سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه نصب اینستاگرام در گوشی آیفون

نحوه نصب اینستاگرام در گوشی آیفون

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 04 خرداد 1398 ساعت 21:52

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موبایل در جهان است و البته، دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران. در واقع، آماری که در رسانه‌‎های خبری منتشر شده، به ما می‌گوید که تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بیش از ۲۰ میلیون نفر هستند. که یعنی تقریباً یک چهارم از ایرانی ها در این شبکه عضو هستند. حالا که متوجه میزان محبوبیت این شبکه اجتماعی در ایران شدید، شاید شما هم دوست داشته باشید به جمع کاربران آن بپیوندید. برای این منظور، در این مقاله لینک های دانلود اینستاگرام برای گوشی های اندروید و آیفون (و البته تبلت‌ ها و گجت‌ها) را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید و از تعامل با سایر کاربران لذت ببرید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ هزاران فالوور واقعی و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام برای دستگاه های اندرویدی

خب، هیچ جای شکی نیست که گوشی‌ ها، تبلت ها و گجت های اندرویدی از برندهایی مثل گوگل، سامسونگ، سونی، اچ تی سی و شیائومی، محبوبیت بیشتری را در ایران دارند. پس بگذارید ابتدا لینک‌های دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم. برای آنکه مطمئن باشیم که شما همیشه آخرین ورژن از اپ اینستاگرام را برای اندروید خود دانلود می‌کنیم، لینک‌هایی که در اینجا به شما ارائه می‌دهیم، برای کافه بازار و گوگل پلی هستند. یعنی معتبرترین بازارهای اندرویدی ایرانی و البته، جهانی.

دانلود و نصب اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام از طریق بازار

دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید اینستاگرام از طریق گوگل پلی

البته، به دلیل تحریم ها ممکن است قابلیت دانلود از سایت گوگل پلی در اختیار شما قرار نگرفته باشد. بنابراین پیشنهاد من این است که برای دانلود راحت تر، از  بازار که یک سرویس ایرانی است استفاده کنید و به راحتی آخرین نسخه اینستاگرام را از طریق آن دانلود کنید.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام برای دستگاه های اپل

حالا برویم سراغ گوشی ها، تبلت ها و گجت های اندروید و ببینیم که شما چطور می‌توانید اپ اینستاگرام را برای آیفون، آی پد یا آی پاد (iPhone, iPad, iPod) نصب کنید. برای این منظور، یک راه شما، دانلود اپلیکیشن اینستاگرام از طریق فروشگاه خود اپل یعنی اپ استور هست. اما مساله اینجاست که شما برای دانلود از اپ استور، نیاز به ساخت اکانت اپل (یا خرید اکانت از طریق سایت‌هایی مثل اپل کارت ۲۴ یا سیم پی) دارید.

اگر مساله ساخت اکانت در اپل استور را دارید، پیشنهاد ما استفاده از بازارچه ایرانی اپلیکیشن های اپل، یعنی سیب اپ استفاده کنید. در ادامه لینک دانلود جدیدترین ورژن اینستاگرام از هر دو طریق را برای شما خواهم آورد.

دانلود و نصب اپلیکیشن iOS اینستاگرام از طریق سیب اپ

دانلود و نصب اپلیکیشن iOS اینستاگرام از طریق آی تونز

یک قابلیت جالب که سیب اپ در اختیار شما قرار داده است، دانلود چند اپلیکیشن اینستاگرام و نصب همزمان آنها بر روی سیستم اپل است. این یعنی مثلاً می‌توانید روی آیفون خود، همزمان به ۳ اینستاگرام مختلف دسترسی داشته باشید و ۳ حساب مختلف را کنترل کنید. برای این منظور، در سایت یا اپلیکیشن سیب اپ، کلمه Instagram را جستجو کنید و اقدام به نصب اینستاگرام های شماره ۲ تا ۵ این سایت بکنید.

1498027219_1982081915.jpg

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام برای دستگاه های ویندوز فون

در پایان بگذاریم کسانی که گوشی ویندوز فون دارند را هم فراموش نکنیم و لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام برای آنها را هم در این مطلب بیاوریم.

دانلود و نصب اپلیکیشن ویندوز فون اینستاگرام از طریق مایکروسافت

سخن نهایی

در نهایت، اگر در دانلود و نصب اینستاگرام بر روی دستگاه خود، به هر مشکلی برخورد کردید، یا نظری در مورد این مطلب داشتید، خوشحال می‌شوم از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. همچنین از شما دعوت می‌کنم برای یاد گرفتن ترفندها و تکنیک های اینستاگرام، و همینطور روش های بازاریابی، تبلیغات و افزایش فالوور در اینستاگرام، به سراغ مطالب دیگر وبلاگ ما بروید یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در زمینه روش های رشد و افزایش ممبر یک کانال اینستاگرام، به شما مشاوره بدهند. همچنین اگر قصد دارید، نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود نصب کنید، می‌توانید در وبلاگ ما در مورد آن هم بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون