موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 18 آبان 1400 ساعت 09:42

macking-instagram-page-computer.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

ساخت پیج اینستاگرام برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از اهداف شخصی برای انتشار محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی گرفته تا اهداف تجاری که می توان با آن مشتری های زیادی را برای کسب و کار جذب کرد و با این کار به کسب و کار خود رونق داد. با ساخت پیچ در اپلیکیشن اینستاگرام که روی گوشی های هوشمند نصب می شود همگی ما آشنایی داریم. در این مقاله می خواهیم ساختن پیج اینستاگرام در کامپیوتر را به شما آموزش دهیم. خیلی از ما کار کردن با سیستم رومیزی را بیشتر از کار کردن با گوشی هوشمند ترجیح می دهیم.

  1. توسط یک مرورگر وارد سایت رسمی اپلیکیشن اینستاگرام instagram.com شوید.
  2. آدرس رایانامه (ایمیل) خود را وارد کرده و یک نام کاربری و کلمه عبور تعیین کنید. یا با استفاده از حساب فیسبوک خود وارد اینستاگرام شوید.
  3. اگر از طریق نشانی ایمیل خود، اقدام به ایجاد حساب کاربری نمودید، روی Sign Up کلیک کنید.
  4. اگر از طریق فیسبوک این کار را انجام می دهید، از شما خواسته می شود که وارد حساب کاربری خود در سایت فیسبوک شوید.
  5. اگر توسط یک آدرس ایمیل، حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد می کنید، اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیلی که وارد می کنید، یک آدرس معتبر و صحیح باشد و تنها شخص شما به آن ایمیل دسترسی داشته باشد. اگر از حساب کاربری خود در اینستاگرام Log Out یا خارج شوید و پسورد خود را فراموش کرده باشید، تنها از طریق این آدرس ایمیل می توانید پسورد خود را بازیابی و نوسازی کنید.

با طی کردن مراحل بالا ما می توانیم با حساب فیس بوکی خود یک اکانت اینستاگرام بسازیم که این کار ما روی کامپیوتر انجام دادیم. این بود از آموزش ساختن پیج اینستاگرام در کامپیوتر که امیدواریم برای شما مفید و سودمند بوده باشد.

ساختن پیج اینستاگرام در کامپیوتر

3.7

(73.33%)

3

امتیاز


بازدید این صفحه: 1,147 بار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر