موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

متن تقدیر و تشکر از همکاری

متن تقدیر و تشکر از همکاری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 24 دی 1400 ساعت 13:47


آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

جناب آقای / سرکار خانم


خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزاریم که ………… با گذشت  دو دهه  فعالیت پر فرازو نشیب  و با
کوله باری از تجربیات ارزشمند ، وارد………. فعالیت خود می شود  .
بی شک ارتقای  فعالیت  های شرکت  در سالیان اخیر ،  مدیون حمایتهای گسترده   و رهبری  مدبرانه  جنابعالی می باشد  ،
 لذا بدینوسیله ضمن عرض تبریک  ،مراتب  سپاس و قدردانی  خود  را از   تلاش های بی شائبه جنابعالی اعلام نموده  و  از
اینکه  با حمایتهای بیکران خود  ، ما ر ا  در مسیر  پیشرفت و توسعه   همراهی می نمایید، صمیمانه تشکر می نماییم .
 
 
 
 
 

همسفر با سیمرغ دانش                            نشسته بر بال های اندیشه                          بیکرانه هستی را درمی نوردی                     تا آخرین چکاد پیروزی             جناب آقای / سرکارخانم ……………….. به شکرانه ی توفیق و به رسم ادب و ارادت، بسی شایسته است ازتلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه ی شما که در برپایی و برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند جهرم مبذول داشته اید، کمال تشکر وتقدیر راداشته باشم .باامید به این که همواره توفیق، رفیق طریق سعادت، سیادت وسلامت شما باشد.  شهردار محترم……………………با سلام و احترامبدین وسیله کمال تشکر و تقدیر خود را به پاس نقش بارزو مشارکت ارزشمند آن …..محترم در جهت ……….. ، به ویژه فراهم نمودن ارائه خدمات پرداخت خرد راابراز می داریم.توفیقات روزافزونتان رااز درگاه باری تعالی مسالت می نماییم.  جناب آقای …….بدینوسیله از زحمات و تلاش های شما در راستای تولید………و همکاری با این انجمن در برگزاری مسابقات متعدد قدردانی می نماییمسلامتی و بهروزی شما را از خداوند مسئلت داریم  جناب آقای …….مدیر محترم باشگاه……..به پاس  …… دوره میزبانی و حمایت شما از رشته ……..سلامتی و بهروزی شما را از خداوند مسئلت داریم

  جناب آقای ……. آينده روشن اين سرزمين با گسترش سلامت جامعه فراهم مي شود تلاش امروز ، آرامش  خاطر خانواده ها را به ارمغان خواهد آورد، تلاش خالصانه شما شايسته تقدير است براي جنابعالي به عنوان عضوي از خانواده ……. در ……. جشن سالگرد افتتاح شرکت ……………….. از خداوند متعال توفيقات الهي را مسئلت داريم.


 
 
 
 
هیچ چیز در روز قیامت در ترازوی اعمال بنده ی مؤمن سنگین تر از اخلاق نیک نیست.
                                                                                                                                                                                                                         رسول اکرم ( صل الله علیه و آله و سلم)
ارجمند گرانمایه  جناب آقای ……..
انصاف و جوانمردی از ارزشمندترین ثروت ها در بازار دنیات و از گران سنگ ترین اعمال در ترازوی عدل الهی است که سنگ محکی برای سنجش عیار ایمان و تقوای انسانها به شمار می آید و به راستی سود دنیا و عقبا از آن جوانمردان منصفیست که تنها با خدا معامله می کند . حضور مستمر و موثر در عرصه های فرهنگی و تلاش در جهت اعتلای فرهنگ شهروندی و پاسداشت کرامت انسانی ، موهبتی است الهی که نصیب بندگان شاکر خداوند می گردد .
اینک به پاس حق شناسی از زحمات بی شائبه ی حضرتعالی ، بدینوسیله از تلاش های بی دریغ و موثرتان در نخستین جشنواره ی ماندگاران اصناف و بازار تقدیر و تشکر نموده و توفیق و سربلندی شما را از خداوند منان خواستارم .
 
 

جناب آقای مهندس ………به پاس توفیق جنابعالي و به منظور ارج نهادن به همت وثیق، تلاش و كوشش ايثارگرانه شما در راستاي اهداف مجموعه و در جهت اجرای بهینه ی امور، حاکمیت نظم و انضباط، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه دربخش تحت مدیریت، پاكدستي و توجه ويژه به نيروي انساني در مدت زمان تصدي مديريت مجتمع فولاد صنعت بناب، این لوح تقدير، تقدیم حضور ارزشمند شما می گردد.


سربلندي و توفيق روز افزونتان را از ايزد منان خواستاريم و سلامتي همراه با طول عمر با عزت را برايتان آرزومنديم
 

 دانشمند گرامی؛ جناب آقای ………

از اینکه برای  اقتدار علمی کشور  گام های ارزشمندی برداشته  و در خودکفایی ایران اسلامی با ایده های نوین و فناورانه  شبانه روزی تلاش میکنید نهایت تقدیر و تشکر را داریم.موفقیت شما در کسب عنوان ………………………………. سازمان  ………………………………………….. را حضور حضرتعالی  تبریک گفته و بدین وسیله این لوح تقدیر به پاس حضور مقتدرانه ی علمی ومعنوی شما درعرصه های مختلف  تحقیقاتی و علمی  کشور عاملی اساسی دراثبات توان واقعی نظام است ; در کمال ارادت و امتنان تقدیم حضور دانشمند شما می گردد.امید است، در سایه ی حضرت حق، با نوآوری، نواندیشی، ابتکار و ابداع همواره پیوند عمیق و وثیق با خلاقیت و شکوفایی داشته باشید و به قلل رفیع دانایی و توانایی دست یابید.  مدیر عامل محترم…….آقای……..هم­اندیشی، هم­فکری و تعامل بین نهادهای دولتی و خصوصی به یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد و نهادینه بودن ترویج فرهنگ استاندارد کمک شایانی می­کند.


 از اینکه با تلاش­هایی ارزنده خود در جهت ترویج فرهنگ استاندارد و برگزاری …………………………………………….. همت گماردید، در کمال احترام و به رسم آداب این لوح سپاس، تقدیم همت رفیع حضرت عالی می­گردد.
رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه­های نابتان باد.
 
 

جناب آقای….مدیرعامل محترم………تولید دانش و ثروت برآمده از آن، یکی از مهم­ترین گام‌ها در راه رسیدن به توسعه و ساختن تمدن نوین ایرانی ­ـ ­اسلامی است. در این میان پرداختن به دانش‌های نوین و فناوری روز، به‌‌ویژه تلاش برای توسعة دانش و فناوری‌‌نانو، از اهمیت ویژه­ای برخوردار است و تلاش مستمر و روزافزون شما و همکارانتان تلاشی است مقدس در مسیر تحقق آرمان ایران آباد و سربلند؛ به امید آن روز و بهروزی شما و همکاران محترمتان!


 

همکار  گرامی و ارجمند جناب آقای  /سرکار خانم دکتردر تاریخ کهنسال کشورمان ،داروسازی همواره دانش و هنر مقدسی بوده که قداست خود را  از سه عنصر خدمت سالاری، اخلاق محوری و حرفه گرایی برگرفته است.این سه عنصر ، داروسازان را در موقعیت منحصر به فردی از خدمت به خلق و تقرب به خالق متعال قرار میدهد.انجمن علمی داروسازان ایران افتخار دارد که جنابعالی را به عنوان داروساز ممتاز و نمونه خدمت سالار، حرفه گرا و اخلاق محور برگزیده و از خدمات صادقانه علمی و حرفه ای جنابعالی در همه عرصه های خدمت ،تقدیر و سپاسگزاری نماید.سلامتی و موفقیت روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم. 

Adminmehdi

تیر 10, 1398

دسته‌بندی نشدهمتن های لوح تقدیر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر