موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:01

۲۱:۰۶:۵۰ - ۱۲ تیر ۱۳۹۸

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

شبکه اجتماعی اینستاگرام در برنامه خود قسمتی برای جستجوی پیشرفته کاربران ، هشتگ ، موقعیت مکانی قرار داده است که کاربر می تواند از این قسمت برای پیدا کردن برند مورد علاقه ، دوستان خود ، آی دی مورد نظر ، پست هایی که در موقعیت های مکانی مشخص ارسال شده اند و جستجوی پستهایی که از هشتگ های مرتبط استفاده کردند . در ادامه کار با قسمت سرچ را در سایت فالوور ارزان به شما آموزش خواهیم داد . 
 

شما با تایپ در قسمت Search می تونید در بخش مورد نظر جستجوی خود را انجام دهید . در این قسمت می توانید از هر زبانی که نیاز شما هست استفاده کنید . در ادامه بخش های سرچ را توضیح می دهیم . 

1 - Top : در این قسمت لیست پیشنهادی اینستاگرام را به نسبت فالو شده ها از طرف شما و فالو شده ها از طرف دوستان و آشنایان را نمایش می دهد و این قسمت برای سریعتر به هدف رسیدن شما در جستجو می باشد . این قسمت مخلوطی از کاربران ، هشتگ ، موقعیت های مکانی ترند شده می باشد . 
 

searchinstagram1.jpg
 

2 - People : در این بخش فقط کاربران نمایش داده می شوند و شما در این قسمت نمی توانید به دنبال هشتگ و موقعیت های مکانی بگردید . این قسمت مناسب پیدا کردن کاربران می باشد . 
 

searchinstagram2.jpg
 

3 - Tags : در این بخش شما می توانید هشتگ های استفاده شده توسط کاربران در پست های خود را دنبال کنید . اگر کاربری از هشتگ مثلا #فالوور در پست عمومی خود استفاده کرده باشد شما با جستجوی فالوور می توانید در این لیست پست کاربر مورد نظر را پیدا کنید . این قسمت بسیار محبوب می باشد و لیست به صورت محبوبیت نمایش داده می شود . مثلا اگر به دنبال مطالب آشپزی هستید کافیه در بخش جستجوی هشتگ کلمه آشپزی را تایپ کنید . 
 

searchinstagram3.jpg
 

4 - Place : در این بخش شما می توانید موقعیت مکانی مورد نظر خود را پیدا کنید . مثلا شهر مورد نظر یا رستوران و مغازه دلخواه خود . البته باید قبلا توسط کاربران این موقعیت مکانی در پستی ثبت شده باشد . مثلا در مورد رستوران ها یا صاحب رستوران یا مشتریهای آن رستوران در پست خود موقعیت مکانی را درج کرده اند و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید . 


searchinstagram4.jpg
 

مطالب آموزشی دیگر : 

آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر