موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

متن آگهی تدریس خصوصی

متن آگهی تدریس خصوصی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 06 تیر 1398 ساعت 00:26

تدریس یکی از جذاب ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهاست. مخصوصا با ظهور سایت‌هایی مثل یکیتا، این کار هم راحت‌تر و هم دوست‌داشتنی‌تر از قبل شده و کیفیت آموزش هم بالا‌تر رفته است. اما اگر در فکر گرفتن شاگرد خصوصی هستید؛ در ابتدای راه ممکن است به مشکلات زیادی بربخورید. مهم‌ترین مشکل، پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب آن‌هاست. مطمئنا خودتان هم می‌دانید که برای جذب مشتری، چه در زمینه فروش و چه آموزش، تبلیغات مهم‌ترین اصل است. برای شروع تبلیغات اول باید یک متن تبلیغاتی برای جذب شاگرد بنویسید. متن آگهی تدریس شما، در جذب و دفع شاگرد‌هایتان بسیار موثر است. سایت یکیتا مهم‌ترین نکاتی که باید برای نوشتن تبلیغ رعایت کنید را در این مطلب جمع‌آوری کرده است. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از خواندن ادامه مطلب، مطلب زیر را بخوانید

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تدریس یکی از جذاب ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهاست. مخصوصا با ظهور سایت‌هایی مثل یکیتا، این کار هم راحت‌تر و هم دوست‌داشتنی‌تر از قبل شده و کیفیت آموزش هم بالا‌تر رفته است. اما اگر در فکر گرفتن شاگرد خصوصی هستید؛ در ابتدای راه ممکن است به مشکلات زیادی بربخورید. مهم‌ترین مشکل، پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب آن‌هاست. مطمئنا خودتان هم می‌دانید که برای جذب مشتری، چه در زمینه فروش و چه آموزش، تبلیغات مهم‌ترین اصل است. برای شروع تبلیغات اول باید یک متن تبلیغاتی برای جذب شاگرد بنویسید. متن آگهی تدریس شما، در جذب و دفع شاگرد‌هایتان بسیار موثر است. سایت یکیتا مهم‌ترین نکاتی که باید برای نوشتن تبلیغ رعایت کنید را در این مطلب جمع‌آوری کرده است. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از خواندن ادامه مطلب، مطلب زیر را بخوانید:

چطور تدریس خصوصی را شروع کنیم؟


همه ما از مسائل پیچیده و غامض بدمان می‌آید و خسته می‌شویم. یک متن ساده و خودمانی بنویسید تا شاگردانتان هم بیشتر جذب کار شما شوند. به نظر آنها معلمی که سخت آگهی تبلیغاتی می‌نویسد؛ سخت هم درس خواهد داد. البته توجه به چند نکته ریز می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطبتان بگذارد:


1-1- داستان‌سرایی کنید:


همه آدم‌ها عاشق شنیدن داستان هستند. بهترین و موثر‌ترین تبلیغات هم آنهایی هستند که به نوعی ویژگی‌های داستان‌گویی را رعایت می‌کنند. البته منظور ما این نیست که به جای گفتن ویژگی‌های تدریستان داستان‌های بی سر و ته تعریف کنید. چیز‌هایی مثل گفتن اینکه چرا تدریس می‌کنید یا چیزهایی از این دست، بسیار جذاب خواهد بود. البته کوتاه و مختصر بنویسید.


1-2- همه توانایی‌هایتان را بنویسید:


اینکه در چه درس‌هایی، چه زمینه‌هایی و چه مباحثی می‌توانید تدریس کنید؛ برای شاگرد خصوصیتان بسیار مهم است. بهتر است که تمام این مطالب را در یک آگهی تدریس درج کنید.

2_1.jpg


3-1- از جملات خلاقانه استفاده کنید:


دیدن جمله‌هایی مثل «یادگیری ریاضی مثل آب خوردن» یا چیز‌هایی از این قبیل، آن‌قدر کلیشه شده‌اند که نمی‌توانند تاثیری را که باید روی مخاطب بگذارند. برای اینکه به چشم بیایید؛ مجبورید از خلاقیتتان استفاده کنید.


3-2- در آگهی تبلیغاتیتان از محدودیت استفاده کنید:


کارشناسان بازار‌یابی و فروش، از این ویژگی تبلیغاتی استفاده زیادی می‌کنند. اگر شما در تبلیغاتتان از جملاتی مثل: «برای ده نفر اولیه با پنجاه درصد تخفیف» یا «تا آخر امروز، نصف قیمت» استفاده کنید؛ میزان توجهات به آگهی شما و جذب شاگردتان افزایش خواهد یافت.


3-3 اولین جملات؛ مهم‌ترین جملات است:


حقیقت این است که اگر متن تبلیغاتی شما در پاراگراف اول نتواند مخاطبانتان را راضی کند؛ احتمال  اینکه بقیه آگهی را بخوانند بسیار کم است. اگر دوست دارید متن تبلیغاتی شما شاگرد خصوصی زیادی برایتان بیاورد؛ سعی کنید نکات کلیدی و سوابق طلاییتان را در اول متن بیاورید.


4-1- از کلمه رایگان استفاده کنید:


هیچ کس نیست که بتواند در مقابل این کلمه جادویی مقاومت کند! اگر جلسه اول را رایگان برگزار کنید یا مثلا به ازای تعداد خاصی از شاگردان برای یک نفر کلاس رایگان هدیه بدهید؛ مخاطبان بسیار زیادی جذب خواهید کرد. البته از هر روش دیگری هم که به ذهنتان می‌رسد می‌توانید برای استفاده از کلمه رایگان در تبلیغتان استفاده کنید.


4-2- از سوابقتتان بنویسید:


هر جایی که کار کرده‌اید؛ هر موفقیت و افتخاری که کسب کرده‌اید و هر چیزی که فکر می‌کنید ممکن است برای جذب شاگرد خصوصی تاثیر داشته باشد را در رزومه و متن تبلیغاتی خود بیاورید. رتبه کنکور، رشته تحصیلی، سابقه کار و نمرات کسب شده مهم‌ترین مطالبی هستند که در رزومه‌ها می‌آیند.


4-3- جزوه‌هایتان را تبلیغ کنید:


برای خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان، داشتن جزوه‌های کامل و خاص یک امتیاز ویژه است. اما خیلی از اساتید و افرادی که آگهی تبلیغاتی می‌دهند؛ از این موضوع غافلند. شما برای پیشی گرفتن از رقبایتان می‌توانید داشتن جزوه را در متن تبلیغتان ذکر کنید.

3_2.jpg


5-1- از نظرات بقیه استفاده کنید:


نظرات شاگردان قبلیتان را در رزومه‌تان بیاورید. یادتان باشد فقط نظراتی که از شما تعریف و تمجید کرده‌اند را منتشر نکنید. برای تشویق شاگردانتان به نظر دادن، برایشان امتیاز ویژه‌ای در نظر بگیرید. اگر هم هنوز شاگرد ندارید؛ به دوستان یا فامیلتان آموزش بدهید و بعد ازشان بخواهید برایتان نظر بگذارند.


5-2- قشر هدفتان را انتخاب کنید:


مراقب باشید در دامی نیفتید که فکر می‌کنید همه می‌توانند مشتری بالقوه شما باشند. باید افرادی که بیشترین علاقه و نیاز را به تدریس شما دارند انتخاب کنید و طبق پسند آن قشر، متن تبلیغی بنویسید و منتشر کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر