موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تکنیک فنگ شویی برای ازدواج

تکنیک فنگ شویی برای ازدواج

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 مهر 1400 ساعت 13:17

طبق فنگ شویی ازدواج، اگر میخواهید زندگی عاشقانه خود را بهبود ببخشید، می توانید برخی از اصول اولیه فنگ شویی را که در ادامه گفته ایم، امتحان کنید. سعی کنید زندگی عاشقانه و شادتری را تجربه کنید. همانطور که قبلا نیز بیان شده علم فنگ شویی در مورد ایجاد انرژی مثبت و تعدیل انرژی منفی صحبت می کند. هنگامی که دو نفر با یکدیگر ازدواج می کنند، انرژی های آنها نیز همسو می شوند. این انرژی ها باید مثبت باشند تا هر دو عضو بتوانند زندگی خود را با شیوه ای مناسب بهبود و ادامه دهند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اگر انرژی غالب در یک فرد وجود داشته باشد، به طور چشمگیری بر دیگران تأثیر می گذارد و وضعیت هر دوی آنها را به هم می زند. با استفاده از چند راهنمایی در فنگ شویی ازدواج ، شما می توانید انرژی مثبت هر دو عضو را ارتقاء دهید و زندگی طولانی همراه با عشق و همدلی و همبستگی پایدار برای خود رقم بزنید.

مجموعه کار های مرتبط با فنگ شویی ازدواج

با انجام این نکات اساسی است که می توانید به دنبال عشق و رابطه خوب با شریک زندگیتان برای زندگی شادتر و بدون استرس باشید.

الف) خلاص شدن از شر درهم ریختگی

در هم ریختگی یکی از اثرات هویت شخصی شماست و یک انسداد برای جریان انرژی مثبت است! این اولین گامی است که شما با فنگ شویی شروع می کنید. خانه خود را تمیز کنید تا فضای آزاد انرژی مثبت در خانه شما رها شود. توصیه ما این است که اگر به هم ریختگی زیاد است، آن را در بازه زمانی بیشتری انجام دهید. مهم تغییراتی است که اتفاق می افتد نه زمان آن تغییر آن. این مورد جزو موارد ساده و سریع در فنگ شویی ازدواج است.

ب) تنظیم اتاق خواب شما

اتاق خواب در فنگ شویی به عنوان گوشه روابط بین زوجین در فنگ شویی ازدواج است! شما زمان زیادی را که با همسرتان  صرف می کنید، در اتاق خواب است. پس به مراقبت های ویژه ای از این فضا برای بهبود روابط خود نیازمند هستید. البته لازم است بدانید که ما برای اتاق خواب یک مطلب جدا نیز تهیه کرده ایم که می توانید تحت عنوان فنگ شویی اتاق خواب آن را مطالعه فرمایید. اما برای صرف هزینه کمتر تعدادی از آنها که دارای اهمیت است، در اینجا معرفی می کنیم.

چند چیز وجود دارد که شما باید در اتاق خواب خود اجتناب کنید:

پرهیز از استفاده آینه

فنگ شویی ازدواج در زمان های قدیم وجود داشته است! چرا که در زمان های قدیم آینه ها با درب وجود داشتند و در هنگام شب درب های آن را می بستند تا از وجود آن خلاص شوند.

وجود آینه نیز چند فلسفه مهم را در بر خواهد داشت! از جمله این که زمانی که شما خواب هستید و روح از بدن شما خارج می شود و زمانی که از خواب بیدار می شوید روح به جسم باز می گردد و وجود آینه باعث سردرگمی روح شده زیرا زوجین بر روی تخت و زوجین در آینه وجود دارد و روح دچار مشکل شده که به کدام جسم باید باز گردد. آینه ها اگر در روبروی پنجره قرار گیرند باعث بازگرداندن انرژی می شود و نمی گذارد که انرژی وارد شده و در اتاق به گردش در بیاید.

اجتناب از تصاویر خانوادگی

اتاق خواب بخش خصوصی زوجین می باشد. بنابراین باید از عکس دونفره خود در اتاق خواب استفاده کنید! استفاده از عکس اعضای خانواده شما را درگیر مسائل خانوادگی خواهد کرد.

دوری از وسایل الکترونیکی

اتاق خواب شما برای عشق و آرامش است! با کامپیوتر ، تلویزیون ها یا هر نوع وسیله الکترونیک که انرژی آرام شما را مختل می کند، مخلوط نکنید.

نکته: متاسفانه این عمل فنگ شویی ازدواج در زندگی مدرن امروزی کاری دشوار شده است. اما هر چه می توانید از تعداد این وسایل بکاهید.

عدم استفاده از تصاویر و آثار هنری غم انگیز

اجتناب از استفاده از تصاویر غم انگیز یا آثار هنری که غم و غصه را در اتاق خواب نشان می دهند، باعث بهبود روابط شما خواهد شد. چرا که انرژی مثبت را در فضا می پراکند. تصاویر شاد و پر جنب و جوش در فنگ شویی ازدواج به شما کمک می کند تا بدون استرس باشید و انگیزه ی خود را حفظ کنید.

از آیتم های تک اجتناب کنید

هرگز آیتمی را به صورت تک قرار ندهید! هر آیتمی باید به صورت جفت باشد مثلا

  • چراغ های جانبی
  • دکوراسیون
  • و غیره

به صورت جفت نشان دهنده اهمیت هر دو نفر به طور یکسان است! این مورد ساده حتی می تواند نزدیکی بین شما و همسرتان را افزایش دهد.

ج) تنظیم تخت شما

تخت شما جنبه مهمی از ازدواج شما است و بخش کاملا خصوصی بین زوجین است! اهمیت این بخش در فنگ شویی ازدواج بسیار بالاست. به همین دلیل ما سرفصل آن را از دیگر سرفصل های فنگ شویی اتاق خواب جدا کرده ایم.

در اینجا چند نکته در مورد فنگ شویی ازدواج وجود دارد تا تختتان را برای رابطه بهتر  انتخاب کنید:

  1. باید از هر دو طرف قابل دسترس باشد.
  2. تخت خود را زیر پنکه ها سقفی قرار ندهید.
  3. نباید در حالی که در خواب هستید پاهای خود را در برابر درب قرار دهید.
  4. چیزی را در زیر تخت ذخیره نکنید، چرخش جریان انرژی را آزاد کنید.
  5. سر خود را هنگام خواب باید به بهترین جهت قرار دهید. (جهت بر اساس تعیین عدد کوآ مشخص می شود.)(لینک فنگ شویی شخصی محاسبه عدد کوا)
  6. شما باید تخت محکم و کمی بزرگ باشد.

د) درب خود را ببندید

درب اتاق تخت خواب خود را در شب ببندید! زیرا این فضای شخصی شما است و شما هم با همسرتان در اینجا استراحت می کنید. بستن درب ها باعث می شود تا درب ها انرژی شما را از بین نبرند.

ه) درمان فنگ شویی برای اتاق

1- از آویز نقاشی و آثار هنری که نشان دهنده عشق و عاشقانه استفاده کنید! مواردی مانند:

  • جفت بالش های قرمز
  • جفت بالش های شکل قلب

این موارد جزئی است که در کنار هم می تواند تاثیری فوق العاده در بهبود روابط زوجین و فنگ شویی ازدواج باشد.

2- پنجره ها یا درب های خود را برای دریافت نور طبیعی روزانه بیست دقیقه باز کنید. این هوا تازه به اتاق خواب شما انرژی مثبتی را می رساند.

3- لاک پشت کریستال را در بخش شمال شرق اتاق خواب خود قرار دهید برای طول عمر و سلامتی زوجین

4- چراغ های بلند به عنوان درمان خوب فنگ شویی در نظر گرفته شده اند تا عنصر آتش را فعال کنند. عنصر آتش از میان عناصر فنگ شویی باعث بهبود روابط در فنگ شویی ازدواج است.

5- اتاق خواب خود را با عناصر آتش بهبود بخشید. عناصر آتش مانند:

  • یک جفت شمع
  • جفت چراغ قرمز
  • چراغ های قرمز نرم و غیره

می توانید این موارد را روشن کنید تا آتش خود را در غریزه عشق بهبود بخشید.

سایر موارد بهبود فنگ شویی ازدواج

1- درب حمام شما نباید به تختتان باز شود.

2-سطح اتاق ها نیز باید با هم یکی باشند! یک اتاق خواب نباید بیش از حد نسبت به سایر اتاق ها، وسیع شود.

3- شکل مناسب برای اتاق ها، مربع یا مستطیل است و اتاق های “L” شکل ناقص به نظر می رسند! این زاویه ی موجود در اتاق ها مولد نیروی شار منفی است. و باید برای بی اثر کردن آن  از نصب آینه در دو سمت دیوار  کمک بگیریم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر