موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

محاسبه بیمه بدنه دانا

محاسبه بیمه بدنه دانا

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 16:30

بیمه دانا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه است که تاریخ تاسیس و فعالیت آن به سال 1353 بر می‌گردد. در آن زمان بیمه دانا با مشارکت یک شرکت انگلیسی مشغول به فعالیت شد و تا امروز همچنان در صنعت بیمه کشور فعال است و توانسته یکی از شرکت‌هایی باشد که سهم بزرگی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص داده است. بیمه بدنه یکی از انواع رشته‌های بیمه‌ای است که توسط این شرکت ارایه می‌شود. در کنار بیمه شخص ثالث، تهیه بیمه بدنه نیز مهم است و امروزه با بالا رفتن قیمت خودرو و قطعات آن، لزوم خرید آن پیش از پیش احساس می‌شود. این بیمه خسارت‌های واردشده به اتومبیل به خصوص در زمانی که بیمه‌گزار مقصر حادثه باشد را جبران می‌کند. علاوه بر این، پوشش‌های دیگری نیز در بیمه بدنه وجود دارد که باعث می‌شود هرچه بیشتر در زمان حوادث از بیمه‌گزار حمایت کند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

2.svgمزایای بیمه بدنه دانا برای بیمه‌گزار چیست؟

چرا باید بیمه‌گزار بیمه بدنه بخرد و چرا عده‌ای ترجیح می‌دهند این بیمه را از شرکت بیمه دانا خریداری کنند؟ همان‌طورکه در قسمت قبل گفتیم با توجه به افزایش قیمت خودرو و قطعات مربوط به آن بسیار منطقی و به صرفه است که بیمه‌گزار بیمه بدنه تهیه کند. از مزایای بیمه بدنه ماشین می‌توان به حمایت آن از بیمه‌گزار در حوادث مختلف اشاره کرد اما شرایط این بیمه در همه شرکت‌ها یکسان نیست در اینجا می‌خواهیم شرح دهیم که با خرید بیمه بدنه دانا از چه مزایایی می‌توانید استفاده کنید:

  • 1. حمایت از بیمه‌گزار مقصر: در مواقعی که بیمه‌گزار مقصر حادثه باشد، به جای اینکه خسارت واردشده به خودروی وی را خودش بپردازد، آن را از بیمه بدنه دریافت کند.
  • 2. حمایت از بیمه‌گزار با پرداخت خسارات مازاد: اگر بیمه‌گزار در حادثه‌ای مقصر نباشد، ابتدا خسارات واردشده از محل بیمه شخص ثالث راننده مقصر پرداخت می‌شود اما گاهی پیش می‌آید که سطح تعهدات بیمه شخص ثالث راننده مقصر کمتر از خسارتی است که ایجاد کرده، در این زمان بیمه‌گزار می‌تواند از طریق بیمه بدنه خود، مازاد خسارت واردشده را دریافت کند.
  • 3. دریافت خسارت در صورت سرقت جزیی و کلی خودرو: در مواردی که قطعاتی از خودروی بیمه‌گزار دزدیده شود، خسارت قطعات دزدیده شده تا سقف تعهدات قابل پرداخت است. همچنین در صورت دزدیده شدن خودرو، هزینه‌ای نزدیک به قیمتِ روز خودرو به بیمه‌گزار پرداخت می‌شود.
  • 4. دریافت خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی: در حوادث ناگوار طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله و... که بیمه‌گزار هیچ نقشی در آن ندارد نیز چنانچه خسارتی به خودروی وی وارد شود با بیمه بدنه قابل جبران است.
  • 5. دریافت خسارت از حوادث تحت پوشش: با رخ دادن خساراتی که تحت پوشش بیمه باشند، تا سقف تعهدات ثبت‌شده در بیمه بدنه دانا می‌توان خسارت دریافت کرد.
  • 6. مراکز پرداخت خسارت: بیمه دانا دارای بیش از 70 مرکز پرداخت خسارت در کل کشور است که روند دریافت خسارت را ساده‌تر می‌کند و بیمه‌گزار با مراجعه به این شعب می‌تواند نسبت به دریافت خسارت خود اقدام کند.

calculation.svgمحاسبه بیمه بدنه دانا

محاسبه بیمه بدنه دانا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

نوع خودرو: نوع خودرو بر قیمت بیمه بدنه تأثیر دارد. طبیعی است که قیمت بیمه بدنه یک بنز نمی‌تواند با قیمت بیمه بدنه پژو 206 برابر باشد.

سال ساخت خودرو: سال ساخت خودرو به طور مستقیم بر قیمت بیمه بدنه اثر می‌گذارد به این ترتیب هر چه سال ساخت خودرو جدیرتر باشد قیمت بیمه بدنه نیز بیشتر می‌شود.

تخفیف‌های بیمه: یکی از مهم‌ترین تخفیف‌های بیمه بدنه، تخفیف عدم خسارت است. این تخفیف برای کسانی اعمال می‌شود که در سال گذشته بیمه بدنه داشته‌اند اما از بیمه‌نامه خود برای دریافت خسارت استفاده نکرده‌اند. علاوه بر تخفیف عدم خسارت، شرکت‌‌های بیمه تخفیف‌های متنوعی را برای بیمه بدنه در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها نقش مهمی در کاهش قیمت بیمه بدنه دارند؛ بنابراین اگر قصد خرید ارزانترین بیمه بدنه را دارید باید ببینید کدام شرکت بیشترین تخفیف را ارایه می‌دهد.

ارزش روز خودرو: منظور از ارزش روز خودرو، قیمت اتومبیلتان است. یادتان باشد موقع خرید بیمه بدنه، خودرو را به قیمت واقعی آن بیمه کنید چون اگر ارزش خودرو را کمتر از قیمت واقعی آن به شرکت بیمه اعلام کنید در زمان حادثه، خسارت کمتری نیز دریافت می‌کنید.

پوشش‌های درخواستی بیمه‌گزار: بیمه بدنه دو دسته پوشش اصلی و اضافی دارد. در صورت انتخاب هر یک از پوشش‌های اضافی مبلغ اندکی به حق بیمه فرد اضافه می‌شود.

اگر می‌خواهید از قیمت بیمه بدنه دانا برای اتومبیلتان مطلع شوید باید استعلام بیمه بدنه را انجام دهید. در حال حاضر امکان دریافت استعلام بیمه بدنه دانا از طریق سایت بیمیتو فراهم شده است. کافی است به سایت بیمیتو وارد شوید و به چند سوال ابتدایی در خصوص خودرو خود پاسخ دهید تا در ادامه قیمت بیمه بدنه دانا را برای خودرو خود مشاهده کنید. در صفحه استعلام قیمت این امکان را دارید که انواع تخفیف‌ها و پوشش‌های بیمه را انتخاب کنید و سپس نرخ نهایی این بیمه را در شرکت‌های مختلف با هم مقایسه کنید و بهترین بیمه را سفارش دهید.

3.svgپوشش‌های بیمه بدنه دانا و حمایت از بیمه‌گزار

پوشش‌های بیمه بدنه به صورت اصلی و فرعی ارایه می‌شود. پوشش‌های اصلی در بیمه‌نامه لحاظ شده و کافی است که بیمه‌گزار بیمه را بخرد اما پوشش‌های فرعی در بیمه‌نامه لحاظ نمی‌شوند و بیمه‌گزار می‌تواند در زمان استعلام بیمه بدنه یا خرید بیمه‌نامه، آن‌ها را انتخاب کند. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه عبارت‌اند از:

  • 1. پوشش خسارت‎‌های واردشده برخورد و تصادف خودرو با اجسام ثابت و متحرک دیگر و یا برخورد آن‌ها با خودرو. در این مورد اگر خسارت کلی به جز سرقت باشد تا 90% ارزش خودرو به بیمه‌گزار خسارت پرداخت می‌شود.
  • 2. پوشش پرداخت خسارت ناشی از انفجار و آتش‌سوزی و برخورد صاعقه.
  • 3. پوشش خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و آتشفشان که تا 80% ارزش خودرو توسط بیمه بدنه دانا قابل جبران است.
  • 4. پوشش پرداخت خسارت برای سرقت کلی خودرو که سقف پرداختی آن در بیمه دانا تا 80% ارزش خودرو است.
  • 5. پوشش پرداخت خسارت سقوط و واژگونی.
  • 6. پوشش پرداخت هزینه‌هایی که صرف نجات خودرو از حادثه یا انتقال آن به تعمیرگاه می‌شود. میزان پرداختی در این پوشش حداکثر تا 20% مبلغ خسارت واردشده است.
نوع پوششنوع خسارتسقف تعهدات
خسارت حوادث به جز سرقت کلی تا 90% ارزش خوردو
خسارت حوادث به جز سرقت جزیی برای خسارت اول تا 90% مبلغ خسارت

برای خسارت دوم تا 80% مبلغ خسارت

برای خسارت سوم تا 70% مبلغ خسارت
خسارت آتش سوزیکلیتا 90% ارزش خودرو
سرقت کلیکلیتا 80% ارزش خودرو
پوشش هزینه‌های نجات و انتقال خودروجزییتا 20% مبلغ خسارت

3h32.svgپوشش‌های فرعی بیمه بدنه دانا:

پوشش‌های دیگری نیز در بیمه بدنه دانا وجود دارد که بیمه‌گزار با توجه به نیاز و درخواست خود باید آن‌ها را انتخاب کند. انتخاب پوش‌های فرعی یا اضافی بیمه بدنه باعث می‌شود که بیمه‌گزار از حمایت بیشتری برخوردار شود و تحت حوادث مختلف بتواند از بیمه‌نامه خود خسارت بگیرد. پوشش‌های فرعی بیمه بدنه در همه شرکت‌ها یکسان نیستند و سقف تعهدات آن‌ها نیز با یکدیگر فرق دارد. تعداد و سقف پوشش‌های بیمه بدنه دانا به شکل زیر است می‌توانید در ادامه توضیحات هر پوشش را نیز مطالعه کنید:

نوع پوششنوع خسارتسقف تعهدات
خسارت ناشی از پاشیدن رنگ، مواد اسیدی و شیمیاییجزییتا 80% از خسارت واردشده
خسارت ناشی از بلایای طبیعیجزیی/کلیتا 80% از خسارت واردشده
سرقت کلی و سرقت درجاجزییتا 80% ارزش روز خودرو و یا 80% ارزش نو قطعات و لوازم به سرقت رفته
سرقت درجای لوازم فابریکجزییتا 10% ارزش خودرو
سرقت رینگ، لاستیک و باتریجزییتا 50% ارزش نو آن‌‌ها
نوسانات قیمت خودروکلیتا 25% از ارزش روز خودرو
ایاب و ذهاب-10 هزار تومان روزانه و به مدت 30 روز
شکست شیشهجزییتا 80% قیمت روز شیشه
ترانزیتجزییبسته به میزان خسارت در بیرون از کشور

- پوشش خسارت ناشی از پاشیدن رنگ، مواد اسیدی و شیمیایی بر روی خودرو نیز تا 80% خسارت واردشده توسط بیمه بدنه دانا پرداخت می‌شود.

- پوشش پرداخت خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله تا 80% از خسارت واردشده است.

- پوشش سرقت کلی و جزیی خودرو یعنی اگر خودروی بیمه‌گزار دزدیده شود تا 80% ارزش روز خودرو و اگر لوازم و قطعات آن به سرقت رفته باشد تا 80% خسارت واردشده قابل جبران است.

- پوشش پرداخت خسارت برای سرقت لوازم صوتی و قطعات فابریک خودرو که مقدار آن حداکثر تا سقف 10% از ارزش خودرو است.

- پوشش پرداخت خسارت‌های واردشده به باتری، رینگ و لاستیک‌ها که به خاطر استهلاک بیشتر آن‌ها حداکثر تا 50% از ارزش نو آن‌ها به بیمه‌گزار خسارت پرداخت می‌شود.

- پوشش نوسانات ارزش خودرو تا 25% ارزش روز خودرو را در زمان خسارت می‌پردازد. ارزش روز خودرو یعنی قیمتی که امروز برای خودروی شما در بازار خودرو تعیین می‌شود.

- پوشش ایاب و ذهاب برای مواقعی است که بیمه‌گزار در اثر حوادثی تحت پوشش بیمه بدنه قادر به استفاده از خودروی خود نیست. در این زمان پوشش ایاب و ذهاب مبلغی را برای رفت‌وآمد معمول بیمه‌گزار به وی می‌پردازد که این مبلغ روزانه 10 هزار تومان و به مدت 30 روز پرداخت می‌شود. 3 روز از این مدت هم به عنوان فرانشیز از بیمه‌گزار کسر می‌شود.

- شکست شیشه به خسارت ناشی از شکسته شدن شیشه در اثر عوامل تحت پوشش بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و سقف پرداخت این خسارت تا 80% ارزش روز شیشه است.

- پوشش ترانزیت برای خساراتی است که در بیرون از کشور به خودرو وارد می‌شود. در حالت عادی بیمه بدنه تنها محدود به ایران است اما اگر بیمه‌گزار قصد داشته باشد با خودروی خود به خارج از کشور سفر کند و در آنجا نیز از مزایای بیمه بدنه خود استفاده کند باید این پوشش را انتخاب کند.

6exception.svgاستثناهای بیمه بدنه دانا چه مواردی هستند؟

طبق قانون بیمه بدنه دانا مواردی وجود دارد که در تعهد بیمه‌نامه نیست و در هیچ یک از این موارد بیمه‌گر خسارتی به بیمه‌گزار پرداخت نمی‌کند. به این موارد، استثنائات بیمه بدنه دانا نیز گفته می‌شود و به شرح زیر هستند:

  • خسارت‌های عامدانه‌ای که توسط بیمه‌گزار یا ذی‌نفع بیمه‌نامه ایجاد شده باشد.
  • خسارت‌هایی که در اثر اعتصابات، شورش، بلوا و آشوب ایجاد شده باشد.
  • خسارت‌هایی که به خاطر فرار از تعقیب پلیس ایجادشده باشد به جز در مواردی که خودرو توسط مجرم تصرف شده باشد.
  • خسارت‌هایی که در اثر تشعشعات یا انفجارهای هسته‌ای ایجاد شده باشد.
  • در صورت نداشتن گواهینامه،؛ نداشتن اعتبار گواهینامه در زمان حادثه و یا متناسب نبودن نوع گواهینامه با خودرو، بیمه دانا تعهدی نسبت به پرداخت خسارت نخواهد داشت.
  • خسارت‌هایی که در اثر بکسل کردن دیگر وسایل نقلیه به خودروی بیمه‌گزار وارد شده باشد. مگر این که به دستور مقامات قضایی و مجاز باشد.
  • خسارت‌هایی که در نتیجه مصرف مواد مخدر، روانگردان و یا مشروبات الکلی ایجاد شده باشد خارج از تعهدات شرکت بیمه است.
  • خسارت‌هایی که به دستگاه‌ها و بخش‌های الکتریکی و الکترونیکی وارد شده باشد و ناشی از خرابی و نقص در کارکرد آن‌ها باشد.
  • خسارت‌هایی که به خاطر حمل بار بیشتر از حد مجاز باشد.

price.pngقیمت بیمه بدنه دانا

بر خلاف بیمه شخص ثالث که حق بیمه پایه آن در شرکت‌های مختلف تقریبا یکسان است نرخ بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف یکسان نیست. کافی است استعلام بیمه بدنه را انجام دهید تا متوجه شوید برای یک خودرو مشخص در شرکت‌های مختلف تا چند صد هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد. ممکن است فکر کنید که چون بعضی از شرکت‌های بیمه شناخته شده‌تر هستند این بیمه را با قیمت بیشتری به بیمه‌گزار ارایه می‌دهند اما یادتان باشد تنها دلیل تفاوت قیمت بیمه بدنه این موضوع نیست. دلایل زیادی برای اختلاف قیمت بیمه بدنه وجود دارد یکی از این دلایل، تخفیف‌های شرکت بیمه است. ممکن است بعضی از شرکت‌ها، تخفیف‌های ویژه‌ای بر حق‌بیمه اعمال نکنند و همین موضوع باعث ‌شود قیمت بیمه بدنه در آن شرکت‌ها گران‌تر باشد. در هر صورت باید بدانید که ارزان‌ترین بیمه بدنه همیشه بهترین آن نیست و لازم است عوامل مختلفی مانند تعداد مراکز پرداخت خسارت، پوشش‌های اضافی، تخفیف‎ها و سقف تعهدات بیمه‌نامه بررسی شود. اما به طور کلی می‌توانیم بگوییم قیمت بیمه بدنه دانا نه تنها نسبت به بسیاری از شرکت‌های بیمه گران نیست بلکه این شرکت تخفیف‌های متنوعی را برای بیمه‌گزار در نظر می‌گیرد.

7offasia.svgتخفیف ویژه بیمه بدنه دانا برای بیمه‌گزار

شرایطی وجود دارد که در آن بیمه دانا برای خرید بیمه بدنه خودرو به بیمه‌گزار تخفیف می‌دهد و اگر بیمه‌گزار این شرایط را داشته باشد می‌تواند با استفاده از تخفیف‌های دریافتی، بیمه بدنه را با قیمتی پایین‌تر خریداری کند.

  • تخفیف صفر کیلومتر: این تخفیف برای خودروهایی در نظر گرفته شده که تازه تولید شده و هنوز صفر کیلومتر هستند. میزان این تخفیف در بیمه بدنه دانا 30% است و مهلت استفاده از این تخفیف حداکثر تا 3 ماه بعد از تحویل خودرو است.
  • تخفیف عدم خسارت ثالث: با داشتن تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث می‌توانید بیمه بدنه را نیز با تخفیف بخرید. تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث به خودروهایی که تخفیف بیمه بدنه ندارند ارایه می‌شود. برای استفاده از این تخفیف لازم است که تعداد سال‌‌های تخفیف عدم خسارت به نام بیمه‌‌گزار باشد. میزان تاثیر تخفیف عدم خسارت شخص ثالث بر روی بیمه بدنه دانا مطابق جدول زیر است:
تخفیف عدم خسارت شخص ثالث بر روی بدنه
سال‌های تخفیف عدم خسارتمیزان تخفیف
تا 4 سال25%
بالاتر از 4 و تا 8 سال35%
8 سال به بالا45%
  • تخفیف ارزش خودرو: این تخفیف ویژه بیمه بدنه دانا است که بر اساس ارزش خودروی بیمه‌گزار، درصد مشخصی به وی تخفیف پرداخت می‌کند. جدول تخفیف ارزش خودروی بیمه بدنه دانا به شرح زیر است.
ارزش خودرو درصد تخفیف
10 تا 18 میلیون تومان5%
18 تا 25 میلیون تومان8%
25 تا 35 میلیون تومان11%
35 تا 50 میلیون تومان14%
50 تا 75 میلیون تومان17%
75 تا 100 میلیون تومان20%
100 میلیون تا 200 میلیون تومان25%
200 تا 500 میلیون تومان30%
500 میلیون تومان به بالا30%

بیمه دانا ممکن است به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بیمه‌گزار در نظر بگیرد. همچنین خرید نقدی بیمه بدنه دانا و یا خرید بیمه بدنه با همه پوشش‌ها به صورت کامل نیز ممکن است تخفیفاتی را شامل حال بیمه‌گزار کند.

policy.svgتمدید بیمه بدنه دانا

اعتبار بیمه‌نامه بدنه یک سال است و پس از آن بیمه‌گزار باید مجدداً تمدید بیمه را انجام دهد. بیمه‌گزار می‌تواند بیمه‌نامه را با شرکت قبلی تمدید کند و یا شرکت جدیدی را انتخاب کند. اگر تجربه خرید بیمه بدنه را داشته باشید احتمالاً می‌دانید برای صدور این بیمه نیاز به بازدید از خودرو وجود دارد. حال ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا تمدید بیمه بدنه هم نیاز به بازدید از خودرو دارد یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر بیمه‌گزار بخواهد بیمه را با همان شرکت قبلی تمدید کند در شرایطی این امکان وجود دارد که بیمه بدنه بدون بازدید از خودرو تمدید شود. این شرایط در هر شرکت بیمه متفاوت است. اگر در سال گذشته بیمه بدنه دانا داشته‌اید و در سال جدید هم قصد تمدید با همین شرکت را دارید در شرایط زیر کارشناسان بیمه دانا بدون این که خودرو شما را بازدید کنند بیمه را برایتان تمدید می‌کنند.

  • از تاریخ سررسید بیمه‌نامه بدنه نگذشته باشد.
  • در صورتی که تغییری در پوشش‌های اضافی بیمه‌نامه نسبت به سال قبل نداده باشید.
  • در صورتی که اتومبیلتان نسبت به سال گذشته بیش‌تر از 50 درصد گران‌‌تر نشده باشد.

8khesarat.svgگام به گام روند دریافت خسارت بیمه بدنه دانا

بیمه‌گزار برای دریافت خسارت خود ابتدا باید به یکی از شعب پرداخت خسارت مراجعه کرده و فرم اعلام خسارت را تهیه و تکمیل کند. سپس بیمه‌گزار باید مدارک مورد نیاز را به شرکت بیمه ارایه کند تا شرکت بیمه بتواند بر اساس آن میزان خسارت را تعیین کرده و به بیمه‌گزار بپردازد. پس از تعیین میزان خسارت، مبلغ تعیین‌شده به حساب بیمه‌گزار، واریز می‌شود. پرداخت خسارت در شرکت‌های بیمه متفاوت است و ممکن است در قالب چک یا حواله به بیمه‌گزار پرداخت شود. در مواردی که قطعات خودرو با نظر کارشناس بیمه تعویض می‌شوند، قطعات تعویض شده که به آن داغی می‌گویند باید به شرکت بیمه تحویل داده شود. در مواردی که خسارت کلی در نظر گرفته شود نیز قبل از دریافت خسارت باید سند خودرو به نام شرکت بیمه ثبت شود.

9duckhsr.svgمدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه دانا

بیمه‌گزار برای دریافت خسارت خود از شرکت بیمه لازم است مدارکی ارایه کند که بر اساس آن خسارت تایید شده و میزان آن مشخص و در نهایت به بیمه‌گزار پرداخت شود. مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه ماشین از بیمه دانا به شرح زیر است:

  • 1. تهیه و تکمیل فرم اعلام خسارت بیمه بدنه
  • 2. ارایه بیمه‌نامه و کپی آن به همراه الحاقیه‌های صادرشده در صورت وجود
  • 3. ارایه اصل و کپی کارت ملی بیمه‌گزار و راننده
  • 4. ارایه اصل و کپی بیمه شخص ثالث بیمه‌گزار
  • 5. ارایه اصل و کپی گواهی‌نامه رانندگی راننده
  • 6. ارایه سند و کارت خودرو
  • 7. ارایه گزارش مقامات انتظامی و کروکی در صورت وجود
  • 8. ارایه اصل گزارش آتش‌نشانی در خسارات مربوط به حریق و آتش‌سوزی خودرو
  • 9. ارایه فاکتور هزینه‌های نجات خودرو و یا انتقال آن به تعمیرگاه در حوادثی که خودرو قابل حمل نیست.
  • 10. برای قطعات تعویض شده باید فاکتور رسمی به همراه داغی قطعات به شرکت بیمه تحویل داده شود.
  • 11. بعد از تعمیر نیز باید گزارش ارزیاب خسارت که در آن سلامت خودرو تایید شده به شرکت بیمه ارایه شود.

10online.svgچگونه بیمه بدنه دانا را آنلاین بخریم؟

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه خرید بیمه بدنه، خرید آنلاین آن است. علت آن هم مزایایی است که در خرید آنلاین بیمه بدنه وجود دارد. اگر به سایت بیمیتو مراجعه کنید می‌بینید این امکان برای شما وجود دارد که استعلام بیمه بدنه دانا را به صورت آنلاین انجام دهید تا قبل از خرید بیمه از قیمت و پوشش‌های آن مطلع شوید. یکی از ویژگی‌های مهم بیمیتو این است که بیمه‌گزار می‌تواند قیمت بیمه را در بین شرکت‌های مختلف مشاهده و با یکدیگر مقایسه کند. همچنین برای بازدید از خودرو، می‌توانید در زمان ثبت نام زمان مورد دلخواه خود را انتخاب کنید تا در آن زمان کارشناس بیمیتو برای بازدید به آدرس شما مراجعه کند. بیمه‌نامه را می‌توانید آنلاین دریافت کنید اما نسخه کاغذی آن نیز به صورت رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر