موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تاثیر رنگها در فضای مدرسه در میزان یادگیری دانش آموزان

تاثیر رنگها در فضای مدرسه در میزان یادگیری دانش آموزان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 آذر 1399 ساعت 13:24

مشخصات نویسندگان مقاله تاثیر رنگ ها در فضای مدرسه در میزان یادگیری دانش آموزان

میردوست خاشی

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

- کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی ساری

سجاد دهقانی

- کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

چکیده مقاله:

رنگ جزو جدایی ناپذیر و ضروری زندگی و محیط پیرامون انسان هاست زیرا با کمک آن می توان احساسات خود را بیان کرد و حالاتیرا به وجود آورد که بتواند تأثیر لازم و مناسب خود را بگذارد. رنگ ها می توانند موجب شادی، امید یا ناراحتی و اندوه در افراد شوند.در اینتحقیق از روش کتابخانه ای استفاده شده است. تأثیر روانی رنگ ها در اشخاص مختلف همیشه مورد توجه دانشمندان بوده که اینمطالعات به مرور گسترش نیز یافته است. ما در این مقاله توانایی رنگ ها و تاثیر آن بر انسان و همچنین تاثیرات آن بر فضای کار وآثار آن بر تفکر و خلاقیت انسان را مورد بررسی قرار داده ایم.

کلیدواژه ها:

رنگ مناسب ، فضاي آموزشي، نقش رنگ در آموزش

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این

مقاله

می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت

مقاله

در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:

https://civilica.com/doc/394504/

کد COI مقاله:

EPSCONF02_0379

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این

مقاله

ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

خاشی، میردوست و دهقانی، سجاد،1394،تاثیر رنگ ها در فضای مدرسه در میزان یادگیری دانش آموزان،دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی،تهران،،،https://civilica.com/doc/394504

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.

برای بار اول: (

1394، خاشی، میردوست؛ سجاد دهقانی

)

برای بار دوم به بعد: (

1394، خاشی؛ دهقانی

)

برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش

راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی)

را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود ممقالهقاله لینک شده اند :

اقبال، بهرام، ملاحظاتی درباره رنگ، صنعت چاپ، تهران، شماره139 ص22-5 ... ایزدی، صمد.1372. اثربخشی آموزشهای ضمن خدمت معلمان در رشته آموزش ... (مقاله کنفرانسی) محمد نور، حسین. درک ومشاهده رنگ، صنعت چاپ شماره 144، ... زمان، ساعد، مترجم1369، ژرارداد1989، مولف، رنگ ها برای سلامتی شما، ... شروه، عربعلی.1368.تاثیر متقابل رنگ ها، تالیف جوزف البرز، نشر، تهران. ... دلاور، علی، 1374، مری جی آلن(مترجم) و وندی ام ین(مولف)، ... دکتر احمد عابدی ... [و دیگران] ؛ (1391)، مهارت های ... _ Adamson. R.D 1991. Classroom lighting and pupil achie vement ... Battle.j. 1998, test - retest reliability of battle, s anxiety ... Be sonen. ? , 1995. Masilas variable in the classroom ... Anderson and Anderson 1957, an introduction o projective techniques. Prenticettall ... Meenan. A.I. 1991, The effect of classroom environment _ achievement ... Witting . A.F .And William, G. 1984, pcychology an introduction ...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر