موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش زبان آمریکایی

آموزش زبان آمریکایی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 17:50

۱۴ اردیبهشت

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آموزش زبان آمریکایی آنلاین

آموزش زبان آمریکایی آنلاین : هر چه از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بگوییم کم گفته ایم. همه افراد در هر موقعیتی که باشند باز هم به زبان انگلیسی نیاز پیدا خواهند کرد. اگر به فیلم های انگلیسی و آمریکایی علاقه مند باشید و به تلفظ آن ها دقت کنید متوجه می شوید که تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد. لهجه مردم انگلیس را بریتانیایی و لهجه مردم آمریکا را آمریکایی می گویند.  تفاوت هایی بین این دو زبان وجود دارد. برخی از این تفاوت ها مربوط به املای کلمات، برخی مربوط به تلفظ، برخی نیز به مفهوم کلمات و برخی نیز به گرامر ارتباط دارد.

در سراسر جهان گویش آمریکایی بیشتر به رسمیت شناخته شده است و در مقایسه با انگلیسی بریتانیایی املای آن آوای بیشتری دارد. همچنین دارای الگوی گرامری بهتری بوده و تلفظ آن قابل تشخیص‌ تر است.

اما اگر تمایل داشته باشد زبان آمریکایی را آموزش ببینید چه راه هایی پیش روی شما است ؟

یکی از روش هایی که به احتمال زیاد از آن استفاده کرده اید، شرکت در کلاس های حضوری می باشد که می توانید از آن به طو مستقیم با استاد زبان در ارتباط باشیم و زبان آمریکایی را یاد بگیرید.

استفاده از کتاب ها و سی دی های آموزشی نیز روش دیگری است که می توانید برای آموزش زبان استفاده کنید.  

گاهی این روش ها مشکلاتی را برای شما ایجاد می کنند که شما را از ادامه روند آموزشی تان منصرف می کنند. برای مثال اگر فاصله آموزشگاه تا منزل یا محل کارتان زیاد باشد زمانی برای رسیدن به کلاس تلف خواهید کرد به خصوص اگر در شهر شلوغی مانند تهران باشید به احتمال زیاد در ترافیک هم خواهید ماند.

با رشد تکنولوژی می توان از روش های آنلاین برای آموزش زبان جدید استفاده کرد. امروزه پلتفرم های مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها برای آموزش زبان آمریکایی آنلاین استفاده کرد. این روش مزایایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد :

Untitled-1y5.jpg

آموزش زبان آمریکایی آنلاین

مزایای آموزش زبان آمریکایی آنلاین :

در منزل خودتان می توانید آموزش ببینید بدون اینکه مجبور باشید خانه را ترک کنید و زمانتان برای رسیدن به کلاس هدر دهید.

ساعت کلاس ها را می توانید خودتان تنظیم کنید به طوری که به کارهای دیگر خود نیز برسید و در زمان خالی آموزش هم ببینید.

می توانید فایل جلسات آموزشی را دانلود کنید. این باعث می شود تا بتوانید در هر زمانی دوباره درس را مرور کنید.

در این روش نیز می توانید به طور مستقیم با استاد زبانتان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

برخی از کلاس های آنلاین به صورت گروهی برگزار می شوند به این معنی که می توانید با همکلاسی هایتان نیز ارتباط برقرار کنید و دوست های جدید پیدا کنید.

هزینه این نوع آموزش معمولا کم تر از کلاس های حضوری است بنابراین با بودجه کم هم می توانید به آموزش زبان آمریکایی آنلاین بپردازید.

مرتبط بخوانید : معلم زبان آنلاین : از هر جای ایران حرفه ای یاد بگیر!

آموزش زبان آمریکایی آنلاین : کجا یاد بگیریم ؟

برای شما هم سوال است که از کدام می توانید به آموزش آنلاین زبان آمریکایی دست پیدا کنید ؟

زبان نگار  پاسخ سوال شماست!

درجهت حفظ رسالت موسسه مبنی بر آموزش زبان به هموطنان عزیز در سراسر کشور تصمیم گرفته شد تا همه عزیزان در کشور امکان استفاده از آموزش را داشته باشند و افراد پایتخت نشین هم با توجه به مشغله کاری شان گاها نمی توانند از کلاسهای حضوری استفاده کنند و یا با گذراندن چند ترم موفق به اتمام آموزش شان نمی شوند .

دوره های آموزش آنلاین کلیه زبانها، با تلاش گروه کارشناسان زبان  و متخصصان IT زبان نگار شکل گرفته است.

سامانه آموزش آنلاین زبان انگلیسی زبان نگار  از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در ایران بوده که توسط متخصصان IT موسسه برای آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی بهینه سازی شده است، به طوری که زبان آموزان مانند کلاس‌های حضوری بتوانند آموزش‌های موثر و مفید ببینند.

این نرم افزار به صورت کاملا اختصاصی برای آموزش های زبان تهیه و تنظیم شده است. در این نرم افزار دانش آموزان تصویر و صدای استاد را همزمان دارند و زبان آموزان به راحتی می توانند در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد. همچنین تخت وایت برد مجازی استاد در اختیار همگان قرار دارد.

کلاس های آنلاین زبان نگار به دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود.

تاکید این کلاس ها مانند دوره های حضوری بر روی تقویت مکالمه زبان آموزان میباشد.

درکلاس‌های آنلاین هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … به وجود نخواهند آورد.

اگر دوست دارید آموزش زبان آمریکایی آنلاین را تجربه کنید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به صورت آنلاین ثبت نام کنید :

کلاس آنلاین زبان

آمادگی برای آزمون های بین المللی به صورت آنلاین :

علاوه بر این که می توانید زبان آمریکایی را به صورت آنلاین آموزش ببینید می توانید خود را به همین روش برای آزمون های بین المللی آماده کرده و مهارت های لازم را یاد بگیرید.

آزمون تافل : از جمله آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که مدرک آن در سراسر جهان پذیرفته شده و دارای اعتبار است. این آزمون جهت اهداف تحصیلی، شغلی، مهاجرت و … کاربرد دارد و افراد برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسه های معتبر به مدرک تافل نیاز دارند. بیش از ۹۰۰۰ موسسه در ۱۳۰ کشور مختلف از جمله ۱۰۰ دانشگاه برتر آمریکا مدرک تافل را به عنوان یک مدرک معتبر می پذیرند. آزمون تافل بیشتر از سایر آزمون های زبان پذیرفته شده و قابل اعتماد است.

Untitled-1654.jpg

آموزش زبان آمریکایی آنلاین

آزمون جی آر ای : جی آر ای نیز یکی از آزمون های بین المللی می باشد که کاربردهای مختلفی دارد. این آزمون مهارت های شفاهی، ریاضی، تفکر انتقادی و نوشته‌های تحلیلی را ارزیابی می کند همچنین دارای دو نوع عمومی و موضوعی می باشد. این آزمون برای ورود دانشجویان به مقاطع بالاتر از کارشناسی کاربرد دارد.

از دانشجویی که قصد ورود به مقطع ارشد و دکترا را دارد انتظار می ‌رود بتوانند مدرک جی آر ای را دریافت کنند.

آزمون آیلتس : آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی در سطح جهان برای اثبات مهارت های زبان انگلیسی است. این آزمون کاربرد های مختلفی دارد که افراد بر اساس اهداف و نیازهایی که دارند در این آزمون باید شرکت کنند. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون PTE  : آزمون پی تی ای که مخفف عبارت Pearson Test of English می باشد یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی در دنیا است که همانند آزمون های آیلتس و تافل اعتبار جهانی دارد. این آزمون به دو صورت General  و Academic توسط سازمان پیرسون Pearson که ناشر Longman  نیز می باشد، برگزار می گردد. همچنین تنها آزمون آکادمیک پی تی ای مورد قبول اداره مهاجرت و دانشگاه های کشور استرالیا می باشد.

 برای ثبت نام در این دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید :

آموزش آنلاین آزمون های بین الملل

در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان زبان نگار برای آموزش زبان آمریکایی آنلاین را دارید، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۴۳۹۴۲ به گرمی پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیگر شماره های مرکز زبان نگار:

۰۲۱۸۸۹۹۶۰۳۴

۰۲۱۸۸۹۹۶۰۳۷

۰۲۱۸۸۹۵۶۵۸۲

۰۲۱۸۸۹۹۶۳۹۲

این مطالب را از دست ندهید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر