سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش تخصصی کاشت مژه

آموزش تخصصی کاشت مژه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 01:00

در دوره  لیفت و لمینت  شما  آموزش خواهیم دید:

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در این دوره با حرفه لیفت و لمینت مژه آشنا خواهید شد و خواهید توانست به صورت کاملا حرفه ای روی مژه های یک مدل پیاده سازی نمایید. لیفت و لمینت مژه تنها یک روش زیبایی نیست بلکه روش درمانی نیز محسوب می شود که در این صورت مژه های خمیده تر، محکم تر و بلندتر خواهید داشت. منظور از لیفت مژه در واقع فر خوردن و خمیدگی رو به بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی رو به پایین برای مژه های پلک پایین است در این صورت فر خوردن مژه ها باعث می شود که چشمان فرد گیراتر و درشت تر از چیزی که هست به نظر آید. در لمینت مژه نیز با رنگ کردن مژه های طبیعی فرد و تاب دادن به آن ها فرمژه دائم و زیبا خواهید داشت و مژه های شما بلندتر و حجیم تر نشان داده خواهد شد. رنگ کردن مژه ها نیز به گونه ای است که گویا به مژه های خود ریمل زده اید. در لمینت مژه هیچ گونه آسیبی به مژه ها نمی رسد زیرا در لمینت مژه از مواد معدنی، کراتین تقویت کننده و روغن های گیاهی استفاده می شود که خاصیت تقویت کنندگی مژه ها را نیز به همراه دارد و از این رو طرفداران زیادی دارد. در لمینت مژه یا کراتینه کردن مژه ها می توان بدون نگرانی چشمها را مالید و چشم ها اصلا سنگین نمی شوند و محدودیت استفاده از لنز و مواد آرایشی نیز وجود ندارد. ماندگاری لمینت مژه نیز بین ۳ هفته تا ۲ ماه به طول می انجامد.

در این دوره اکستنشن شما  آموزش خواهیم دید:
شناخت و معرفی مواد لازم با بهترین کیفیت – شناخت نوع مژه(C,D,L,E) ، نوع چسب مدت، زمان و ماندگاری- تشخیص نوع چشم در چهره های متفاوت- آماده سازی مژه مشتری قبل از انجام کار- زدن صحیح پد زیر چشم و چسب بالای پلک و تسلط کامل برای تار به تار کردن مژه- معرفی تقویتت کننده های مناسب به مشتری- مشاوره دادن به صورت کاملا تخصصی و علمی به مشتریدوره به صورت کامل بوده وتمامی موارد کار با مژه به صورت کامل آموزش داده میشود و هنرجویان پس از پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار در سالن های زیبایی شوند با درامدی رضایت بخش.

آموزشگاه الماس نشان  با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزشی به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون