای کاربران اینترنت فراهم آورده است. TeamSpeak شما را قادر می سازد که بتوانید در کنفرانس های اینترنتی با مخاطبانی بیش از 100 نفر در یک زمان به صورت رایگان در ارتباط باشید ، ضمن آنکه رمزگذاری دقیق داده های ارسالی و دریافتی بر مبنای AES خیال شما را از بابت حفظ حریم خصوصی و تأمین امنیت داده ها راحت می کند. از دیگر قابلیت های جدید این نرم افزار می توان به قابلیت به اشتراک گذاری فایل و دانلود فایل ها و تبادل آنان اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار TeamSpeak Client را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Evaer Video Recorder for Skype 2.0.11.19 – ضبط تماس های اسکایپ

Skyperec.cover_.jpg

دانلود Evaer Video Recorder for Skype

| نرم افزار ضبط تماس های اسکایپ |

Evaer Video Recorder for Skype 2.0.11.19 نام نرم افزاری کم حجم و کاربردی جهت ضبط حرفه ای تماس های تصویری نرم افزار اسکایپ است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که مکالمات تصویری خود را در فرمت های AVI ذخیره سازی کنید. شما می توانید از این نرم افزار در پادکست ها ، تماس های صوتی ، تصویری و یا تماس های خانوادگی استفاده کنید ، این نرم افزار قادر است صدا و تصویر را با کیفیت اصلی که در حال مکالمه تجربه می کنید برایتان ضبط کند. Evaer Video Recorder for Skype با دارا بودن یک رابط کاربری دوست داشتنی شما را قادر می سازد تماس های تصویری و یا صوتی خود را مطابق با تنظیماتی خاص و فشرده سازی های دلخواه ضبط کنید.

نرم افزار ویدیو رکوردر اسکایپ به شما این امکان را می دهد که به دلخواه خود یکی از کیفیت های 240p, 360p, 480p, 720p, 1080p را جهت ذخیره سازی فیلم ها در هارد دیسک خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید فرمت فایل خروجی ذخیره شده را به دلخواه MP4 و یا AVI تعیین کنید. همچنین شما می توانید تعیین کنید که در حین یک تماس تصویری ، فقط صدای این تماس به صورت صوتی ذخیره سازی شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود Slack 4.11.2 Win/Mac/Linux/ 20.08.10.0 Android – مدیریت پروژه و دورکاری با اسلک

Slack.cover_.jpg

دانلود Slack

| مدیریت پروژه و دورکاری با اسلک |

Slack 4.11.2 Win/Mac/Linux/ 20.08.10.0 Android نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای مدیران و کارمندانی است که می‌خواهند حتی در شرایط دورکاری هم بتوانند به بهترین شکل ممکن با دیگر اعضای تیم خود در ارتباط باشند. این روزها، بسیاری از مشاغل سعی دارند تا زیرساخت دورکاری را برای کارمندان خود فراهم سازند تا علاوه بر حذف اجبار بر حضور کارکنان در محل کار، بتوان تا حد ممکن از صرفه هزینه‌های اضافه خودداری کرد و در عین حال، بهره‌وری کارها و پیشرفت پروژه‌ها را نیز افزایش داد. نرم افزار اسلک، یکی از راهکارهای شناخته شده در این زمینه است که می‌تواند بهره‌وری امور را تا حد بسیار زیادی در این چارچوب بهبود بخشد.

اسلک به بیان ساده یک چت‌روم برای کل شرکت و کارکنان آن است. با استفاده از اسلک، یک تیم کاری به چندین کانال کوک تقسیم می‌شود تا اعضای گروه با هم در آن‌ به مکالمات کاری پرداخته و امور پروژه را توسعه دهند. با استفاده از اسلک، دیگر کاربرد مکالمات تلفنی و یا ایمیل حین کار تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. به طور کلی می‌توان گفت در صورتی که شما هم به عنوان عضوی از یک پروژه تیمی فعالیت دارید، اسلک تا حد زیادی می‌تواند به کمک شما و دیگر اعضای تیم بیاید. با استفاده از ابزار قدرتمند اسلک، شما می‌توانید با تیم خود به راحتی در یک جا ارتباط داشته و به جستجوی محتوا و تبادل نظر بپردازید. استفاده از این برنامه، برای افرادی که در یک گروه و یا تیم جهت انجام پروژه‌هایی با هدفی مشترک فعالیت دارند توصیه می‌گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار Slack برای ویندوز، کامپیوتر، اندروید ، مک و لینوکس را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود پیام رسان سیگنال Signal Private Messenger 4.64.5 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Signal Desktop 1.38.1

Signal.cover_.jpg

دانلود سیگنال برای اندروید ، ویندوز و کامپیوتر

| پیام رسان Signal Private Messenger – جایگزینی قدرتمند برای تلگرام |

سیگنال Signal Private Messenger 4.64.5 + ویندوز و کامپیوتر Signal Desktop 1.38.1 نام جایگزینی سریع و بسیار قدرتمند برای پیام‌رسان تلگرام است که با امکاناتی مشابه با این پیام‌رسان، توانسته موفقیت قابل توجهی را به دست آورد. سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، پیام‌رسان تلگرام (Telegram Messenger) هم به سرویس‌های فیلتر شده پیوست. با فیلتر شدن تلگرام، موج عظیمی از انواع کاربران این پیام‌رسان، به دنبال جایگزین آن بوده و در این میان. برخی از عناوین موجود دارای قدرت و کیفیتی مناسب هستند که پیام‌رسان سیگنال را می‌توان یکی از همین موارد به شمار آورد. در سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت چشم‌گیر شبکه زیرساخت اینترنت در کشور، نرم افزارهای پیام رسان کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده‌اند. بازار داغ اپلیکیشن‌های رنگارنگ پیام‌رسان به گونه‌ای است که سرویس‌های آن از سوی تولیدکنندگانی از کشورهای مختلف عرضه می‌شوند. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای پیام‌رسان در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم که می‌توان آن را به عنوان جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن تلگرام به شمار آورد. کمپانی آمریکایی Open Whisper Systems، به عنوان توسعه‌دهنده پروژه سیگنال برای اولین بار در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد و با ارائه نسخه‌های اولیه این پیام‌رسان توانست محبوبیت قابل توجهی را در میان علاقه‌مندان به خود جلب کند. پیام رسان سیگنال تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه در فروشگاه‌های معتبر جهان دانلود شده و همین آمار، نشان‌دهنده کیفیت بالا و موفقیت این اپلیکیشن کاربردی است. با استفاده از پیام‌رسان سیگنال، کاربر می‌تواند هزینه گفتگوهای خود را کاهش داده و متناسب با نیاز خود، اقدام به راه‌اندازی گفتگوهای دو نفره و یا گروهی کند. پیام‌رسان سیگنال، یک پروژه منبع باز است و کلیه پیام‌های ارسالی و دریافتی کاربران با الگوریتم‌های پیشرفته رمزگذاری می‌شوند و همین موضوع، منجر به حفظ کامل حریم خصوصی کاربران در طی مکالمات صوتی و یا ارسال و دریافت پیام‌های متنی می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار سیگنال برای اندروید و ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Zoom Client for Meetings 5.4.3 (58891.1115) Win/Mac – نرم افزار زوم برای ویندوز ؛ برگزاری و شرکت در جلسات آنلاین

Zoom-Client-for-Meetings.cover_.jpg

دانلود Zoom

| نرم افزار زوم برای ویندوز کامپیوتر ؛ برگزاری و شرکت در جلسات آنلاین |

Zoom Client for Meetings 5.4.3 (58891.1115) Win/Mac نام یک ابزار قدرتمند و شناخته شده به منظور برگزاری و شرکت در جلسات (میتینگ) آنلاین می‌باشد که در این روزها محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کرده است. زوم، یک ابزار ویدیو کنفرانس قوی و حرفه‌ای است که میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از این پلتفرم، کاربران می‌توانند یک جلسه آنلاین را شروع کرده و دوستان یا همکاران خود را به آن دعوت کنند. با استفاده از زوم، فرقی نمی‌کند که شما و همکاران‌تان در چه فاصله جغرافیایی از هم قرار داشته باشید؛ زیرا که با استفاده از امکان ویدیو کنفرانس یکایک شما قادر هستید به صورت ویدیویی با همدیگر ارتباط برقرار کرده و جلسات آنلاین خود را بر بسر زوم برگذار کنید. محبوبیت اپلیکیشن زوم، همزمان با شیوع ویروس کرونا و دورکار شدن کارکنان شرکت‌ها بود. با استفاده از زوم، کارکنان مشاغل که به صورت دوکاری مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند جلسات خود را به صورت آنلاین برگذار کرده و از طریق ویدیو کنفرانس با دیگر اعضای تیم خود در ارتباط باشند.

از اپلیکیشن زوم می‌توان هم برای نیاز شخصی و هم برای موارد کاری استفاده کرد. در واقع از تماس‌های ویدیویی شخصی گرفته تا مکالمات ویدیویی گروهی (ویدیو کنفرانس) از جمله امکانات قدرتمند این پلتفرم به شمار می‌روند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به همراه دیگر همکاران خود وارد یک نشست آموزشی، رویداد مشتری محور و یا جلسات درون‌تیمی آنلاین شده و به صورت ویدیویی با دیگر حاضرین در جلسه ارتباط برقرار کنید. امنیت بسیار بالا در برگذاری جلسات در اپلیکیشن زوم، این سرویس را به یکی از بهترین راهکارهای موجود برای ارتباط ویدیویی و صوتی در دنیا بدل کرده است. در صورتی که شما هم نیاز به یک بستر مناسب برای برگذاری جلسات درون تیمی خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس قدرتمند و رایگان زوم را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Zoom Client for Meetings برای کامپیوتر و ویندوز را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

دانلود اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید Skype 8.61.0.96 / Skype Desktop 8.66.0.77 Win/Mac/Android/Portable

Skype.cover_.jpg

دانلود اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید

| پیام رسان قدرتمند اسکایپ برای اندروید – تماس صوتی و تصویری رایگان |

اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندرویدSkype 8.61.0.96 / Skype Desktop PC 8.66.0.77 / Classic 7.41.0.101 Win/Mac/Android/Portable نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه گفتگوی آنلاین با سایر کاربران در سارسر جهان است. در ابتدا، اسکایپ صرفا به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباط رایگان صوتی و تصویری شناخته می‌شد. تماس‌های تصویری پیام‌رسان اسکایپ، از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و از مزایای آن در بسیاری از گفتگوهای آنلاین، جلسات از راه دور، مکالمات رایگان با سایر کشورها و … استفاده می‌شود. در نسخه‌های جدید این سرویس محبو، قابلیت پیام‌رسانی نیز گنجانده شده که این امکان، محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران فارسی زبان دارد. اگر شما هم به دنبال یک راهکار امن و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هستید، اپلیکیشن اسکایپ می‌تواند به عنوان یک راهکار عالی و با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

نسخه جدید پیام‌رسان اسکایپ، قابلیت‌های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مشابه آن را به سختی می‌توان در سایر برنامه‌های مشابه یافت! سابقه چندین ساله سرویس محبوب Skype، تضمینی بر امنیت و محبوبیت بسیار بالای این پیام‌رسان محبوب در سراسر جهان است. بسیاری بر این تصور هستند که نرم افزار اسکایپ، راهکاری برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی به وسیله ارتباط اینترنتی و فاقد امکان برقراری ارتباط متنی و یا به اصطلاح پیام‌رسانی است. اما باید گفت که سرویس محبوب اسکایپ، امکانات جامعی را برای برقراری ارتباط متنی با دوستان و یا سایر کاربران این سرویس فراهم می‌آورد. امکانات محبوب این پیام‌رسان را می‌توان به قابلیت ارسال و دریافت پیام، امکان شرکت در گروه‌های کاربری، ارسال عکس، فیلم، شکلک، انیمیشن‌های GIF و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید پیام رسان اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 6.3.0 / 2.1.6 x86/x64 + Mac/Linux

iGap-Windows.cover_.jpg

دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید

| پیام رسان ایرانی آی گپ iGap برای کامپیوتر و ویندوز |

پیام رسان آی گپ iGap Windows 6.3.0 x86/x64 + Portable / iGap 2.1.6 نام نسخه کامپیوتری نرم افزار پیام رسان بسیار قدرتمند آی گپ، مخصوص سیستم های کامپیوتری شماست. همانطور که می دانید، امروزه کاربرد شبکه های اجتماعی به خصوص پیام رسان های اینترنتی، به شکل قابل ملاحظه ای رو به افزایش است. از آنجا که امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی توسط اینگونه اپلیکیشن ها میسر است، بسیاری از کاربران استفاده از این اپلیکیشن ها را به سایر راه های ارتباطی ترجیح می دهند. آی گپ نیز به عنوان یک رقیب جدی و بسیار قدرتمند برای پیام رسان محبوب تلگرام، مجموعه ای کامل از قابلیت های آشنا و شناخته شده ی تلگرام را در خود جای داده و به صورت مولتی پلتفرم، تمامی داده های شما را در میان پلتفرم های گوناگون همگام سازی می کند.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

آی گپ با هر نوع ارتباط اینترنتی سازگاری کامل دارد، صرف نظر از آنکه شما از ارتباط 4G / 3G / 2G / EDGE یا WiFi استفاده می کنید، در تمامی این موارد آی گپ سعی داشته که بهترین سرعت و کیفیت ممکن را برایتان فراهم کند. همچون تلگرام، آی گپ از فضای ابری استفاده کرده و تمامی پیام های شما در نسخه های مختلف این نرم افزار در پلت فرم های گوناگون همگام سازی خواهد شد. شما می توانید به سادگی یک مکالمه جدید را با دوستان یا اعضای خانواده خود آغاز کرده و به ارسال متن، تصویر، استیکرهای جذاب و یا حتی ویس های صوتی بپردازید. فضای ابری ای که توسط آی گپ در اختیار کاربران قرار می گیرد به صورت نامحدود بوده و شما همچنین می توانید گروه هایی با تعداد 5000 هزار عضو ایجاد کرده و به مکالمه گروهی با دوستان بپردازید.همانطور که شاهد بودید، پیش تر نسخه اندرویدی پیام رسان iGap را برای شما کاربران عزیز معرفی کردیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نسخه کامپیوتری این نرم افزار پیام رسان قدرتمند در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم. سرورهای پیام رسان آی گپ در داخل کشور مستقر بوده و همین امر موجب سرعت چشم گیر در برقرار ارتباطات صوتی، تصویری و یا متنی با سایر کاربران آن است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن پیام رسان آی گپ iGap برای ویندوز و کامپیوتر و اندروید را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود Maxprog Email Verifier 3.7.7 – نرم افزار حذف ایمیل های اسپم

Maxprog-Email-Verifier.cover_.jpg

دانلود Maxprog Email Verifier

| نرم افزار حذف ایمیل های اسپم |

Maxprog Email Verifier نام نرم افزاری است که لیست ایمیل ها را بررسی و اعتبار آدرس های فرستنده آن ها را تایید می کند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. تایید اعتبار ایمیل های جدید می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کار هایی که برای مشتریانشان خبرنامه می فرستند، سازمان های غیر انتفاعی که برای اعضای خود بولتن می فرستند یا هر شخص و شغلی که نیاز به تمیز نگه داشتن لیست تماس های الکترونیکی خود دارند، شود. این نرم افزار از الگوریتمی که سیستم های پستی ISP با آن کار می کنند پشتیبانی می کند. آدرس های ایمیل از یک سرور نامگذاری دامنه (DNS) استخراج می شوند و Maxprog Email Verifier سعی می کند تا به سرورهای SMTP متصل شود و ارسال پیام را شبیه سازی کند.

هرچند هیچ پیامی ارسال نمی شود ولی به محض اینکه سرور ایمیل مورد نظر به این برنامه اطلاع دهد که آدرس ایمیل مورد نظرتان وجود دارد یا خیر، ایمیل های اسپم از سایر ایمیل ها جدا می شوند. به این شکل لیستی که به شما نشان داده می شود خالی از ایمیل های تبلیغاتی و اسپم می باشد. این نرم افزار می تواند بیش از 10 ایمیل را در ثانیه تایید کند، چه ایمیل ها به صورت تکی دریافت شوند و چه به صورت لیست بزرگی از ایمیل.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر