موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

پاك كردن cache اينستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 شهریور 1398 ساعت 15:31

e19ab4ad-739f-462a-b562-f5c56d18292b235-190.jpg اگر میخواهید فضای ذخیره اینستاگرام خود را خالی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزشی را مطالعه کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

با یک مقاله آموزشی دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام همراه ما باشید تا در مورد اینکه چطور حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنید.

برنامه اینستاگرام همانند هر برنامه دیگری، ممکن است فضایی را روی گوشی شما اشغال می کند.  البته برای برخی از کاربران گوشی های هوشمند، اصلا به حافظه ای که این برنامه به خود اختصاص می دهد توجهی ندارند و یا اصلا بررسی نمی کنند که اینستاگرام چه حجمی از حافظه گوشی آنها را اشغال کرده است. اما ممکن است برای شما این مشکل پیش آمده باشد. 

کاربران گوشی های اندرویدی برای اینکه فضای ذخیره شده ای که توسط اینستاگرام اشغال شده را کاهش دهید کافی است طبق زیر عمل کنید:

1. در بخش تنظیمات گوشی خود به قسمت application بروید. سپس وارد قسمت manage application شده و در نهایت وارد قسمت اینستاگرام شوید. در قسمت total storage می توانید به راحتی حجم استفاده شده توسط این برنامه را مشاهده کنید. 

با انتخاب گزینه  clear data می توانید کش دانلودها را پاکسازی کنید  و اگر گزینه clear cash را انتخاب کنید، می توانید حافظه اپلیکیشن را خالی کنید.

کاربران گوشی های آیفون می توانید مقدار فضایی که اینستاگرام روی گوشی شما اشغال کرده، به راحتی بررسی کنید. 

2. در بخش تنظیمات گوشی خود به قسمت general بروید، سپس به قسمت Storage & iCloud Usage وارد شوید. در این بخش وارد قسمت Manage Storage شده و بعد در قسمت اینستاگرام می توانید میزان حافظه ای توسط این برنامه اشغال شده را مشاهده کنید.

با پاک کردن اپلیکیشن اینستاگرام و نصب کردن دوباره آن باعث می شود حافظه کش خالی شود.

همچنین میتوانید با پاک کردن هیستوری سرچ اینستاگرام، میتوانید مقداری از حافه کش این اپلیکیشن را خالی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر