موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش ساخت لینک پیوستن به کانال تلگرام بدون join

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:22

اگر از کاربران تلگرام و کانال تلگرامی باشید بدون شک برخی کانال ها را مشاهده کرده اید که لینک کانال آن ها مثلا به جای  http://telegram.me/TeleList ، به فرم  Telegram.me/joinchat/Bag3jD5w می باشد که مزیت برتر لینک دوم آن است که پس از فشردن آن نیازی به زدن گزینه join نداریم و این می تواند در افزایش تعداد اعضای کانال تاثیر بسزایی داشته باشد زیرا بسیاری از کاربرها پس از مشاهده صفحه کانال زدن دکمه join را فراموش می کنند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

براي اينکار با آموزش تله ليست قادر به انجام این کار با اسفاده از تلگرام گوشی هم امکان پذیر است اما برای راحتی هرچه بیشتر کار تاکید ما این است که از تلگرام ویندوز برای این کار استفاده نمایید.پس :

۰- ابتدا تلگرام ویندوز را دانلود و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید و فعال کنید.

۱- حال به صفحه کانال خود رفته و بر روی گزینه info در گوشه سمت راست و بالا کلیک نمایید.

۲- اکنون در صفحه ی باز شده گزینه Edit در گوشه راست و بالا را انتخاب نمایید.

۳- در پنجره گشوده شده گزینه Edit public link را انتخاب کنید.

۴- اکنون به جای گزینه public channel که به صورت پیشفرض انتخاب شده است گزینه private channel را انتخاب نمایید.

۵- مشاهده می کنید که لینک مورد نظر در این قسمت پنهان شده بود.با راست کلیک کردن بر روی آن لینک، به طور خودکار لینک کپی می شود و شما هر جا که مایل باشید می توانید از آن استفاده نمایید.

telegram-direct-channel-link-5.jpg

۶- در آخر لازم است که گزینه private channel را که در مرحله قبل انتخاب کرده بودید به  برگردانید تا کانال شما همچنان عمومی باقی بماند.

لینک جوین یا لینک ورود، لینکی است که کاربران توسط آن می توانند به کانال شما وارد شده و بلافاصله عضو آن شوند. تفاوت تگ کانال (مانند : Channel_Name@) و لینک در آن است که، کاربرانی که بر روی لینک کلیک می کنند باید در جواب سوال تلگرام ابتدا Open و سپس OK را انتخاب نمایند تا بتوانند کانال شما را مشاهده کنند. مزیت این لینک برای شما این است که کاربران حتما عضو کانال میشوند…

default-telegram-channel.jpg

يا در نهايت براي اينکا ر بطور اختصار يکي از دو روش زير را نيز ميتوانيد بکار ببنديد:

۱- روش اول :

شما باید نرم افزار تلگرام پلاس ( نسخه غیر رسمی تلگرام ) را از مارکتهای معتبر نصب کنید، بعد از وارد شدن به تلگرام پلاس با شماره خودتون ثبت نام می کنید (دقیقا مانند تلگرام اصلی)، و وارد می شوید ، حالا به کانالی که خودتون ساخته اید می روید، سپس بر روی نام کانال کلیک می کنید در صفحه جدید بر روی گزینه Add member کلیک کرده و  گزینه Invite to Group Via Link را انتخاب می کنید. حالا لینک موجود را کپی کرده و استفاده نمایید.

۲- روش دوم :
در این روش (که کمی هم ریسک داره) شما ابتدا به کانالی که خودتون سازنده اون هستید می روید، سپس بر روی نام کانال کلیک می کنید در صفحه جدید بر روی گزینه سه نقطه که در بالای سمت راست صفحه قرار دارد کلیک می کنید و وارد صفحه تنظیمات کانال می شوید. خوب در این قسمت باید نام اصلی کانالتون که بعد از telegram.me/ نوشته شده را حذف کنید! و بر روی علامت تایید (تیک بالای صفحه) کلیک کنید. (توجه داشته باشید، در این لحظه ممکن است فردی دقیقا نامی که شما حذف کردید را از تلگرام درخواست کند و چون شما آن را حذف کرده اید پس مالک آن نیستید و به شخص جدید تحویل داده می شود – اما احتمال این اتفاق بسیار بسیار کم است) حالا در صفحه پیش رو گزینه Members را انتخاب کنید و سپس گزینه Invite Via Link را انتخاب کنید. در این صفحه لینک جوین تحویل شما می گردد می توانید آن را کپی کرده یا به اشتراک بگذارید . بعد از این مرحله به صفحه تنظیمات و Edit کانال بروید و مجددا نام قبلی کانال خود را وارد کنید و تایید نمایید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: telelist.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر