موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش ساخت ربات آزمون ساز تلگرام

آموزش ساخت ربات آزمون ساز تلگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 تیر 1400 ساعت 21:27

تلگرام در آپدیت جدید خود در 19 May اعلام کرد که تعداد کاربر های فعال اون به مرز 400 میلیون نفر رسیده است. یکی از قابلیت هایی که شاید برای خیلی ها جالب باشه ساخت آزمون هست که جدید به تلگرام اضافه شده.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

pmcggzvknp2z.jpegربات آزمون ساز تلگرام

شما در ربات @QuizBot که یکی از ربات های رسمی تلگرام هست میتونید آزمون های چند گزینه ای بسازید به این صورت که ابتدا یک نام برای آزمون خودتون انتخاب میکنید و سپس یکی یکی سوالات و گزینه ها رو وارد میکنید. وقتی سوالات رو تکمیل کردید به شما یک پیام شروع میده برای شروع به نمایش سوالات، حالا میتونید اون پیام رو در کانال و گروه های مورد نظرتون فوروارد کنید و نتیجه اون رو ببینید!

همینطور میتونید نتیجه آزمون رو به صورت عمومی به نمایش بگذارید (در این حالت تمام کاربر هایی که به آزمون شما پاسخ داده اند برای همه قابل نمایش هست) و یا این که به صورت خصوصی قرار بدید بدون اینکه دیگران بدونند چه کاربرایی به آزمون پاسخ داده است.


دیگر روش های ساخت ربات تلگرام

سون بات یک سرویس ساخت ربات تلگرام ویژه کاربران فارسی زبان می باشد که می توانید با عضویت رایگان و استفاده از پنل ربات ساز، با چند کلیک ربات دلخواه خودتون رو بسازید، به زودی با قابلیت های جدید آپدیت میشه پس منتظر امکانات بیشتر باشید. همچنین یکی از تغییرات آن داشتن پلن همیشه رایگان می باشد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و کاملا رایگان ربات تلگرام حرفه ای خودتون رو بسازید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر